دانلود SoulCraft 2 – Action RPG 1.4.0 – بازی نیرنگ روح 2 اندروید!

تبلیغات

دانلود SoulCraft 2 – Action RPG 1.4.0 – بازی نیرنگ روح 2 اندروید!

بازی گرافیکی نقش آفرینی SoulCraft 2 – Action RPG v1.4.0 اندروید + فایل دیتا + تریلر – نسخه جدید فقط در فارسروید آپدیت جدید ۲ دسامبر – December 2, 2014

SoulCraft 2 – Action RPG : نیرنگ روح ۲ – اکشن آر پی جی نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی نیرنگ روح از استودیوی بازیسازی MobileBits GmbH مخصوص سیستم عامل اندروید است که ساعت ها قبل به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید. در این بازی شما می توانید از میان ۷ فرشته ی مختلف یکی را به دلخواه انتخاب کنید و با انواع سلاح های سرد نظیر شمشیر به مبارزه با شیاطین در مکان های واقعی بپردازید و تجربه ی بهترین بازی جنگی و آر پی جی را در اسمارت فون اندرویدی خود به ارمغان می اورید! گرافیک خیره کننده ی اچ دی و گیم پلی بی نظیر این بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد و قابلیت بازی کردن به صورت چند نفره با دوستان نیز از طرفی بر محبوبیت این بازی افزوده است که آن را به تمام کاربرانی که علاقه مند به بازی های اکشن هستند، پیشنهاد می کنیم.

نسخه ی دوم بازی SoulCraft به مراتب دارای گرافیک بهتر، مکان های جدید، سلاح های جدید است که بدون شک با نصب ان برروی موبایل اندرویدی خود مجذوب گرافیک دوست داشتنی ان خواهید شد. ناگفته نماند که به دو صورت آفلاین و آنلاین می توانید مشغول بازی شوید.

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی SoulCraft 2 – Action RPG اندروید:

* حالت Multiplayer League برای به چالش کشیدن دیگر بازیکنان در مسابقات چند نفره

* برنده شدن در لیگ های روزانه برای تبدیل شدن به بهترین و قدرتمندترین بازیکن موجود

* انتخاب از میان ۷ قهرمان مختلف به صورت دلخواه برای پا گذاشتن در بازی هیجان انگیز

* دارا بودن Epic singleplayer campaign برای نجات جهان از شیاطین و نابود سازی ان ها

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده، صداگذاری بسیار مهیج و گیم پلی منحصر به فرد

بازی SoulCraft 2 – Action RPG هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا و به صورت رایگان برای شما قرار داده ایم .

توجه داشته باشید که : بازی SoulCraft 2 – Action RPG آنلاین نیست و به صورت آفلاین می توانید بازی کنید اما برای اجرای اولیه و ثبت نام اینترنت نیاز هست.

تغییرات نسخه ی v1.4.0:

* اضافه شدن : All new team league

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود SoulCraft 2 - Action RPG - بازی نیرنگ روح 2 اندروید!

 



دانلود Worms™ 3 2.00 – بازی پرطرفدار جنگ کرم ها 3 اندروید!

بازی محبوب و هیجان انگیز Worms™ ۳ v2.00 اندروید + فایل دیتا + تریلر (تست شده)

Worms™ ۳ – کرم ها™ سه نسخه ی سوم از بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبای جنگ کرم ها از استودیوی بازیسازی Team 17 مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که بالاخره پس از مدت ها نسخه ی اول آن چند ساعت قبل با قیمت ۴.۹۹ دلار در مارکت اندروید برای فروش قرار داده شد و تصمیم گرفتیم مثل همیشه سریع تر از همه و به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را خدمت شما کاربران فهیم معرفی نماییم. همانطور که مستحضرید سری بازی های Worms یکی از معروف ترین و زیباترین سری بازی های پلفتورم موبایل، تبلت و کامپیوتر هاست که دارای گیم پلی فوق العاده جذابی است  که در آن به چند گروه ۵-۴ کرمی تبدیل می شوید و باید گروه های دیگر را با اسلحه های مختلفی مثل آر پی چی، موشک، نارنجک و بمب های مختلف نابود سازید!

نسخه ی سوم بازی Worms نیز همانند نسخه ی های پیشین دارای حالت های مختلفی برای بازی است که از آن ها می توان به حالت Body Count اشاره کرد که در آن با انبوهی از کرم ها مواجه می شوید و کارتان کمی دشوار می شود و در عوض جذابیت بازی چند برابر خواهد شد .

برخی از ویژگی های بازی اکشن Worms™ ۳ اندروید :

* در اخیتار داشتن انواع سلاح های مختلف الکترومغناطیس، بمب آتش زا و غیره

* سفارشی کردن تیم خود با تعداد زیادی از عناصر سفارشی مختلف

* امکان بازی به صورت آنلاین با هزاران کاربر و بازیکن از سراسر دنیا

* دارا بودن یک گیم پلی منحصر ب هفرد، گرافیک عالی و صداگذاری مهیج

بازی Worms™ ۳ هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ می باشد که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ی آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.00 :

* ویژگی های جدید کریسمس

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Worms™ 3 - بازی پرطرفدار جنگ کرم ها 3 اندروید!

 

 

 



دانلود Rooster Teeth vs. Zombiens 1.0.3 – بازی زامبی ها و خروس اندروید + دیتا

Rooster Teeth vs. Zombiens v1.0.0 – بازی اچ دی زامبی ها و خروس اندروید همراه دیتا – آفلاین

Rooster Teeth vs. Zombiens یک بازی جدید با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن-استراتژی از استودیوی بازیسازی Team Chaos برای اندروید است که نسخه اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۳.۹۹ دلار در مارکت اندروید (گوگل پلی) عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه آن را در سریع ترین زمان ممکن حضور شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. داستان بازی را از زبان گوگل پلی بیان می کنیم: “سفینه ی فضایی ناشناسی در استودیو Rooster Teeth فرود آمد و موجودات عجیب الخلقه به همراه زامبی ها شروع به نابود کردن همه چیز کردند! در این میان تیم هشت نفره ی ویژه استودیو که شما یکی از همان ها هستید، می بایست برای نجات خود و اطرافیان، تلاش کنند و زامبی ها و دشمنان دیگر را یکی پس از دیگری از بین ببرند!” بله شما باید برای نابود سازی آدم های فضایی و زامبی ها از تمام راه های ممکن استفاده نموده و استودیو را از وجود ان ها پاک سازید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Rooster Teeth vs. Zombiens اندروید:

* یک تیم ۸ نفره برای پاک سازی مکان ها از دشمنان

* در اختیار قرار دادن بیش از ۲۵ نوع مختلف از سلاح ها

* امکان ساخت بیش از ۱۰ تله های مختلف برای از بین بردن دشمنان

* امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران (بازی در اصل آفلاین است)

* از بین بردن دشمنان در انواع مکان ها و محیط های مختلف

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالــی

بازی Rooster Teeth vs. Zombiens هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه اول ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم که کاملا تست شده و آفلاین است. برای مشاهده ی تصاویری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.0.3 :

* رفع اشکالات جزئی بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Rooster Teeth vs. Zombiens - بازی زامبی ها و خروس اندروید + دیتا

 



دانلود The Banner Saga 1.1.19 – بازی حماسی پرچم وایکینگ ها اندروید + دیتا

The Banner Saga v1.1.19 – یک بازی فوق العاده و بی نظیر Role Playing برای اندروید همراه دیتا – اجرای آفلاین کسب جایزه ی بهترین بازی ویدئویی ۲۰۱۴ – آپدیت جدید

The Banner Saga یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Versus Evil می باشد که ابتدا برای PC عرضه شده بود و بالاخره پس از مدت ها شاهد عرضه شدن نسخه ی آندرویدی آن در گوگل پلی بودیم که با قیمت ۴.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه آن را در سریع ترین زمان ممکن و همزمان با انتشار در مارکت خدمت شما دوستدار این بازی معرفی و ساعت ها شما را به گوشی میخکوب نماییم! داستان بازی از این قرار است که: “در سرزمین های شمالی و در منطقه اسکاندیناوی مردمی زندگی می کردند که به داشتن شجاعت، قدرت بالا، هنر جنگاوری و استفاده از خشونت بالا در جنگ ها مشهور بودند! سرزمین آن ها بسیار زیبا بود اما در کنار این زیبایی، سرمایی طاقت فرسا، بیماری، حیوانات درنده، آتش جنگ و سختی های دیگر این سرزمین را به مکانی تبدیل کرده بود که زندگی بدون داشتن چنین صفاتی که در وایکینگ ها وجود داشت، اصلا آسان نبود و …!” هم اکنون شما با گروهی از این مردان و زنان شجاع همراه می شوید تا در یک بازی نقش آفرینی حماسه آفرینی کنید! در راه سفری پر ماجرا و البته پر خطر با مردم دیگری آشنا می شوید که ممکن است در بین تعداد زیادی از دشمنان، دوست هایی وفادار هم بیابید که به متحدان و همراهان شما تبدیل شوند. این نکته را به یاد داشته باشید که تصمیم هایی که در زمان های بحرانی می گیرید، استراتژی هایی که در نبرد های خود به کار می برید و صحبت هایی که با دیگران انجام می دهید، بر روی سرنوشت شما تاثیر می گذارند و در حقیقت شما با اعمالتان بازی را روایت خواهید کرد و …. اگر به بازی های خاص اندرویدی علاقه مندید به هیچ وجه The Banner Saga را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی The Banner Saga اندروید :

* قلمرو فانتزی ۲D با الهام از اساطیر نورس

* دارا بودن موسیقی هایی از Austin Wintory

* شامل بیش از ۲۵ کاراکتر مختلف

* انواع شخصیت از ۷ طبقات مختلف با توانایی های منحصر به فرد

* انجام مبارزات استراتژیکی و بسیار مهیج

* طراحی عالی با گرافیک اچ دی و صداگذاری مهیج

بازی The Banner Saga هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را برای شما قرار داده ایم که می توانید آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت کنید و دقت داشته باشید که آفلاین اجرا خواهد شد.

تغییرات نسخه ی V1.1.19 :

* بهینه سازی های متعدد و بهبود گرافیک

 

دانلود The Banner Saga - بازی حماسی پرچم وایکینگ ها اندروید + دیتا

 



دانلود THE DEAD: Beginning 1.16 – بازی ترسناک اندروید !

THE DEAD: Beginning v1.16 + Mod – بازی ترسناک فوق العاده زیبای اندروید همراه دیتا خود را برای تجربه ترسناک ترین بازی اندرویدی آماده سازید! آپدیت جدید ۱ دسامبر – December 1, 2014

THE DEAD: Beginning یک بازی جدید با گرافیک اچ دی از استودیوی بازیسازی Kedoo Entertainment در سبک بازی های اکشن و ترسناک برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در اسرع وقت ان را خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. این بازی شما ر ا به مکان هایی واقعا ترسناک و متنوع برای از بین بردن زامبی ها دعوت می کند! شما باید با سلاح های مختلفی که در اختیار دارید طیف گسترده ای زامبی ها را از بین ببرید و برای زنده ماندن خود تلاش کنید! امواجی از دشمنان و زامبی های ترسناک به سمت شما حمله ور می شوند که شما باید با چاقو، تفنگ و دیگر سلاح های مختلف ان ها را نابود کنید و نگذارید که شما را از پای در آورند! اگر به بازی های اکشن زامبی و ترسناک علاقه مندید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن THE DEAD: Beginning اندروید :

* دارا بودن سیستم کنترل لمسی ۳D شگفت انگیز جدید

* در اختیار قرار دادن انواع مختلفی از سلاح های متعدد

* انواع مختلفی از آیتم های مختلف برای کمک به شما مثل نارنجک

* انواع ماموریت ها و سطوح مختلف برای پیش بردن

* طیف عظیمی از رئیسان و زامبی های مختلف برای از بین بردن

* صداگذاری واقعا ترسناک به همراه گیم پلی اعتیادآور

* گرافیک فول اچ دی طراحی شده بر اساس جدیدترین تکنولوژی ها

بد نیست که داستان بازی THE DEAD: Beginning را نیز بدانید! مرد جوان بازی ما برای پیدا کردن یک پناگاه امن به یک کابین در کوه پناه می آورد که به صورت کاملا اتفاقی زامبی ها به سمت این پناگاه هجوم می آورند و هم اکنون باید از دختر و همسر خود در مقابل ان ها محافظت نماید و …! ما امروز در فارسروید اولین نسخه ی عرضه شده ی بازی را معرفی و به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.16:

* رفع ده ها مشکل مختلف بازی و بهبود گرافیک برای تجربه بهترین بازی ترسناک اندرویدی!

 

دانلود THE DEAD: Beginning - بازی ترسناک اندروید !

 



دانلود MonsterJam 1.19 – بازی ماشین هیولا اندروید + دیتا

MonsterJam v1.19 Original – بازی ماشین هیولا عالی اندروید همراه دیتا – آفلاین

MonsterJam یک بازی زیبا با بیش از پانصد هزار دانلود از گوگل پلی در سبک بازی های ماشین سواری و اتومبیلرانی از نوع هیولاها برای اندروید است که به صورت رایگان توسط استودیوی بازیسازی GameMill Entertainment عرضه شده است و امروز به درخواست کاربران تصمیم گرفتیم اخرین نسخه ی ان را معرفی نماییم. در این بازی شما می توانید از میان ماشین هیولاهای مختلف یکی را انتخاب کنید و وارد مسابقه هایی هیجان انگیز برای دریافت امتیاز شوید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. بازی هیولاجم که برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک طراحی شده است شما را به مکان ها و محیط هایی متنوع برای ماشین سواری دعوت می کند که در ان گرافیک اچ دی، صداگذاریم هیج و کنترلرهای عالی همگی دست به دست هم داده اند تا بهترین بازی رسینگ-اکشن را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری MonsterJam اندروید :

* رقابت در مکان های متعدد همچون آناهایم، گرجستان، هوستون و لاس وگاس

* انواع حالت های مختلف بازی: مسابقه، تخریب، مانع، مسابقات بکسل و آزاد!

* طراحی شده به صورت کاملا سه بعدی و واقع گرایانه

* انواع مختلفی از ماشین هیولاهای مختلف برای انتخاب توسط بازیکن

* آپدیت رایگان با اضافه شدن محیط ها، آیتم ها و ماشین های جدید

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج + گیم پلی اعتیاداور

بازی MonsterJam تا به امروز بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جها از گوگل پلی دریافت دشه است و ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی عرضه شده ان را به همراه فایل دیتا برای شما قرار داده ایم که بدون شک شما را مجذوب خود خواهد نمود.

تغییرات نسخه ی v1.19 :

* رفع باگ ها و مشکلات بازی برای تجربه بهترین بازی ماشین هیولا

 

دانلود MonsterJam - بازی ماشین هیولا اندروید + دیتا

 



دانلود RUN RUN 3D 4.4 – بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده اندروید

RUN RUN 3D – اجرا سه بعدی یک بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های دوندگی از استودیوی بازیسازی Timuz مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید (Google Play) عرضه شده و شما را به محیط ها و مکان هایی بسیار هیجان انگیز و فانتزی برای دوندگی و جمع آوری امتیاز دعوت می نماید! این بازی که تقریبا شبیه بازی معروف ماموران مترو (Subway Surfer) است شما را در نقش انواع شخصیت های مختلف به مکان هایی متعدد برای دوندگی و پشت سر گذاشتن مراحل می کشاند که باید با لمس صفحه نمایش شخصیت بازی را به یکی از دو سمت چپ و راست هدایت کنید و یا با لمس بپرید و از موانع پیش رویتان به سلامت عبور کنید!

اگر از افرادی هستید که به بازی های سبک دوندگی علاقه مندید و دوست دارید یک بازی جدید دو را تجربه کنید بازی زیبای RUN RUN 3D را نیز امتحان کنید چرا که ارزش داتلود را دارد.

برخی از ویژگی های بازی سبک ران RUN RUN 3D اندروید :

* انواع قدرت های یو پی اس جدید برای باز کردن

* امکان ارتقاء شخصیت با انواع شخصیت های جدید

* انواع دستاوردهای مختلف برای جمع آوری کردن

* پشتیبانی از leader board برای به اشتراک گذاری امتیاز

* دارا بودن یک گرافیک HD (اچ دی) بسیار عالی

* بهینه شده برای گوشی ها و تبلت های اندرویدی

ما امروز در فارسروید به درخواست کاربران عزیز جدیدترین ورژن بازی RUN RUN 3D را که همین چند دقیقه پیش در گوگل پلی منتشر شده را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v4.4:

* اضافه شدن کاراکترهای جدید

 

دانلود RUN RUN 3D - بازی هیجان انگیز و سرگرم کننده اندروید

 

 

 

Download RUN RUN 3D Android Apk - New Free Google Play

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 21
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline