دانلود Darkness Reborn 1.0.5 – بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

تبلیغات

دانلود Darkness Reborn 1.0.5 – بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.0.5 – بازی شگفت انگیز تولد تاریکی با سبک پرطرفدار MORPG برای اندروید همراه دیتا + تریلر نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبای Dark Avenger برای اولین بار در فارسروید بازی آنلاین است و مسیر دیتا Android/data می باشد

Darkness Reborn نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز Dark Avenger از استودیوی بازیسازی GAMEVIL برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را حضور کاربران دوستدار بازی های اکشن و آر پی جی معرفی نماییم! داستان بازی همانند نسخه ی پیشین است به گونه ای که شیطان از خواب بیدار می شود و تاریکی ها و ظلم و ستم فزونی می یابد. در بازی تاریکی همه جا را فرا گرفته و ظلم و ستم بیداد می کند و شما باید قهرمانان خود را آماده نبرد کنید و آن ها را به جنگ با شیطان بفرستید! بله … باید به صورت مداوم با آن ها تمرین کنید تا قدرتمند شوند و اجازه ندهید تا اهریمن بر زمین تسلط پیدا کند! این بازی یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ترسناک اندرویدی می باشد که اگر علاقه مند به بازی ترسناک هستید، بی هیچ شکی این بازی برایتان لذت بخش خواهد بود. باید دقت داشته باشید که شیطان در همه جا وجود دارد و ممکن است در هر لحظه به شما آسیب برساند. پس از هر پیروزی امتیاز کسب می کنید و به شما پاداش داده خواهد شد. همین الان گروه خود را بسازید و …!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Darkness Reborn اندروید :

* امکان تشکیل یک تیم قدرتمند از قهرمانان برای شروع نبرد

* مبارزه در انواع مکان ها و محیط های واقعی و بی نظیر

* سفارشی سازی قهرمان خود با هزاران مورد از اقلام

* صدها مورد از دستاوردهای مختلف برای افزایش چالش

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Darkness Reborn هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه ی اول آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی معرفی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار میدهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.0.5 :

* رفع باگ های بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Darkness Reborn - بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

 



دانلود Medford City Asylum (Full) 1.043 – بازی پازل پناهگاه مدفورد اندروید + دیتا

Medford City Asylum (Full) v1.043 – یک بازی پازل جدید با داستانی عالی برای اندروید همراه دیتا – فول و آفلاین

Medford City Asylum بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های ماجراجویی از استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Anuman برای اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه شد و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را در سریع ترین زمان ممکن معرفی نماییم! بگذارید بازی را از زبان طراح بیان کنیم: “اینجا شهر مدفورد است! جایی که در ان یک آزمایشگاه مخوف برای انجام آزمایش های مختلف برروی نمونه های برتر انسان ساخته شده است! در این میان دکتر Alison Ester قصد دارد که در این آزمایشگاه فعالیت خود را آغاز نموده و اطلاعات کاملی از نمونه ها را جمع آوری کند و …” بله شما باید یک ماجراجویی جدید در مکان های ترسناک و مهیج را برای پیدا کردن رازهایی در مورد این ازمایشگاه آغاز نمایید. اگر به بازی های پازل و ماجراجویی علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین های این سبک را آغاز کنید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی پازل Medford City Asylum اندروید :

* کاوش انواع ویرانه ها برای جمع آوری اطلاعات

* ماجراجویی در انواع مکان ها و محیط های متنوع

* مواجه شدن با انواع روح ها و موجودات ترسناک

* حل اسرار و معماها برای باز کردن راه ها مسدود شده

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

نسخه ی فول و پولی بازی فوق العاده زیبا و کم نظیر Medford City Asylum را ما امروز در فارسروید به همراه فایل دیتا برای شما کاربران عزیز و همیشگی قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را دانلود و ساعت ها خود را سرگرم کنید.

تغییرات نسخه ی v1.043 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی!

 

دانلود Medford City Asylum - بازی پازل پناهگاه مدفورد اندروید + دیتا

 

 

 



دانلود Defense zone 2 HD 1.4.0 – بهترین بازی دفاعی اندروید + دیتا

Defense zone 2 HD v1.4.0 – یک بازی دفاعی فوق العاده زیبا برای اندروید همراه دیتا – امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ و قیمت ۲.۹۹ دلار در Google Play آپدیت جدید ۱۹ نوامبر – November 19, 2014

Defense zone 2 HD نسخه ی دوم بازی مهیج و فوق العاده زیبای منطقه دفاع برای سیستم عامل اندروید می باشد که از گرافیکی ترین و اعتیادآورترین بازی های دفاعی محسوب می شود و توانسته است تعداد بسیار زیادی از کاربران را به سمت خود بکشاند به گونه ای که امتیاز ۴.۷ را در مارکت از آنِ خود کرده است. در این بازی بی نظیر شما باید از سرزمین خود در برابر دشمنان محافظت کنید و جلوی آن ها بایستید. انواع و اقسام نیروها در اختیار شماست ، پس با ان ها راه های ورد دشمنان به سرزمین خود را ببنید و نگذارید آن ها وارد وطن شوند و آن ها را نابود کنید. بازی در ابتدا آسان می باشد و سلاح هایی نه چندان قدرتمند در اختیار شماست که با طی کردن مراحل علاوه بر سخت شدن مراحل ، سلاح هایی ویرانگر در اختیارتان قرار خواهد گرفت که جذابیت و هیجان بازی را چند برابر می کند. سبک بازی دقیقا شبیه بازی محبوب Field runners اما گرافیکی تر و جذاب تر می باشد .

بازی از چهار زبان انگلیسی ، روسی ، فرانسوی و آلمانی پشتیبانی می کند و گرافیک عالی ، کیفیت صدا گذاری واقعی و گیم پلی اعتیاد آور آن تجربه ی بهترین بازی Defense را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. از ویژگی های بازی می توان قابلیت خرید سلاح های جدید ، امکان بزرگنمایی بر روی هدف ، دارا بودن سه سطح دشواری و امکان مقایسه کردن امتیاز خود با دیگر کاربران موجود را نام برد.

 

دانلود Defense zone 2 HD - بهترین بازی دفاعی اندروید + دیتا

 

ناگفته ماند که بازی Defense zone 2 HD هم اکنون با قیمت ۲.۹۹ دلاردر مارکت اندروید به فروش می رود و ما امروز در فارسروید نسخه ی فول آن را به همراه فایل دیتا برای دانلود قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسند دوستان علاقه مند به بازی های دفاعی-جنگی قرار بگیرد .

تغییرات نسخه ی v1.4.0:

* اضافه شدن موزیک های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 



دانلود CastleVille Legends 3.3.384 – بازی استراتژی فوق العاده اندروید!

CastleVille Legends – افسانه های قلعه یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی و رنگارنگ در سبک بازی های استراتژی از استودیوی بازیسازی Zynga مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به ساخت قلمروی پادشاهى و گسترش آن برای نجات دادن مردم منطقه ی خود دعوت می نماید! در این بازی فوق العاده زیبا شما در نقش شخصیت اصلی بازی می توانید با کارهای مختلف همچون ایجاد قلعه ها، کاشت و برداشت محصولات کشاورزی، جمع آوری بطری های آب، قطع درختان برای جمع آوری چوب، ساخت انواع کلبه ها برای گسترش سرزمین و غیره بپردازید و تجربه بهترین بازی مدیریت قلعه و استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

بازی CastleVille Legends که تا امروز بیش از ۵ میلیون بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت گردیده است عجیب است هنوز در هیچ سایت ایرانی معرفی نگردیده است و تصمیم گرفتیم در فارسروید به عنوان اولین وبسایت ایرانی این بازی هیجان انگیز را معرفی کنیم و تا چند ساعت دیگر شاهد قرارگیری این بازی در ده ها سایت ایرانی خواهیم بود!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیکی CastleVille Legends اندروید :

* گسترش قلمروی خود با انواع ابزارها و آیتم های عالی و متنوع

* شامل انواع شخصیت ها و موجودات (جادوگران، اژدها، Damsels)

* ارتقا و تقویت فلمرو با کارهای جمع آوری چوب، ساخت قلعه و غیره

* کشف انواع مکان ها و قسمت های مختلف بازی همچون ویرانه های باستانی و چشمه های جادویی

* دارا بودن گرافیک رنگارنگ و اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی CastleVille Legends هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی CastleVille Legends آنلاین است و برای اجرا اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد و این اتصال می تواند از طریق سیمکارت های ایرانسل و همراه اول فراهم گردد.

تغییرات نسخه ی v3.3.384:

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود CastleVille Legends - بازی استراتژی فوق العاده اندروید!

 



دانلود Township 1.8.0 – بازی شبیه ساز مزرعه اندروید!

Township v1.8.0 – یک بازی مزرعه داری و مدیریت شهر فوق العاده اندروید با امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ و میلیون ها بازیکن انلاین جهانی

بازی های سبک استراتژیک و از نواع مزرعه داری و مدیریت مزرعه از پرطرفدارترین بازی های اندرویدی هستند که تا به امروز ده ها مورد از ان ها را معرفی کرده ایم و اتفاقا با استقبال بی نظیر روبرو گردیده اند و اما امروز به درخواست کاربران عزیز قصد معرفی بازی جدید و اما محبوب Township را داریم که با ان می توانید بهترین بازی شبیه سازی مزرعه را در گوشی و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید. در این بازی یک مزرعه به شما داده می شود که مدیریت ان را بر عهده می گیرید و برای گسترش و توسعه ان تلاش می کنید! بله شما باید با کاشت و برداشت محصولات و فروش ان ها به کسب ثروت بپردازید و یا در انواع معدن های مختلف آثارهای باستانی را کشف کنید و رویای خود را در یک بازی مزرعه داری اندرویدی بسازید. اگر به بازی های مزرعه داری علاقه مندید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Township اندروید :

* استفاده از انواع ساختمان ها و دکوراسیون های متعدد

* کاشت انواع محصولات کشاورزی با امکان برداشت محصول

* شامل انواع شخصیت کاریزماتیک و سرگرم کننده دوست داشتنی

* امکان ارتباط با دوستان و به اشتراک گذاری کالاهای مفید در فیسبوک

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج

بازی Township هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اخرین و جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار میدهیم.

توجه داشته باشید که :

۱ - بازی Township آنلاین است و برای اجرا اینترنت مورد نیاز است.

۲ - این بازی در چندین وبسایت و مارکت معرفی شده که هیچکدام از ان ها اقدام به قرار دادن دیتا نکرده اند و بازی به هیچ وجه اجرا نمیشود و در ضمن دیتا با خود بازی هم دانلود نمیشود! ما دیتای بازی را نیز برای شما قرار داده ایم.

تغییرات نسخه ی v1.8.0 :

* انواع ایتم ها و ویژگی های جدید اضافه شده است.

* مشکلات بازی رفع گردیده و بهینه سازی هایی صورت گرفته شده است.

 

دانلود Township - بازی شبیه ساز مزرعه اندروید!

 



دانلود Frozen Free Fall 2.0.0 – بازی سرگرم کننده عصر یخی اندروید + دیتا

کمپانی بازیسازی دیزنی | Disney را می توان از فعالان ترین ها در عرصه ی ارائه بازی های زیبا و اچ دی برای سیستم عامل اندروید دانست، طراح بازی های مشهوری همچون Temple Run: Brave، Where’s My Micky، Where’s My Perry، Where’s My Watter و غیره که همگی از پرطرفدارترین بازی های اندرویدیند! امروز قصد معرفی یکی از زیباترین و سرگرم کننده ترین بازی های سبک match-3 puzzel با نام Frozen Free Fall محصولی از همین کمپانی را داریم که با دارا بودن گرافیک اچ دی و خیره کننده ی خود امده است تا بهترین بازی ماجراجویی را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورد! عنوان Frozen Free Fall توسط تیم حرفه ای از شرکت دیزنی ساخته شده و در برنامه BOX Office امریکا به عنوان برترین بازی ها معرفی شده است.

داستان بازی در مورد دو خواهر شاهزاده ای می باشد که توسط طسم یخ های شیطانی از یکدیگر دور شده اند ؛ هم اکنون آن ها تلاش بسیاری برای حفظ سلطنت و رابطه خواهری و صمیمانه خود می کنند! بازیکن می بایستی پهنه ی سرزمین یخ زده را در ۷۵ مرحله در نوردد که البته پس از عبور از هر مرحله با یکی از کاراکتر های فیلم همراه خواهد بود! صفحه ای پر از کریستال های رنگارنگ و گرافیکی در اختیار شما قرار دارد که بایدکریستال های هم رنگ را کنار هم قرار دهید و زمانی که ۳ تا یا بیشتر از این کریستال های همرنگ کنار هم باشند، آن ها را حذف کنید و مراحل را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! از دستاوردهای بازی نیز نمی توان چشم پوشی کرد ؛ با پیشرفت در هر مرحله ابزارهایی مانند مشعل، توپ برفی، دارت و غیره را به دست خواهید آورد که در بیش برد بازی کمک شایانی به شما خواهند کرد!

برخی از ویژگی های بازی Frozen Free Fall اندروید :

* حذف سه یا بیشتر از کریستال ها برای انجام ماموریت های مختلف

* باز کردن انواع شخصیت های جدید و معروف انیمیشن Frozen با رفتن به مراحل بالا

* بودن انواع دستاوردهای مختلف برای حذف سریع و قدرتمند کریستال ها در مرحله ها

* جلوه های بصری خیره کننده هنگام حذف شدن کریستال های هم رنگ

* پشتیبانی از اسمارت فون ها و تبلت ها با امکان بازی به صورت افقی و عمودی

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Frozen Free Fall هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد و تا به این لحظه صدها هزار بار دریافت گردیده و ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی برای شما قرار داده ایم! برای مشاهده ی تریلری از بازی با ما همراه باشید ..

تغییرات نسخه ی v2.0.0 :

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Frozen Free Fall - بازی سرگرم کننده عصر یخی اندروید + دیتا

 

 

 



دانلود Angry Birds Transformers 1.1.31 – بازی انگری بیرد اندروید!

Angry Birds Transformers v1.1.31 – بازی پرندگان خشمگین ترانسفورمر اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین اپدیت جدید ۱۳ نوامبر – November 13, 2014

Angry Birds Transformers نسخه ی جدیدی از بازی معروف و پرطرفدار پرندگان عصبانی از استودیوی Rovio برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن ان را معرفی نماییم. داستان بازی از این قرار است که ربات های بیگانه به سمت جزیره ی شما حمله کرده اند و باید جلوی ان ها بایستید و ان ها را ز بین ببرید! در نسخه ی جدید پرندگان عصبانی فکر نکنید که با شخصیت های جدید مواجه خواهید شد خیر ؛ بلکه دارای گیم پلی ای جدید با داستانی فوق العاده است که بدون شک برای بار دیگر شما دوستداران بازی های انگری بیرد را به وجد می اورد.

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Transformers اندروید :

* جمع اوری انواع قهرمانان مختلف با توانایی های خاص

* انواع مختلفی از وسایل نقلیه مختلف اتومبیل، کامیون، تانک و یا هواپیما

* دریافت سلاح های قوی تر و توانایی های جدید برای هر ترانسفورماتور!

* بازی در انواع محیط ها و مکان های مختلف و متنوع

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه کنترلرهای عالی + صداگذاری مهیج

بازی Angry Birds Transformers هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی معرفی می کنیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Angry Birds Transformers آفلاین است ولی برای برخی از ویژگی های بازی نیاز به اینترنت می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.1.31 :

* اضافه شدن سلاح های جدید

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Angry Birds Transformers - بازی انگری بیرد اندروید!

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 21
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline