دانلود Call of Duty®: Heroes 1.1.1 – بازی ندای وظیفه: قهرمانان اندروید + دیتا

تبلیغات

دانلود Call of Duty®: Heroes 1.1.1 – بازی ندای وظیفه: قهرمانان اندروید + دیتا

Call of Duty®: Heroes v1.1.1 – بازی کال آف دیوتی: قهرمانان اندروید در ژانر استراتژیک – آنلاین مسیر قرارگیری دیتا Android/data می باشد

Call of Duty®: Heroes نسخه ی جدید از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار ندای وظیفه از استودیوی بازیسازی Activision Publishing این بار با سبک استراتژیکی برای دستگاه های اندرویدیست که امروز نسخه ی اول آن به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را در سریع ترین زمان ممکن و همزمان با انتشار در گوگل پلی خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. در این بازی شما فرماندهی ارتشی از قهرمانان، سربازان نخبه، هواپیماهای بدون سرنشین را بر عهده می گیرید و باید به دشمنان حمله کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. بازی ب هصورت کاملا سه بعدی طراحی شده است و در ابتدا یک پایگاه کوچک در اختیار شما قرار می گیرید که می بایستی آن را توسعه داده و آن را به یک پایگاه غیر قابل نفوذ تبدیل کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Call of Duty®: Heroes اندروید :

* انواع هواپیماهای بدون سرنشین، پهپاد، بسته مراقبت و توپچی هلی کوپتر

* ساخت و ارتقاء پایگاه خود با معادن، ساختمان ها و غیره

* دفاع از پایگاه خود در برابر مهاجمان و دشمنان مختلف

* امکان ایجاد تیم و اتحاد با دوستان برای اهدا سربازان و تسلط بر دشمنان

* طراحی شده به صورت کاملا سه بعدی و اچ دی

* دارا بودن گرافیک عالی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Call of Duty®: Heroes هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را معرفی و به همراه دیتا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Call of Duty®: Heroes آنلاین است و برای هر بار بازی کردن و اجرای آن به اینترنت نیاز دارید.

تغییرات نسخه ی v1.1.1. :

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک

 

دانلود Call of Duty®: Heroes - بازی ندای وظیفه: قهرمانان اندروید + دیتا

 



دانلود The Shadow Sun 1.0.5 – بازی شگفت انگیز سایه خورشید اندروید!

The Shadow Sun V1.0.5 – یک بازی Action-RPG شگفت انگیز با گرافیک خیره کننده برای اندروید همراه دیتا + تریلر پیشنهاد ویژه به کاربران دوستدار بازی های RPG

The Shadow Sun یک بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز از یک کمپانی معتبر بازیسازی برای کنسول با نام Ossian Studios می باشد که نسخه اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۴.۹۹ دلار در مارکت اندروید برای دستگاه های اندرویدی عرضه گردید تا دارندگان گوشی های اندرویدی را به وجد بیاورد. این بازی که دارای سبک اکشن- آر پی جی است، شما را به مکان ها و محیط هایی گرافیکی و کاملا سه بعدی دعوت می کند که باید در نقش شخصیت اصلی بازی که قهرمانی قدرتمند است به ایفای نقش بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. انواع سلاح های مختلف در اختیار شما قرار میگیرد که ماموریت ها را پشت سر بگذارید و یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی اندروید را تجربه کنید. گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز و کنترلرهای عالی همگی در این بازی دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی RPG وسترنی را تجربه کنید!

برخی از ویژگی های بازی اکشن The Shadow Sun اندروید :

* کاوش بیش از ۷۰ منطقه منحصر به فرد و کشف ۲۰۰+ اقلام منحصر به فرد

* ماجراجویی ۱۰ ساعته در مکان های و محیط های بیابانی، امپریالیستی و غیره

* امکان سفارشی سازی شخصیت اصلی بازی با کارهای مختلف

* امکان گزینش از میان ۳۰ نوع از حمله ها، جادوها، و مهارت و غیره توسط شما

* امکان اتخاذ یک سگ وفادار به همراه خود برای پیش بردن ماموریت ها

* دارا بودن گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی The Shadow Sun هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید مثل همیشه اولین نسخه ی ان را  به همراه فایل دیتا به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.0.5 :

* بهینه سازی های مختلف برای اندروید ۵.۰

 

دانلود The Shadow Sun - بازی شگفت انگیز سایه خورشید اندروید!

 



دانلود Hills of Glory 3D Free Europe 1.2.0.6655 – بازی استراتژی تپه های افتخار اندروید + دیتا – پاری

Hills of Glory 3D Free Europe v1.2.0.6655 – بازی HD و ۳D جنگ جهانی دوم برای اندروید همراه دیتا + تریلر

Hills of Glory 3D Free Europe یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی های استراتژیکی و برج دفاعی از استودیوی بازیسازی AMA LTD برای دستگاه های اندرویدیست که به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و با بیش از پنج میلیون بازیکن از سراسر جهان از پرطرفدارترین بازی ها به شمار می رود. این بازی شما را به جنگ جهانی دوم در اروپا دعوت می کند، به گونه ای که باید از پناهندگان در مقابل طیف عظیمی از دشمنان محافظت کنید و با رسیدن به کشور آلمان به جنگ های خونین خاتمه دهید! شما با انواع وسایل نظامی همچون تانک ها، هلی کوپترها و … به نبرد با دشمنان می پردازید و یکی از بهترین بازی های استراتژیکی سه بعدی را تجربه کنید. اگر به بازی های استراتژیک اندروید علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین بازی های این سبک را تجربه کنید به هیچ وجه تپه های افتخار را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Hills of Glory 3D Free Europe اندروید :

* شامل بیش از ۲۱ ماموریت بسیار چالش برانگیز

* امکان بازی در حالت بی پایان برای زنده ماندن

* قرار دادن ابزارهای های نظامی در مسیر حرکت دشمنان

* شامل انواع انیمیشن های اچ دی فوق العاده

* انواع سلاح های مختلف برای استفاده در جنگ ها

* طراحی شده به صورت کاملا سه بعدی

بازی Hills of Glory 3D Free Europe هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی ان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.2.0.6655 :

* رفع اشکالات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Hills of Glory 3D Free Europe - بازی استراتژی تپه های افتخار اندروید + دیتا - پاریس

 



دانلود City Island 2 – Building Story 2.2.0 – بازی سیتی ایسلند 2 اندروید

City Island 2 – Building Story v2.2.0 Original + Mod – بازی سیتی ایسلند ۲ اندروید – نسخه معمولی + مود شده

City Island 2 – Building Story – شهر جزیره – داستان ساخت یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک رنگارنگ و اچ دی در سبک بازی های ساخت و گسترش جزیره از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Sparkling Society مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که پس از مدت ها گذشت از انتشار نسخه ی اول آن شاهد طراحی و عرضه شدن نسخه ی دوم با ویژگی هایی منحصر به فرد و عالی تر هستیم. در این بازی شما باید به گسترش جزیره ی خودتان بپردازید ؛ انواع ساختمان ها را برای شهروندان بسازید، برای مردم جزیره شغل ایجاد کنید، از انتقادات و پیشنهادات مردم جزیره ی خود بهره ببرید و با ایجاد رودخانه ها، خطوط راه آهن برای قطار، پارک ها و صدها آیتم های مختلف یک جزیره ی کم نظیر و سفارشی را بسازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

اگر از افرادی هستید که به ساخت شهر و سرمایه گذاری علاقه مندید و دنبال یک بازی هستید که شما را سرگرم سازد ما به شما بازی فوق العاده زیبای City Island 2 – Building Story را پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی City Island 2 – Building Story اندروید :

* ساخت و تزئین جزیره خود با بیش از ۱۵۰ آیتم منحصر به فرد

* جذب شهروندان با ایجاد پارک ها، درختان، راه آهن، ساختمان ها و غیره

* جمع آوری و به دست آوردن پول از طریق ساختمان های تجاری

* دارا بودن گرافیکی بسیار بالا به همراه صداگذاری مهیج و کم نظیر

* پشتیبانی از تبلت ها، پول نقد و طلا، گیم پلی بصری، افزایش سرعت ساخت و ساز و غیره

* همکاری و بازی به صورت چند نفره و متحد شد با دوستان فیس بوکی

بازی City Island 2 – Building Story با میلیون ها دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.2.0:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود City Island 2 - Building Story - بازی سیتی ایسلند 2 اندروید

 



دانلود Crossbow Warrior 1.2 – بازی ماجراجویی فوق العاده “جنگجو کمان فولادی” اندروید + دیتا

Crossbow Warrior v1.2 – یک بازی ماجراجویی HD فوق العاده زیبا برای اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین

Crossbow Warrior یک بازی جدید و بسیار هیجان انگیز با گرافیک HD در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Pixcube Games برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه اول ان چند ساعت پیش با قیمت ۳ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه ان را در اسرع وقت خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم! این بازی داستانی واقعی از مردم کشور سوییس در قرن ۱۴ را روایت می کند که در آن شما نقش قهرمان ملی حماسه ی مردم این کشور یعنی “ویلیام تل” را برعهده دارید و می بایستی از مردم کشور خود در برابر دودمان هابسبورگ اشغالگر آن دوران حمایت کنید! بله … شما ماجراجویی خود را ابتدا از راه های فوق العاده ی رشته کوه آلپ سوئیس شروع خواهید کرد و یکی از بهترین بازی های ماجراجویی اندروید را تجربه می کنید. شما ویلیام تل هستید که باید در مسیرهای مختلف بدوید و موانع را پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! شاید باور نکنید اما بهتر است بدانید که ۴ نوع مختلف بازی در Crossbow Warrior مهیا شده است که شما را به گوشی میخکوب نماید!

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Crossbow Warrior اندروید :

* شامل ۳۴ مرحله ی بسیار هیجان انگیز و متنوع

* ۴ نوع مختلف بازی با امکان انتخاب توسط بازیکن!

* ماجراجویی در انواع مکان ها همچون روستاها و غیره

* کشف ویژگی های پنهان هر سطح و باز کردن پاداش ها

* حرکت کشتی خود از طریق دره های خطرناک و دریاچه ها

* اثبات مهارت خود به عنوان یک تیرانداز ماهر با جنگیدن !

* گرافیک HD خیره کننده به همراه صداگذاری و کنترلرهای عالی

بازی Crossbow Warrior را ما امروز در فارسروید به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب آن را دریافت نمایید. برای مشاهده ی تصاویری و ویدئویی از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.2 :

* بهینه سازی های مختلف !

 

دانلود Crossbow Warrior - بازی ماجراجویی فوق العاده "جنگجو کمان فولادی" اندروید + دیتا

 



دانلود Cinema Game_RAGE 0.0.53 – بازی سینمایی اکشن اندروید + دیتا

Cinema Game_RAGE v0.0.53 – یک بازی سینمایی-اکشن فوق العاده “سرعت” برای اندروید همراه دیتا + تریلر – آفلاین اولین بازی سینمایی جهان

Cinema Game_RAGE یک بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی و گیم پلی ای جدید در سبک بازی های اکشن و ماجراجویی از استودیوی بازیسازی Syobe Creative برای اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۰.۹۹ دلار عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و ان را حضور شما کاربران عزیز و فهیم معرفی نماییم. این بازی که به عنوان اولین بازی سنمایی جهان در گوگل پلی معرفی شده است شما را به یک دنیای واقعی دعوت می کند که با مجموعه از داستان ها و بازیگران همراه خواهید شد و یک بازی متفاوت را تجربه خواهید کرد. انواع بازیگران معروف همچون چارلز، Celine، nerdy hacker، Yeondu و غیره در بازی حضور دارند و به طور کلی صحنه های خیره کننده، گرافیک اچ دی با تصاویر باکیفیت، صداگذاری مهیج و کنترلرهای ساده همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی کم نظیر را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Cinema Game_RAGE اندروید :

* دارا بودن یک داستان بسیار مهیج و مجذوب کننده

* شامل بیش از ۱۴ مینی گیم های چالش برانگیز

* پخش ۷ موسیقی فوق العاده زیبا از بهترین نوازندگان

* ملاقات با انواع بازیگران معروف و پیش بردن داستان

* طراحی شده به صورت کاملا اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی Cinema Game_RAGE هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا و تست شده در اختیار شما قرار می دهیم که آفلاین اجرا میشود! برای مشاهده ی تصاویری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v0.0.53 :

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی.

 

دانلود Cinema Game_RAGE - بازی سینمایی اکشن اندروید + دیتا

 



دانلود RollerCoaster Tycoon® 4 Mobile 1.1.6 – بازی ساخت پارک اندروید + دیتا

RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile v1.1.6 – بازی آنلاین شبیه سازی و استراتژیک مدیریت پارک اندروید + دیتا

RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile یکی از بهترین بازی های شبیه سازی شده برای اندروید در سبک بازی های مدیریتی می باشد که توسط کمپانی معروف Atari, Inc به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است. این بازی در ابتدای کار به شما یک پارک را می دهد که وظیفه ی مدیریت و گسترش ان بر عهده ی شماست و می بایستی که با استراتژی ها و راه کار های خود پارک را سفارشی سازی کرده و با کارهای مختلف برای ارتقا و گسترش ان تلاش کنید و با هزاران بازیکن آنلاین جهانی به رقابت بپردازید! این بازی که دقیقا شبیه نسخه ی PC آن طراحی شده است دارای دقت زیادی است و بسیاری از ویژگی ها را شامل می شود که باید کم کم با آن ها اشنا شوید. اگر دوست دارید که پارک اختصاصی خود را بسازید و به عنوان سرمایه داری مشهور شناسایی شوید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی شبیه سازی RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile اندروید:

* بیش از ۲۰ سرسره ی مختلف برای استفاده در پارک خود

* ایجاد انواع مینی گیم های مختلف در پارک اختصاصی خود

* سفارشی کردن پارک خود با رستوران ها، شرکت ها و غیره

* انواع ایتم های مختلف برای ایجاد بخش های مختلف پارک

* افزایش سرمایه ی خود با جذب مردم و افزایش هیجان!

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile به صورت رایگان عرضه شده است و مثل همیشه در فارسروید تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و ان را معرفی نماییم و امیدواریم که مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی RollerCoaster Tycoon® ۴ Mobile آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.1.6 :

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود RollerCoaster Tycoon® 4 Mobile - بازی ساخت پارک اندروید + دیتا

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 21
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline