دانلود Trials Frontier 2.5.1 – بازی فوق العاده موتور تریل اندروید

تبلیغات

دانلود Trials Frontier 2.5.1 – بازی فوق العاده موتور تریل اندروید

بازی موتور سواری اچ دی Trials Frontier v2.5.1 اندروید + فایل دیتا + تریلر ، محصولی از کمپانی یوبی سافت! نسخه سالم معمولی (Original) – تست شده آپدیت جدید ۱۰ نوامبر – November 10, 2014

Trials Frontier یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی از کمپامی معروف Ubisoft Entertainment مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که نسخه ی اول آن چند دقیقه پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شد و تصمیم گرفتیم به عنوان اولین وبسایت ایرانی و سریع تر از همه آن را در اختیار شما کاربران همیشگی فارسروید قرار دهیم و آن را معرفی نماییم! در این بازی شما می توانید از میان شخصیت های مختلف و موتور سیکلت های متعدد به دلخواه انتخاب کرده و وارد مکان هایی واقعا چالش برانگیز شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید!

پخش موسیقی های هیجان انگیز، امکان رقابت در برابر دوستان و کاربران جهانی، مسابقه موتور سیکلت ها  از طریق جهانی پر از ماجراجویی و شخصیت های دیوانه همگی دست به دست هم داده اند و بازی Trials Frontier را ساخته اند و آن را به همه ی شما پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی موتور سواری Trials Frontier اندروید :

* دارا بودن گیم پلی منحصر به فرد و بی نظیر مبتنی بر فیزیک

* بودن انواع ماموریت های مختلف و بسیار هیجان انگیز برای پیش بردن

* بودن انواع دستاوردهای مختلف برای جمع اوری و ارتقای موتور خود

* بودن انواع موتورسیکلت های مختلف و شخصیت های متعدد برای انتخاب

* امکان بازی و رقابت با دوستان با امکان دعوت از دوستان فیسبوکی

* گرافیک خیره کننده ی اچ دی به همراه صداگذاری بسیار هیجان انگیز

بازی Trials Frontier دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم!

توجه داشته باشید که : نسخه معمولی بازی ارور لایسنس میداد و مجبور شدیم نسخه ی پول بی نهایت را معرفی نماییم. در نسخه مود شده به جای کم شدن پول، پول افزایش می یابد!

تغییرات نسخه ی v2.5.1: (آپدیت شد …)

* ویزگی های جدید هالووین!

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Trials Frontier 1.0.0 - بازی فوق العاده موتور تریل اندروید !

 



دانلود Plants vs. Zombies™ 2 3.0.1 – بازی زامبی ها و گیاهان 2 اندروید

Plants vs. Zombies™ ۲ v3.0.1 – نسخه ی دوم بازی پرطرفدار زامبی ها و گیاهان اندروید همراه دیتا – کپی برداری آزاد
آپدیت جدید ۱۱ نوامبر – November 11, 2014

Plants vs. Zombies 2 HD نسخه ی دوم بازی خارق العاده و محبوب زامبی ها و گیاهان برای سیستم عامل اندروید می باشد که که در آن زامبی ها به زرادخانه ی شما حمله ور شده اند و می بایستی از خانه ی خود در مقابل ان ها توسط گیاهان مختلف دفاع کنید. با انواع ابزارهای مختلف همچون بمب های گیلاس و دیوار باید جلوی زامبی ها ایستاده و از رسیدن به خانه ی خود جلوگیری کنید. اگر از طرفداران بازی های برج دفاعی باشید و نسخه ی اول این بازی را تجربه کرده اید، قطعا نسخه ی دوم بازی فوق نیز برایتان جالب توجه و هیجان انگیز خواهد بود و باید از قدرت تفکر خود تا می توانید استفاده ی کامل را ببرید و با مهارت های خاص زامبی ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید. بازی Plants vs. Zombies برای همه ی سنین جالب خواهد بود و از ویژگی های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* افزوده شدن نیروگاه ها و زامبی های جدید برای افزایش هیجان

* افزوده شدن گیاهان جدید قدرتمند برای افزایش لذت بازی

* افزوده شدن راه های جدید شگفت انگیز برای محافظت

* جمع آوری کلید برای باز کردن قفل گیاهان جدید

* کسب ستاره ها برای ورود به دنیای جدید

* دارا بودن گرافیک عالی و کیفیت صداگذاری واقعی نسبت به نسخه قبل

ما در فارسروید نسخه ی جدید بازی Plants vs. Zombies 2 را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید.

توجه داشته باشید که : نسخه مود شده بصورت افلاین و بدون مشکل اجرا می شود .. اما اگر در اجرای نسخه معمولی با ارور لایسنس مواجه شدید با لاکی پچر لایسنس را حذف کنید.

تغییرات نسخه ی v3.0.1 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید مربوط به Big Wave Beach Part 2

* اضافه شدن ۳ گیاه جدید همچون seed-spitting Guacodile

* اضافه شدن ۳ زامبی جدید همچون armed-to-the-ink Octopus Zombie

* اضافه شدن ویزگی های فوق العاده ی جدید

* بهبود گرافیک بازی و رفع مشکلات

 

دانلود Plants vs. Zombies 2 HD - بازی زامبی ها وگیاهان 2 اندروید

 



دانلود Contract Killer: Sniper 1.0.3 – بازی تک تیرانداز اندروید!

Contract Killer: Sniper V1.0.3 – بازی تیراندازی با گرافیک عالی اندروید – محصولی جدید از کمپانی GLU آپدیت جدید ۱۳ نوامبر – November 13, 2014

Contract Killer: Sniper بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های تیراندازی و اکشن از کمپانی بازیسازی معروف GLU MOBILE برای اندروید است که نسخه اول آن چند ساعت قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در سریع ترین زمان ممکن آن را خدمت شما کاربران معرفی نماییم! در این بازی شما در نقش یک قاتل حرفه ای عمل می کنید به گونه ای که باید به صورت پنهانی وارد مکان های مختلف شوید و انواع ماموریت های متعدد کشتن افراد را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! شما باید اهداف مشخص شده را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. اگر به بازی های تک تیرانداز علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های این سبک را تجربه نمایید به هیچ وجه Contract Killer: Sniper را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی تک تیرانداز Contract Killer: Sniper اندروید :

* بیش از ۲۵۰ ماموریت و مبارزات با اهداف منحصر به فرد

* امکان رتقاء سلاح ها و دفاع از پایگاه اختصاصی خود

* امکان بازی به صورت PvP با دیگر کاربران آنلاین سراسر جهان

* انتخاب مسیر خود در ماموریت های داداه شده به شما

* انواع سلاح های قدرتمند و مخرب برای پیش بردن بازی

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری بسیار عالی

بازی Contract Killer: Sniper هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را معرفی و به صورت کاملا تست شده، رایگان و سالم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

نقد کلی از بازی های کمپانی گلو موبایل : بازی های منتشر شده توسط کمپانی گلو علی رغم حجم بسیار کم خود دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی است و بازی فوق نیز از این موضوع مستنثی نیست. این بازی علی رغم حجم کم خود (حدود ۷۰ مگابایت) بسیار عالی طراحی شده است.

تغییرات نسخه ی v1.0.3:

* رفع باگ های بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Contract Killer: Sniper - بازی تک تیرانداز اندروید!

 

 

 



دانلود THE DEAD: Beginning 1.15 – بازی ترسناک اندروید !

THE DEAD: Beginning v1.15 Mod – بازی ترسناک فوق العاده زیبای اندروید همراه دیتا
خود را برای تجربه ترسناک ترین بازی اندرویدی آماده سازید!
آپدیت جدید ۱۳ نوامبر – November 13, 2014

THE DEAD: Beginning یک بازی جدید با گرافیک اچ دی از استودیوی بازیسازی Kedoo Entertainment در سبک بازی های اکشن و ترسناک برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در اسرع وقت ان را خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. این بازی شما ر ا به مکان هایی واقعا ترسناک و متنوع برای از بین بردن زامبی ها دعوت می کند! شما باید با سلاح های مختلفی که در اختیار دارید طیف گسترده ای زامبی ها را از بین ببرید و برای زنده ماندن خود تلاش کنید! امواجی از دشمنان و زامبی های ترسناک به سمت شما حمله ور می شوند که شما باید با چاقو، تفنگ و دیگر سلاح های مختلف ان ها را نابود کنید و نگذارید که شما را از پای در آورند! اگر به بازی های اکشن زامبی و ترسناک علاقه مندید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن THE DEAD: Beginning اندروید :

* دارا بودن سیستم کنترل لمسی ۳D شگفت انگیز جدید

* در اختیار قرار دادن انواع مختلفی از سلاح های متعدد

* انواع مختلفی از آیتم های مختلف برای کمک به شما مثل نارنجک

* انواع ماموریت ها و سطوح مختلف برای پیش بردن

* طیف عظیمی از رئیسان و زامبی های مختلف برای از بین بردن

* صداگذاری واقعا ترسناک به همراه گیم پلی اعتیادآور

* گرافیک فول اچ دی طراحی شده بر اساس جدیدترین تکنولوژی ها

بد نیست که داستان بازی THE DEAD: Beginning را نیز بدانید! مرد جوان بازی ما برای پیدا کردن یک پناگاه امن به یک کابین در کوه پناه می آورد که به صورت کاملا اتفاقی زامبی ها به سمت این پناگاه هجوم می آورند و هم اکنون باید از دختر و همسر خود در مقابل ان ها محافظت نماید و …! ما امروز در فارسروید اولین نسخه ی عرضه شده ی بازی را معرفی و به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.15:

* رفع ده ها مشکل مختلف بازی و بهبود گرافیک برای تجربه بهترین بازی ترسناک اندرویدی!

 

دانلود THE DEAD: Beginning - بازی ترسناک اندروید !

 



دانلود Crazy Taxi™ City Rush 1.3.1 – بازی تاکسی دیوانه اندروید!

Crazy Taxi™ City Rush v1.3.1 + Mod – بازی تاکسی دیوانه اندروید همراه دیتا – نسخه معمولی + مود شده آپدیت جدید ۱۳ نوامبر – November 13, 2014

Crazy Taxi™ City Rush یک بازی جدید و بسیار زیبا از کمپانی سگا مخصوص اندروید است که به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید عرضه گردیده و با دارا بودن گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز و کنترلرهای عالی تجربه ی بهترین بازی ماشین سواری را برای شما به ارمغان می آورد. در این بازی شما به عنوان یک راننده تاکسی به رانندگی مشغول می شوید و باید مسافرین را با بالاترین سرعت ممکن و اما بدون تصادف و اذیت کردنشان به مقصد برسانید و به جمع آوری پول بپردازید. برروی سر افراد موجود در خیابان علامت هایی وجود دارد که نشان دهنده ی مسافر بودن ان هاست و شما می توانید به دلخواه ان ها را انتخاب و سوار کنید و به جمع اوری سکه برای ارتقا ماشین و افزایش هیجان بپردازید.

همانطور که در دیگر بازی های تاکسی دیوانه مهمترین ملاک زمان است در بازی Crazy Taxi™ City Rush مهمترین فاکتور زمان می باشد که باید مسافران را در بازه ی زمانی مشخصی به مقصد برسانید تا به شما پول تعلق بگیرد.

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Crazy Taxi™ City Rush اندروید :

* رانندگی با انواع ماشین های مختلف همچون تاکسی و حتی تانک

* امکان سفارشی سازی ماشین خود با کارهای مختلف برای زیباسازی

* رانندگی در انواع مکان های متنوع همچون شهر، ساحل، جنگل و غیره

* دو حالت مختلف Portrait و landscape برای بازی کردن توسط شما

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری و پخش موسیقی های عالی

بازی Crazy Taxi™ City Rush هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.3.1:

* اضافه شدن ویژگی های جدید هالووین

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Crazy Taxi™ City Rush - بازی تاکسی دیوانه اندروید!

 



دانلود Leo’s Fortune 1.0.4 – بازی ماجراجویی کم نظیر لئو فورچون اندروید + دیتا

بازی ماجراجویی و فکری فوق العاده زیبای Leo’s Fortune v1.0.4 Patched اندروید + فایل دیتا + تریلر رسمی – نسخه ی تست شده و آفلاین (فول) در صورتی که پس از تمام کردن مرحله اول و به محض ورود به مرحله دوم بصورت خودکار از بازی خارج شد زبان گوشی را انگلیسی کنید حل خواهد شد. آپدیت جدید امروز

Leo’s Fortune – لئو فورچون یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی دوست داشتنی و اچ دی در سبک بازی های ماجراجویی از استودوی بازیسازی ۱۳۳۷ & Senri مخصوص سیستم عامل اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی منتشر گردید. در این بازی شما در نقش شخصیت دوست داشتنی و اصلی بازی با نام لئو هستید که باید به دنبال کسی که طلاهای شما را دزدیده است بگردید! بله کسی که طلای Leo را دزدیده از خود ردی به گذاشته که به او کمک می کند به دنبال طلاهای خود برود و آن ها را بیابد. انواع موانع و چالش های متعدد در مسیر ماجراجویی شما وجود دارد که باید با دقتی بالا آن ها را پشت سر بگذارید و طلاهای خود را از چنگ دزدان بد بیرون بکشید!

بازی Leo’s Fortune مبتنی بر فیزیک طراحی شده و در آن گرافیک خیره کننده اچ دی، صداگذاری بسیار مهیج، کنترلرهای عالی و گیم پلی منحصر به فرد همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی ماجراجویی فوق العاده زیبا را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Leo’s Fortune اندروید :

* ماجراجویی در انواع محیط های باشکوه از جنگل های باتلاقی و بیابان های خشک به کوه های برفی

* شامل انواع تله ها و پازل های مبتنی بر فیزیک برای حل کردن توسط بازیکن در بیش از ۲۴ سطح مهیج

* دارا بودن کنترلرهای عالی و کم نظیر برای هدایت لئو بر رروی صفحه نمایش گوشی ها و تبلت های اندرویدی

* دارا بودن گرافیک خیره کننده HD و بسیار دوست داشتنی، صداگذاری بسیار مهیج و گیم پلی منحصر به فرد

بازی Leo’s Fortune هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید آن را به همراه فایل دیتا و کاملا آفلاین برای شما قرار داده ایم و امیدواریم از آن خوشتان بیاید.

تغییرات نسخه ی v1.0.4:

* رفع مشکلات دیگر و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Leo's Fortune - بازی ماجراجویی کم نظیر لئو فورچون اندروید + دیتا

 



دانلود Stay Alight® 1.5.0 – بازی مبارزه با میکروب ها اندروید + دیتا

Stay Alight® v1.5.0 – بازی فوق العاده زیبای مبارزه با میکروب ها اندروید – جدیدترین نسخه

Stay Alight HD یک بازی فوق العاده زیبا با گرافیک عالی در سبک بازی های اکشن و آرکید می باشد که بالاخره پس از مدت ها نسخه ی اندرویدی آن در پلی استوری برای کاربران علاقه مند به بازی های مبارزه با میکروب منتشر شد! در این بازی شما در نقش آقای لامپ می باشید که وظیفه ی شما تنها مبارزه با میکروب هاست! میکروب های سبز رنگ تمام سیاره را اسیر خود کرده اند و اکنون آقای لامپ می بایستی وجود این میکروب ها را از سیاره پاک کند.انواع سلاح های پرتابی و مهارت های تاکتیکی برای از بین بردن میکروب ها وجود دارد و شما باید وجود این موجودات را از سیاره پاک کنید. انواع دستاورد های جالب نیز در این بازی تعبیه شده اند تا با ان ها بتوانید جذابیت نابودسازی میکروب ها را افزایش دهید دستاوردهایی همچون یخ ، زلزله و اسپری! آیا شما نیز میتوانید با یاری آقای لامپ این سیاره ی آلوده را از وجود میکروب ها پاک کنید !؟

برخی از ویژگی های بازی Stay Alight HD اندروید :

* گرافیک عالی با کیفیت اچ دی و خیره کننده

* دارا بودن بیش از ۶۰ مرحله مختلف

* فیزیک واقع گرایانه

* تنظیمات منحصر به فرد (جهان میکرو)

* کیفیت صدای عالی و هیجان انگیز

بازی Stay Alight HD به صورت رایگان منتشر شده است که می توانید آن را از وبسایت خودتان ؛ فارسروید ؛ با لینک مستقیم دریافت کنید و برای مبارزه با میکروب ها پا درسیاره ای ناشناخته بگذارید!

توجه داشته باشید که : بازی برای اجرای اولیه به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی  v1.5.0 :

* رفع مشکلات مربوط به اجرای بازی ها در برخی از دستگاه ها

 

دانلود Stay Alight HD - بازی مبارزه با میکروب ها اندروید + دیتا

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 21
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline