دانلود Football Manager Handheld 2015 6.0 – بازی مربی فوتبال 2015 اندروید + دیتا

تبلیغات

دانلود Football Manager Handheld 2015 6.0 – بازی مربی فوتبال 2015 اندروید + دیتا

Football Manager Handheld 2015 v6.0 Cracked – نسخه ی ۲۰۱۵ بازی فوق العاده مربی فوتبال اندروید + دیتا – آفلاین درخواستی کاربران – نسخه سالم و تست شده برای اولین بار در فارسروید قیمت ۱۰ دلار و امتیاز ۴.۳ در گوگل پلی …

Football Manager Handheld 2015 نسخه ی ۲۰۱۵ از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار مربی فوتبال از استودیوی بازیسازی SEGA of America برای دستگاه های اندرویدی است که نسخه ی اول آن ۵ روز پیش در گوگل پلی عرضه گردید و این موضوع از دید ما پنهان نبود و همان روز اول بازی را دانلود و تست کردیم که متاسفانه با ارور لایسنس مواجه شدیم و از آن جایی که همیشه پهنای باند کاربران عزیز برای ما مهم بوده، این موضوع باعث گردید تا از معرفی آن صرف نظر نماییم! و اما … امروز نسخه ی سالم این بازی بسیار زیبا را برای دوستداران بازی های فوتبال معرفی میکنیم.  امروز قصد معرفی یکی از پرفروش ترین و واقع بینانه ترین بازی مدیریت فوتبال با نام Football Manager Handheld 2015 را برای دستگاه های تلفن همراه و تبلت اندرویدی را داریم به شما این امکان را می دهد که به عنوان یک مربی، تیم مورد علاقه ی خود را مدیریت کرده و به انجام فعالیت بپردازید!

انواع تصمیم های بازی تیم بر عهده ی شماست از نقل و انتقالات بگیرید تا تاکتیک های بازیکنان! اگر می دانید که به عنوان یک مربی حرفه ای می توانید طرفداران تیم خود را راضی نگه دارید و ان ها را خوشحال کنید پیشنهاد می دهیم بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز مدیریت فوتبال دستی ۲۰۱۴ را امتحان کنید!در بازی پیشِ رو قادر خواهید بود یکی از لیگ های برتر فوتبال دنیا را انتخاب کنید و نقل و انتقالات، تمرینات و تاکتیک تیم مورد نظر خود را مدیریت کنید. مدیریت صحیح و انتخاب تاکتیک مناسب از سوی شما، سبب پیروزی در مسابقات و قهرمان شدن در لیگ می شود.شما می بایستی تیم را برای قهرمانی آماده کنید به این معنی که از ابتدا تیم را به طور دلخواه تشکیل دهید و کارهایی مانند انتخاب رنگ لباس، انتخاب بازیکن و خرید آن در بازار نقل و انتقالات، مصاحبه با خبرنگاران، تشکیل هیئت مدیره و غیره را به طور شخصی انجام دهید!

برخی از ویژگی های بازی فوتبال Football Manager Handheld 2015 اندروید :

* حالت My Club برای ایجاد باشگاه خود به طور حرفه ای و شخصی از ابتدا

* دارا بودن سیستم انتقال واقعی برای انجام نقل و انتقالات مختلف توسط شما به عنوان مربی

* استفاده از سیستم ردیابی پیشرفت بازیکن برای نظارت بر پیشرفت بازیکنان خود

* تعامل با رسانه ها با پاسخ دادن به پرسش های خبرنگاران در مورد موفقیت های باشگاه خود

* تجزیه و تحلیل بعد از بازی برای کشف نقاط قوت و ضعف تاکتیکی تیم شما

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه رابط کاربری بسیار ساده و کلاسیک

بازی Football Manager Handheld 2015 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه ی سالم و تست شده و آن را به همراه فایل دیتا به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v6.0 :

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی!

 

دانلود Football Manager Handheld 2015 - بازی مربی فوتبال 2015 اندروید + دیتا

 



دانلود Major GUN 3.1.3 – بازی شوتر فوق العاده اندروید!

Major GUN 3.1.3 + Mod – یک بازی شوتر تفنگی بسیار زیبا برای اندروید – نسخه معمولی + مود به صورت جداگانه آپدیت جدید ۲۲ نوامبر – November 22, 2014

Major GUN یک بازی جدید در سبک بازی های تیراندازی و اکشن از استودیوی بازیسازی byss mobile برای اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شد و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در سریع ترین زمان ممکن آن را برای شما دوستدارن بازی های Shooter معرفی نماییم! داستان بازی از این قرار است که تروریست ها سرزمین شما را تسخیر کرده اند و شما باید با استفاده از انواع سلاح های قدرتمند ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و مناطق را از وجود آنان پاک سازید. طبق سخنان سازنده شما با یک بازی مواجه هستید که بر خلاف بازی های دیگر دارای داستان و گیم پلی خسته کننده نیست و بدون شک تجربه بهترین بازی شوتر آرکید را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدیتان به ارمغان خواهد آورد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Major GUN اندروید :

* در اختیار قرار دادن ۱۳ سلاح مختلف با امکان ارتقا

* نواع مختلف دشمنان زره پوش، توپچی و غیره

* دو نوع مختلف کنترلر برای بازی کردن : SWIPE & GYRO

* انواع ماموریت های مختلف برای پیش بردن توسط شما

* امکان بازی به صورت انلاین با سیستم رتبه بندی دقیق

* شرکت در چالش های روزانه برای دریافت سلاح های جدید

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه گیم پلی اعتیاداور

بازی Major GUN هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۳.۹ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را معرفی و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم که ساعت ها شما را سرگرم سازید.

توضیحات مربوط به نسخه مود شده: وقتی که طلای شما به حد نصاب رسید که توانستید آپگرید را انجام دهید بصورت خودکار با افزایش طلا مواجه خواهید شد.

تغییرات نسخه ی v3.1.3 :

* رفع مشکلات بازی در دستگاه های تگرا ۲ و ۳ + بهینه سازی های متعدد

 

دانلود Major GUN - بازی شوتر فوق العاده اندروید!

 



دانلود Garfield Kart Fast & Furry 1.01 – بازی گارفیلد اندروید + دیتا

Garfield Kart Fast & Furry v1.01 + Mod – سری جدید بازی گارفیلد کارت اندروید + دیتا – نسخه معمولی + مود شده آپدیت جدید ۲۱ نوامبر – November 21, 2014

Garfield Kart Fast & Furry نسخه جدیدی از بازی معروف و زیبای گارفیلد کارت برای سیستم عامل اندروید است که نسخه اول آن چند ساعت پیش توسط کمپانی سازنده یعنی Anuman در مارکت اندروید عرضه گردید. همانطور که قبلا نیز گفته بودیم، گارفیلد کارت یکی از زیباترین و هیجان برانگیزترین بازی های سبک رسینگ می باشد که دقیقا گیم پلی ای شبیه بازی پرطرفدار کراش را دارد و در آن شما با گارفیلد و دوستانش همراه می شوید و تجربه ی لذت بخش ترین بازی ماشین سواری را در اندرویدفونتان به ارمغان می اورید. در این بازی شما می توانید به صورت تک نفره و چند نفره (مولتی پلیر) با انتخاب شخصیت مورد علاقه ی خودتان پا در مسابقاتی بسیار مهیج بگذارید و حریفان را یکی پس از دیگری از دور مسابقات خارج نمایید!

در این بازی انواع ماشین های مختلف در اختیار بازیکن قرار می گیرد و باید با استفاده از آن در مسیرهای مختلف مسابقه به رقابت با حریفان بپردازد و در صورتی که موقعیت را مناسب دید، از بمب ها و قدرت های یو پی اس مختلف در دسترس استفاده کند و حریفان را از مسابقه بازدارد و از او جلو بزند تا سریع تر از همه به خط پایان برسد. بازی در مکان هایی شگفت انگیز و سه بعدی از جمله محیط شهر، جنگل و غیره صورت می پذیرد و در آن شما می توانید با پیش بردن مراحل دستاوردهای جدیدی را به دست بیاورید و هیجان را دو چندان کنید.

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Garfield Kart Fast & Furry اندروید:

* بودن ۸ شخصیت دوست داشتنی گارفیلد،آرلین، لیز، هری، جان، اودیه، نِرمال و غیره

* دو حالت مختلف انفرادی و قهرمانی چند نفره

* امکان سفارشی سازی کارکتر با کلاه و لوازم جانبی مختلف

* ۲ نوع از کنترل : ژیروسکوپ و یا دکمه های لمسی

* شامل انواع حالت ها و چالش های گوناگون

* مقابله با دوستان گارفیلد در ۸۰ سطح شگفت انگیز

* دارا بودن گرافیک اچ دی + صداگذاری هیجان انگیز

* امکان مقایسه امتیاز خود با دوستان فیس بوکی

بازی Garfield Kart Fast & Furry هم اکنون در مارکت اندروید به صورت رایگان برای دانلود قرار داده شده است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان به همراه نسخه ی مود شده و دیتا برای شما قرار داده ایم.

تغییرات نسخه ی v1.01 :

* تغیراتی در گوگل پلی ذکر نشده است.

 

دانلود Garfield Kart Fast & Furry - بازی گارفیلد اندروید + دیتا

 



دانلود Soccer Runner: Football rush! 1.0.8 – بازی فوتبال دونده اندروید!

Soccer Runner: Football rush! 1.0.8 + Mod – بازی فوق العاده زیبا و کم نظیر فوتبالیست دونده اندروید + تریلر نسخه معمولی + مود شده با طلای بی نهایت به صورت جداگانه   یک بازی با سبک Subway Surfers اما بسیار هیجان انگیزتر !

Soccer Runner: Football rush یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی معروف Subway Surfers برای اندروید است که توسط استودیوی U-Play online عرضه شده و به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است! در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی یک پسر فوتبالیست هستید که باید تا می توانید بدوید و از دست همسایه ی عصبانی خود فرار کنید! بله… در این بازی شمایید و یک توپ فوتبال که باید با استفاده از آن توپ موانع پیش رو را از سر راه بردارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. شکستن جعبه های پیش رو ، ضربه به سطل های زباله موجود در خیابان، عبور از موانع، جاخالی دادن از کامیون ها و … از جمله کارهایی است که شما باید در بازی انجام دهید. البته همانند بازی ماموران مترو نیز باید سکه ها را برای ارتقای آیتم ها جمع اوری نمایید.

برخی از ویژگی های بازی Soccer Runner: Football rush اندروید :

* ۴ شخصیت مختلف برای انتخاب و شروع یک دوندگی عالی!

* شامل بیش از ۴۰ سطح با موانع مختلف و پاداش های منحصر به فرد

* سه سناریو مختلف : شهر، پارکینگ و ورزشگاه

* قدرت های یو پی اس متعدد برای افزایش سرعت و هیجان

* کنترل های لمسی ساده و بسیار عالی و کاربرپسند

* پشتیبانی از ۴ زبان انگلیسی، پرتغالی، اسپانیایی و فرانسه

* گرافیک سه بعدی به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Soccer Runner: Football rush هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۹ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به درخواست کاربران معرفی نموده ایم و می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید…

تغییرات نسخه ی v1.0.8:

* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود Soccer Runner: Football rush - بازی فوتبال دونده اندروید!

 



دانلود Sky Force 2014 1.33 – بازی نیروی آسمان 2014 اندروید!!

بازی فوق العاده هیجان انگیز و عالی Sky Force 2014 v1.33 اندروید به همراه فایل دیتا + تریلر رسمی

استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Infinite Dreams نسخه ی اول بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Sky Force 2014 – نیروی آسمان ۲۰۱۴ را به افتخار دهمین سالگرد بازی نیروی آسمان امروز در گوگل پلی به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داد! شاید بدانید که در سال ۲۰۰۳ بازی Sky Force ابتدا برای سیمبین عرضه شد که امروز نیز شاهد عرضه شدن نسخه ی ۲۰۱۴ بازی برای اندروید هستیم.این بازی با دارا بودن یک سبک اکشن کلاسیک و تیراندازی با صحنه های خیره کننده و گرافیک اچ دی تجربه ی بهترین بازی تیراندازی shoot-’em-ups را در اندرویدفون شما به ارمغان می آورد.

اگر دوست دارید که بر سفیه ی خود سوار شوید و با تیراندازی تمامی دشمنان پیش رو را از بین برده و یکی از زیباترین بازی های اندرویدی را تجربه کنید بازی مهیج Sky Force 2014 را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی هیجان انگیز Sky Force 2014 اندروید :

* شامل انواع سطوح بسیار زیبا با ماموریت های چالش برانگیز

* ارتقای سپر، تفنگ، موشک، لیزر، مگابمب و مغناطیس خود

* مسابقات هفتگی جدید در برابر بازیکنان دیگر از سراسر جهان

* دارا بودن گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی Sky Force 2014 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

بازی های دیگر کمپانی معروف Infinite Dreams که ما در سایت معرفی نموده ایم عبارتند از :

۱ – Can Knockdown 3

۲ – Let’s Create! Pottery

تغییرات نسخه ی v1.33:

* اضافه شدن quest های جدید با پاداش های فوق العاده

* برای دیدن لیستی از ماموریت ها بر روی آیکون ساعت شنی در منوی رکورد ضربه بزنید.

* رفع مشکلات بازی + بهبود های مختلف

 

دانلود Sky Force 2014 - بازی نیروی آسمان 2014 اندروید!!

 

 

 



دانلود Table Top Racing Premium 1.0.31 – بازی ماشین رومیزی اندروید + دیتا – پرمیوم

Table Top Racing Premium – مسابقه ماشین های رومیزی پرمیوم نسخه ی حرفه ای از بازی فوق العاده زیبای ماشین های رومیزی از استودیوی بازیسازی Playrise Digital Ltd مخصوص سیستم عامل اندروید است که نسخه ی اول آن چند ساعت قبل با قیمت ۲.۹۹ دلار برای فروش در گوگل پلی منتشر گردید! اگر دوست دارید تجربه ای جدید از اتومبیل رانی را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود به ارمغان بیاورید ؛ پس بازی بسیار زیبا و مهیج Table Top Racing Premium را از دست ندهید! سبک بازی مسابقه همراه با جنگ به کمک سلاح های مختلف است که یکی از پرطرفدارترین ژانر های بازی های ریسینگ می باشد که از جذابیت بالایی برخوردار است! شما به عنوان یک بازیکن می بایستی رانندگی انواع ماشین های مختلف از جمله اتوبوس، کامیون و غیره را بر عهده بگیرید و در مکان ها و محیط هایی واقعا شگفت آور به مسابقه با رقیبان بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! گرافیک اچ دی و خیره کننده، بودن انواع و اقسام ماشین ها و اتومبیل های دیوانه وار، انواع موانع مختلف و چالش برانگیز و صداگذاری هیجان انگیز بازی همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی رسینگ را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند.

در نسخه ی پرمیوم بازی که در هیچ وبسایت ایرانی منتشر نشده و این فارسروید است که مثل همیشه پیش قدم شده و آن را در اختیار شما قرار می دهد ؛ هیچگونه تبلیغات آزاردهنده ای وجود ندارد و ویژگی های اضافی دیگری را با خود به همراه دارد!

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Table Top Racing Premium اندروید:

* شامل ۱۷ اتومبیل مختلف با امکان ارتقا توسط بازیکن

* پخش انواع موسیقی ها و آهنگ های هیجان انگیز در حین بازی

* شامل بودن بیش از ۳۰ رویداد منحصر به فرد و ویژه

* بودن ۹ حیله گری های مختلف برای خارج کردن رقبا از پیست مسابقه

* شامل بودن ۶ حالت مختلف و منحصر به فرد برای بازی کردن

* بودن بیش از ۲۸ دستاورد مختلف + ۱۹ لیدربورد + ورود خودکار به G+

* پشتیبانی از زبان های انگلیسی، فرانسوی، ایتالیایی، آلمانی، اسپانیایی، پرتغالی

بازی Table Top Racing Premium هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید ان را به همره فایل دیتا به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.0.31 :

* بهبود گرافیک بازی و رفع مشکلات

 

دانلود Table Top Racing Premium - بازی ماشین رومیزی اندروید + دیتا - پرمیوم

 



دانلود Boom Beach 18.173 – بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید!

آپدیت شد … آپدیت جدید امروز ۱ آذرماه ۱۳۹۳

بازی فوق العاده زیبای Boom Beach v18.173 اندروید + فایل دیتا + تریلر – پیشنهاد بسیار ویژه به تمامی دوستداران بازی Clash Of Clanes – کاملا تست شده

Boom Beach – ساحل بوم یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژیکی از استودیوی بازبسازی معروف Supercell خالق بازی معروف و پرطرفدار کلش آف کلینز (Clash of Clans) است که بالاخره پس از مدت ها انتشار نسخه ی اندرویدی آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد! در این بازی بسیار زیبا شما تعدادی سرباز و قایق در اختیار دارید و می بایستی که با استفاده از مهمات و نیروهای خود جزیره های دشمنان را تسخیر کرده و برده ها را آزاد نمایید و منابع دشمن را به غارت ببرید! شما می توانید به مرور زمان لشکر خود را بزرگ و بزرگتر کنید و همچنین سلاح های اعضا را ارتقاء دهید و تجربه ی بهترین بازی استراتژیکی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

گرافیک این بازی دقیقا همانند بازی معروف و نام آشنای Clash of Clans است و هم چنان شاهد سرباز های کارتونی دوست داشتنی هستیم که این بازی فوق العاده زیبا را به همه کاربران اندرویدی پیشنهاد می دهیم!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Boom Beach اندروید :

* بازی در دنیایی بزرگ پر از دشمنان و گنجینه های مختلف

* نبرد با هزاران بازیکن در سراسر دنیا و تصرف منابع آن ها

* ساختمان ها، منابع و سرباز های متنوع و فراوان برای استفاده در نبرد

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی

بازی Boom Beach هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم از آن لذت ببرید!

توجه داشته باشید که : در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید بازی ؛ نسخه قبل از کار می افتد و به ناچار باید به نسخه جدید آپدیت کنید. این صفحه از فارسروید را مدنظر داشته باشید و جدیدترین نسخه ی بازی را در سریع ترین زمان ممکن در این صفحه مشاهده کنید! :)

تغییرات نسخه ی v18.173:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات متعدد و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Boom Beach - بازی استراتژیک ساحل بوم اندروید!

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 21
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline