دانلود LINE DECO 2.1.5 – اپلیکیشن لاین دکو اندروید!

تبلیغات

دانلود LINE DECO 2.1.5 – اپلیکیشن لاین دکو اندروید!

اگر از طرفداران اپلیکیشن های کمپانی لاین (لاین کمرا، لاین مسنجر و …) هستید اپلیکیشن LINE DECO را از دست ندهید! با استفاد از اپلیکیشن LINE DECO – Wallpapers & Icons می توانید اینترفیس اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود را مطابق با برنامه های لاین سفارشی سازی کنید! این نرم افزار تمامی شخصیت های دوست داشتنی و تصاویر پس زمینه ی مربوط به لاین را به ظاهر اندروید شما هدیه خواهد داد و نکته ی قابل توجه اینجاست که تا به این لحظه بیش از ۱۵ میلیون بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت شده است و از برترین ها به شمار می رود!

برخی از ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن LINE DECO اندروید :

* آیکون های اختصاصی مطابق با برنامه های لاین

* والپیپرهای زیبای اچ دی مطابق با برنامه لاین

* اعمال اسان و سریع برروی موبایل اندرویدی خود

* شامل انواه دکوپک های زیبا برای انتخاب توسط کاربر

* کاملا رایگان و بدون هیچگونه تبلیغات اضافی

اپلیکیشن LINE DECO به صورت رایگان عرضه شده است و دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید  ان را معرفی نموده ایم و دارای حجمی بسیار کم است.

تغییرات نسخه ی v2.1.5:

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود LINE DECO - اپلیکیشن لاین دکو اندروید!

 



دانلود Smart Launcher 2 2.12 – لانچر هوشمند “اسمارت لانچر 2″ اندروید

لانچر عالی Smart Launcher 2 v2.12 Pro Patched آندروید (نسخه ی کرک شده با تمامی امکانات!) به همراه دو پلاگین کاربردی Smart Launcher Notifications و Smart Launcher Extra

Smart Launcher 2 – اسمارت لانچر ۲ یک لانچر فوق العاده زیبا با طراحی نوآورانه و مینیمالیستی از گروه برنامه نویسی GinLemon مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که پس از موفقیت های خود پس از عرضه ی نسخه ی یک آن در گوگل پلی در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داده شد. همانطور که میدانید با استفاده از لانچرها می توانید به صورت حرفه ای اینترفیس اسمارت فون و یا تبلت خود را سفارشی سازی کنید به گونه ای که تا به امروز چندین لانچر مختلف و معروف و حتی نسخه ی ۱ لانچر اسمارت را برای شما معرفی نموده ایم که با استقبال عالی شما روبرو گردیده است و اما نسخه ی دوم اسمارت لانچر با استفاده ی بسیار کم از حافظه، رابط کاربری آسان و اینترفیسی عالی تجربه ای متفاوت از لانچرهای اندرویدی را برای شما به ارمغان می اورد.

اسمارت لانچر ۲ دارای دو نسخه ی معمولی و حرفه ای با عنوان Pro می باشد که نسخه ی حرفه ای آن به نسبت دارای قابلیت های بیشتری است که از آن ها می توان به دارا بودن یک صفحه نمایش ثانویه برای قرار دادن ویجت، قفل صفحه نمایش زیبا و غیره اشاره کرد و ما امروز نسخه ی حرفه ای و خریداری شده ی آن را برای شما قرار داده ایم.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن Smart Launcher 2 اندروید :

* در اختیار قرار دادن انواع شخصی سازی های مختلف و کم نظیر

* امکان سفارشی سازی قفل صفحه ی نمایش توسط کاربران

* امکان دسته بندی برنامه ها و بازی ها با اینترفیسی واقعا جذاب

* پشتیبانی از تصویر زمینه زنده، ویجت، آیکون پک های لانچرهای معروف

* توابع کاربردی مخفی کردن وضعیت، استفاده در حالت افقی و عمودی، تغییر آیکون واحد در کشو، کشوهای سازمان یافته و …

اپلیکیشن Smart Launcher 2 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به همراه دو پلاگین با نام های Smart Launcher Notifications و Smart Launcher Extra برای شما قرار داده ایم که می توانید آن ها را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v2.12:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود Smart Launcher 2 - لانچر هوشمند "اسمارت لانچر 2" اندروید

 



دانلود Home8+like Windows 8 3.6 – لانچر ویندوز 8 اندروید!

Home8+like Windows لانچری فوق العاده زیبا و پرطرفدار از Techvision Systems برای اندروید است که با نصب آن برروی موبایل اندرویدی خود می توانید ویندوز هشت را شبیه سازی کنید! بله این لانچر فوق العاده زیبا به صورت کاملا واقعی کاشی های ویندوز ۸ را به موبایل شما می اورد و می توانید آیکون تمامی برنامه های کاربردی همچون جیمیل، توییتر، فیسبوک، تقویم، اخبار، آب و هوا و … را به صورت کاشی در صفحه نمایش خود به نمایش بگذارید. اگر از کاربرانی هستید که از ظاهر تکراری اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی خود خسته شده اید و به دنبال یک تنوع هستید به هیچ وجه لانچر فوق را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های لانچر Home8+like Windows 8 اندروید :

*نمایش اپلیکیشن ها به صورت کاشی های واقعی

* امکان اضافه/ حذف کاشی ها با سایزهای متعدد

* پشتیبانی از ۱۵+ تم های رنگی مختلف

* امکان پین کردن اپلیکیشن ها برای دسترسی آسان

* کشیدن و رها کردن کاشیها برای سفارشی سازی

* پشتیبانی از ویجت های اندرویدی و ویژگی های دیگر

لانچر Home8+like Windows 8 علی رغم پولی بودنش و با اینکه با قیمت ۳.۳۵ دلار در مارکت اندروید به فروش می رود، استقبال خوبی از ان صورت گرفته است و با امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ از برترین لانچرهای اندرویدی به شمار می رود که ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی پولی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v3.6 :

* رفع مشکلات متعدد و بهبود عملکرد

 

دانلود Home8+like Windows 8 - لانچر ویندوز 8 اندروید!

 



دانلود Solo Launcher – Smooth & Smart 1.9.9.9 – لانچر سولو اندروید

همه ی کاربران به دنبال لانچری برای اسمارت فون خود هستند که از همه لحاظ بهترین باشد ؛ سرعت بالایی داشته باشد و در زمینه ی شخصی سازی اینترفیس ، امکانات زیادی را در اختیار قرار دهد. تا به امروز تقریبا همه ی لانچرهای معروف را برای شما معرفی کرده بودیم که هر کدام کاربران مخصوص خود را داشتند و همگی از بهترین ها بودند. امروز قصد معرفی لانچری جدید با نام Solo Launcher را داریم که در مارکت اندروید به عنوان سریع ترین لانچر اندروید معرفی شده است . این لانچر امکاناتی را در اختیار شما قرار میدهد که بتوانید ظاهر گوشی خود را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید و جذاب ترین شکل ممکن را به ظاهر موبایلتان هدیه دهید !

لانچر فوق با بیش از ۲۵۸ تنظیمات شخصی ، امکان شخصی سازی همه ی قسمت های گوشی را به شما می دهد و می توانید مطابق با سلیقه ی خود هر قسمت را با ظاهرهایی بسیار زیبا بچینید. این لانچر از همه ی لانچرهای نوا ، آپکس ، هلو و گو سریع تر می باشد و تجربه ی ایجاد بهترین اینترفیس را به شما هدیه خواهد داد.

برخی از قابلیت ها و ویژگی های کلیدی Solo Launcher اندروید :

* سفارشی سازی کامل با بیش از ۲۵۸ تنظیمات شخصی

* کاملا رایگان و بدون هیچ گونه تبلیغ آزار دهنده

* دارا بودن ۹ نمونه جرکت صفحه برای انتخاب

* دارا بودن یک کشو برای قرار دادن و سازماندهی برنامه ها و بازی ها برای دسترسی سریع

* نمایش ساعت به همراه وضعیت آب و هوا با انیمیشن های زیبا در صفحه اصلی

* دارا بودن تم ها و تصاویر پس زمینه شگفت انگیز برای انتخاب

* قابلیت پنهان کردن نرم افزارها برای محافظت از حریم خصوصی

* در دسترس قرار دادن انواع ویجت های آب و هوا ، ساعت ، باتری ، بهینه ساز و پاک کننده

* پشتیبانی کامل از خدمات گوگل

لانچر فوق العاده ی Solo Launcher برای گوشی های با سیستم عامل اندروید ۴.۰ و بالاتر طراحی شده است و ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما دوستان آماده کرده ایم و امیدواریم مورد استقبالتان قرار بگیرد. برای مشاهده ی تصاویری از محیط لانچر و دانلود آن با یک کلیک به ادامه ی مطلب مراجعه کنید …

تغییرات نسخه ی v1.9.9.9:

* اضافه شدن چندین ویژگی کاربردی جدید

* بهینه سازی های متعدد دیگر و رفع مشکلات

 

دانلود Solo Launcher - لانچر سریع و حرفه ای اندروید

 



دانلود Lightning Launcher eXtreme 10.5.2 – لانچر بسیار سبک اندروید

Lightning Launcher eXtreme یکی از زیباترین، سریع ترین و سبک ترین لانچرهای اندرویدی است که گروه برنامه نویسی PierroX نسخه های مختلفی از ان را در مارکت اندروید (Google Play) معرفی نموده است و اما … بهترین و کامل ترین نسخه ی ان همین نسخه ی پیش رو یعنی eXtreme می باشد که تمامی ویژگی های عالی را شامل می شود و تصمیم گرفتیم ان را معرفی کنیم. سازنده ی این لانچر ادعا می کند که سریع ترین و سبک ترین لانچر اندرویدی را طراحی کرده است و اگر شما هم می خواهید بدانید که آیا سریع ترین است آن را امتحان کنید! با این لانچر می توانید به سفارشی سازی بخش های مختلف اینترفیس دستگاه خودتان بپردازید و ان را بسیار زیباتر جلوه دهید.

نسخه ی eXtreme لانچر عالی Lightning Launcher هم اکنون در گوگل پلی با قیمت ۲.۹۹ دلار به فروش می رود و با ده ها هزار خرید دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که نسبت به لانچرهای دیگر دارای امتیاز بالاتریست.

برخی از امکانات و قابلیت های لانچر Lightning Launcher eXtreme اندروید:

* پشتیبانی از drawer با قابلیت ایجاد پوشه، مخفی کردن برنامه ها، مشاهده برنامه های در حال اجرا و غیره

* دارا بودن بخش مدیریت قفل صفحه نمایش برای انتخاب از میان چندین مورد از قفل های متعدد

* امکان اضافه کردن شورت کات ی همان میانبرها به تعداد نامحدود با نگه داشت روی آیکون اپلیکیشن

* در اختیار قرار دادن انواع تنظیمات مربوط به تم، رنگ ها، نوشته ها، والپیپر، اندازه و نوع آیکون ها

* نمایش App killer در همه ی جای گوشی برای بستن و یا کشتن برنامه ها توسط کاربر با یک لمس

* پشتیبانی از ویجت ها: امکان قرار داد ویجت هایی شیک در صفحه اصلی برای دسترسی سریع به بخش ها

اگر دوست دارید لانچر عالی Lightning Launcher eXtreme را تجربه کنید ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان رابه صورت رایگان برای شما قرار داده ایم که می توانید ان را با یک کلیک دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v10.5.2 :

* اضافه شدن پشتیبانی از Android 5.0

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود Lightning Launcher eXtreme - لانچر بسیار سبک اندروید

 



دانلود KK Launcher (Lollipop &KitKat) 5.6 – لانچر اندروید!

لانچر KK Launcher (Lollipop &KitKat v5.6 با امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ و میلیون ها دریافت از گوگل پلی – نسخه ی آنلاک شده و پرایم با تمامی امکانات

KK Launcher (Lollipop &KitKat یک لانچر فوق العاده زیبا و پرطرفدار با اینترفیس دوست داشتنی و عالی از جدیدترین آپدیت اندروید یعنی آندروید L مخصوص گوشی های اندرویدی است که طبق حرف های طراح آن اگر بخواهیم سه مورد از بهترین لانچرهای اندرویدی را نام ببریم بدون شک یکی از آن ها همین لانچر پیش رو خواهد بود! با استفاده از این لانچر شما می توانید ابتدا اینترفیس اندروید ۵.۰ را به دستگاه خود هدیه دهید و سپس براحتی تمامی بخش های ظاهر کاربری آن را مطاق با سلیقه ی خود شخصی سازی نمایید. به طور کلی اگر به دنیال یک لانچر زیبا با محیط کاربری حرفه ای اما ساده هستید می توانید لانچر زیبای KK Launcher (Lollipop &KitKat را امتحان کنید.

البته ناگفته نماند که لانچر KK Launcher (Lollipop &KitKat نسبت به تمامی لانچرهای عرضه شده از جمله آپکس، نوآ و … دارای ویژگی های بیشتری (+۲۰ مورد) است و آن را به تمامی دوستداران اندرویدی ۵.۰ پیشنهاد می دهیم.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن KK Launcher (Lollipop &KitKat اندروید:

* دارا بودن تم زیبای Android L theme از آخرین آپدیت اندروید یعنی آندروید ۵.۰

* پشتیبانی از آیکون پک های بسیار زیبا با +۱۰۰۰ مورد در گوگل پلی (بیشتر رایگان)

* سفارشی سازی بسیار پیشرفته با +۲۰۰ تنظیمات برای شخصی سازی ظاهر دستگاه

* ۴ کشو مرتب سازی برای مرتب سازی برنامه بر اساس پارامترهای نام، زمان و دیگر موارد

* امکان گرفتن نسخه ی پشتیبان از تنظیمات و طرح های لانچر با قابلیت بازیابی سریع

* به همراه ده ها ویژگی دیگر همچون Launcher Drawer، Launcher Dock، ویرایش آیکون و …

لانچر KK Launcher (Lollipop &KitKat هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : نسخه ای از لانچر KK Launcher (KitKat,L launcher را که ما برای شما قرار داده ایم نسخه ی پرایم – Prime با تمامی امکانات در دسترس هست :)

تغییرات نسخه ی v5.6:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد

 

دانلود KK Launcher ( Android L UI ) - لانچر کیت کت (اندروید ال)

 



دانلود Yahoo Aviate Launcher 2.1.4.2 – لانچر فوق العاده یاهو اندروید!

Yahoo Aviate Launcher یک لانچر جدید و فوق العاده از کمپانی معروف یاهو برای سیستم عامل اندروید است که بر خلاف لانچرهای دیگر همچون گو، آپکس، نوا و … به صورت کاملا هوشمندانه طراحی شده است به گونه ای که قادر است به صورت خودکار و هوشمندانه سازماندهی حرفه ای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما را در دست بگیرد، در طول روز برنامه ها و اطلاعات مورد نیاز را به صورت هوشمند در اختیارتان قرار دهد و تجربه هوشمندترین لانچر اندرویدی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر از طاهر تکراری اینترفیس موبایل خود خسته شده اید و دوست دارید یک اینترفیس جدید و هوشمندانه را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما لانچر یاهو است که بدون شک ارزش امتحان کردن را خواهد داشت و شاهد هوشمندی ان خواهید بود.

لانچر یاهو که با عنوان Yahoo Aviate Launcher عرضه شده است کاملا رایگان است و بدون نیاز به هیچگونه خرید تمامی ویژگی های ان در دسترس هستند و از تمامی آیکون پک های منتشر شده برای لانچرهای گو، آپکس، نوا و … پشتیبانی می نماید و یاهو قول این را داده است که بزودی آیکون پک هایی اختصاصی و شیک را روانه ی مارکت نماید.

برخی از قابلیت ها و امکانات لانچر عالی Yahoo Aviate Launcher اندروید :

* دارا بودن ناوبری ساده و آسان برای حرکت بین صفحه ها به آسان ترین شکل ممکن

* سازماندهی خودکار برنامه ها و بازی ها نصب شده بر اساس پارامترهای مختلف

* امکان سفارشی سازی لانچر با کارهایی همچون انتخاب پوسته، تغییر والپیپر و ..

* دارا بودن اینترفیسی بسیار زیبا و حرفه ای به همراه توابع کاربردی و عالی

اپلیکیشن Yahoo Aviate Launcher هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را که مربوط به August , 2014 می باشد را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.1.4.2: (آپدیت شد)

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد و کارایی

 

دانلود Yahoo Aviate Launcher - لانچر فوق العاده یاهو اندروید!

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 5
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline