دانلود Iron Fist Boxing 5.0.1 – بازی بوکس مشت آهنین اندروید + دیتا

تبلیغات

دانلود Iron Fist Boxing 5.0.1 – بازی بوکس مشت آهنین اندروید + دیتا

Iron Fist Boxing v5.0.1 – بازی بوکس مشت اهنین اندروید همراه دیتا – اجرای آفلاین

Iron Fist Boxing بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی عالی و گیم پلی اعتیاد آور و هیجان انگیز در سبک بازی های مسابقات بوکس برای اندروید می باشد که تجربه ی یک بازی بوکس واقعی با محیط سه بعدی را در اسمارت فون شما به ارمغان می آورد. قضیه ی بازی از این قرار است که شما در نقش یک بوکسور ظاهر می شوید که باید با تمرینات سخت حریفان را از درجه ی آسان به سخت ناک اوت کنید . انواع کیسه بوکس ها و ابزارها برای قوی کردن عضلات در اختیار شماست که با تمرین کردن بتوانید قدرت خود را بالا ببرید. هدف شما تنها قهرمانی در همه ی مسابقات است و از میان ۳۲ کاراکتر هر کدام را که مایلید انتخاب کرده و پا در مسابقات بوکسینگ بگذارید ! انواع لباس های جدید و زیبا و قدرت های بی نظیر نیز با افزایش امتیاز و برنده شدن در مسابقات مختلف از انِ شما خواهد شد ، پس دستکش بوکس خود را به دست کنید و پا در مسابقات بوکسینک جهانی بگذارید !!!

برخی از ویژگی های بازی بوکس Iron Fist Boxing اندروید:

* گرافیک سه بعدی همراه با صدای صوتی با بالاترین کیفیت

* دارا بودن ۶ حالت بازی نظیر داستانی ، مبارزه ای و آموزش

* در اختیار داشتن ۳۲ کاراگتر مختلف

* قابلیت دسترسی به لباس ها و حملات جدید

* دارای انواع فن های مبارزه ای برای افزایش جذابیت

بازی Iron Fist Boxing هم اکنون در مارکت اندروید با قیمت ۲.۱۸ دلار به فروش می رسد که می توانید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ی آن را با لینک مستقیم و به صورت رایگان از فارسروید دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v5.0.1 :

* بهینه ساز برای تبلت های Tegra K1 و NVIDIA SHIELD

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود بازی بوکس Iron Fist Boxing - مشت آهنین برای اندروید

 

 

 



دانلود Jungle Heat 1.8.1 – بازی پرطرفدار فرماندهی حرارت جنگل اندروید

جدیدترین نسخه ی بازی معروف Jungle Heat برای اندروید – آپدیت ۲۸ نوامبر ۲۰۱۴ فقط در فارسروید

Jungle Heat به فارسی (جنگل حرارت) بازی جدید، فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژیک و فرماندهی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگل های گرمسیری که سرشار از مواد با ارزشی مثل نفت، چوب و طلا می باشد، دعوت می کند. این مواد با ارزش را غارتگران و دزدان دریایی برای خود می برند و شما می بایستی که جلوی آن ها ایستاده و منبعتان را از آن ها پس بگیرید. شما باید پایگاه یک ارتش را وسط جنگل بنا کنید، مقابل دیگر بازیکنان بجنگید، پایگاه‌های آنان را نابود کنید و جواهرات به غارت رفته را بازگردانید. شما باید برای پایگاه خود، برنامه ریزی دقیق و منظمی را انجام دهید و به مرور سربازان و ساختمان های خود را ارتقا دهید و با شکست دادن دشمنان تجربه ی بهترین بازی دفاعی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

این بازی رایگان با دارا بودن امتیاز ۴.۷ از ۵ در پلی استوری از برترین و پرطرفدارترین بازی های دفاعی اندروید به شمار می رود و آن را به همه ی دوستداران بازی های آرکید و اکشن پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Jungle Heat اندروید :

* امکان ارتقاء ساختمان و سربازان برای افزایش قدرت

* امکان ساخت و ایجاد پایگاه قدرتمند با ابزارهای مختلف

* بازی در میان جنگل هایی فوق العاده زیبا و واقعــی

* ایجاد ابزارهای جنگی مختلف برای شلیک به سمت دشمن

* دارا بودن گرافیک رنگارنگ اچ دی و خیره کننده

* پهش موسیقی هایی شگفت انگیز در فضای گرمسیری جنگل

* امکان بازی به صورت آنلاین و با کاربران دیگر برای کسب امتیاز

* دارا بودن گیم پلی اعتیاد آور + نصب سریع و آسان

بازی فوق العاده زیبای Jungle Heat برای تمام سنین می تواند هیجان انگیز و جالب توجه باشید ؛ ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی این بازی بسیار زیبا را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم و امیدواریم موردپسندتان واقع گردد…

توجه داشته باشید که : بازی Jungle Heat آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.8.1:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Jungle Heat - بازی پرطرفدار فرماندهی حرارت جنگل اندروید

 



دانلود Soccer Runner: Football rush! 1.0.9 – بازی فوتبال دونده اندروید!

Soccer Runner: Football rush! 1.0.9 + Mod – بازی فوق العاده زیبا و کم نظیر فوتبالیست دونده اندروید + تریلر نسخه معمولی + مود شده با طلای بی نهایت به صورت جداگانه   یک بازی با سبک Subway Surfers اما بسیار هیجان انگیزتر !

Soccer Runner: Football rush یک بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز در سبک بازی معروف Subway Surfers برای اندروید است که توسط استودیوی U-Play online عرضه شده و به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است! در این بازی شما در نقش شخصیت اصلی بازی یک پسر فوتبالیست هستید که باید تا می توانید بدوید و از دست همسایه ی عصبانی خود فرار کنید! بله… در این بازی شمایید و یک توپ فوتبال که باید با استفاده از آن توپ موانع پیش رو را از سر راه بردارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. شکستن جعبه های پیش رو ، ضربه به سطل های زباله موجود در خیابان، عبور از موانع، جاخالی دادن از کامیون ها و … از جمله کارهایی است که شما باید در بازی انجام دهید. البته همانند بازی ماموران مترو نیز باید سکه ها را برای ارتقای آیتم ها جمع اوری نمایید.

برخی از ویژگی های بازی Soccer Runner: Football rush اندروید :

* ۴ شخصیت مختلف برای انتخاب و شروع یک دوندگی عالی!

* شامل بیش از ۴۰ سطح با موانع مختلف و پاداش های منحصر به فرد

* سه سناریو مختلف : شهر، پارکینگ و ورزشگاه

* قدرت های یو پی اس متعدد برای افزایش سرعت و هیجان

* کنترل های لمسی ساده و بسیار عالی و کاربرپسند

* پشتیبانی از ۴ زبان انگلیسی، پرتغالی، اسپانیایی و فرانسه

* گرافیک سه بعدی به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Soccer Runner: Football rush هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۹ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به درخواست کاربران معرفی نموده ایم و می توانید ان را با یک کلیک دریافت نمایید…

تغییرات نسخه ی v1.0.9:

* رفع باگ ها و مشکلات بازی

 

دانلود Soccer Runner: Football rush - بازی فوتبال دونده اندروید!

 



دانلود Blitz Brigade – Online FPS fun 1.5.1d – بازی جنگی چند نفره آنلاین گیم لافت اندروید + دیتا

بازی گرافیکی خارق العاده آنلاین Blitz Brigade – Online FPS fun v1.5.1d گیملافت آندروید + دیتا + تریلر (نسخه گوگل پلی – تست شده و سالم) آپدیت جدید ۲۳ نوامبر – November 23, 2014

Blitz Brigade – Online FPS fun از زیباترین، گرافیکی ترین و سرگرم کننده ترین بازی های اکشن و جنگی محصولی از استودیوی بازیسازی پرآوازه ی گیم لافت برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگ هایی واقعا هیجان انگیز و چند نفره دعوت می نماید! این بازی با دارا بودن سبک FPS (تیراندازی اول شخص) از برترین و پرطرفدارترین بازی های آنلاین اندرویدی به شمار می رود که در آن شما در نقش یکی از پنج جنگجوی ماهر قرار خواهید گرفت و می بایستی با سایر بازیکنان تیم تشکیل می دهید تا بتوانید دشمنان خود را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

امکان بازی با ۱۲ بازیکن برای تجربه بهترین نبرد آنلاین،  دارا بودن پنج کلاس مختلف (سرباز، تیرانداز، پزشک، تک تیرانداز و نفوذی)، کنترل میدان نبرد در حالت سلطه، استفاده از سه وسیله نقلیه مختلف برای برتری تاکتیکی در جنگ، جنگ با بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه در هر سطح، طعنه زدن ها و متلک انداختن های جالب و منحصر بفرد برای هر کاراکتر و چت صوتی همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی اکشن آنلاین را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند!

برخی از ویژگی های بازی تیراندازی Blitz Brigade – Online FPS fun اندروید :

* امکان بازی به صورت آنلاین با ۱۲ نفر از کاربران مختلف

* دارا بودن پنج کلاس مختلف سرباز، تیرانداز، پزشک، تک تیرانداز و نفوذی

* استفاده از ۳ وسیله نقلیه ی مختلف برای استفاده تاکتیکی در نبرد توسط بازیکن

* در دسترس و اختیار قرار گرفتن بیش از ۱۰۰ نوع اسلحه در هر سطح

* شامل بودن ۱۲۰ ماموریت واقعا چالش برانگیز و بسیار متنوع برای پیش بردن

* چت صوتی برای در اختیار قرار دادن برنامه ها به یاران خود در نبرد

* متلک ها و عبارات منحصر به فرد برای هر یک از شخصیت های موجود در بازی

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز و منحصر به فرد

بازی Blitz Brigade – Online FPS fun به صورت رایگان توسط گیم لافت عرضه شده و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آن را به صورت رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : این بازی برای اجرا به گذر از تحریم و اینترنت نیاز دارد .

تغییرات نسخه ی v1.5.1d :

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک بازی

 

 

دانلود Blitz Brigade - Online FPS fun - بازی جنگی چند نفره آنلاین گیم لافت اندروید + دیتا



دانلود Gangstar Vegas 1.6.0k – بازی گانگستر وگاس اندروید + دیتا

دانلود بازی شگفت انگیز Gangstar Vegas v1.6.0k گیملافت برای اندروید به همراه فایل دیتا (نسخه جدید – تست شده و آفلاین) نسخه معمولی + مود شده به صورت جداگانه

بالاخره انتظارها به پایان رسید و کمپانی معروف گیم لافت نسخه ی اندرویدی بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Gangstar Vegas را در مارکت اندروید برای دوستداران بازی های اکشن و هیجانی منتشر کرد ! این بازی که چندی پیش برای آیفون منتشر شده بود با استقبال بی نظیر کاربران روبرو شد و جذابیت بالای آن باعث شد تا کاربران اندرویدی نیز منتظر این بازی برای دیوایس خود باشند. اگر از طرفداران بازی های جی تی آی باشید قطعا این بازی نیز برایتان بسیار شگفت انگیز خواهد بود . در این بازی می توانید آزادانه در شهر به گردش و انجام ماموریت های مختلف پرداخته و در شهرهای بسیار بزرگ به گانگستری بپردازید ! بازی گانگستر وگاس قدرتمندتر از نسخه های دیگر بازی های گیم لافت ظاهر شده است و با گرافیکی در سطح بسیار بالا ، نقشه ای بسیار وسع تر از نسخه ی قبلی و آزادی‌های بیشتر در انتخاب اسلحه و وسایل نقلیه عرضه شده است.

 

دانلود Gangstar Vegas - بازی گانگستر وگاس اندروید + دیتا

 

بازی Gangstar Vegas بیش از ۸۰ ماموریت چالش برانگیز را شامل می شود و گرافیک و کیفیت بالای آن تحسین برانگیز است و در آن شما باید از طریق سوم شخص در شهرها به گانگستری پرداخته و قادر خواهید بود که انواع ماشین های اخرین سیستم لاس وگاس را برانید و هیجان را تجربه کنید !

برخی از ویژگی های بازی Gangstar Vegas اندروید :

* دسترسی به انواع سلاح های قدرتمند

* امکان سوار شدن برروی انواع کامیون، اتومبیل های مختلف و جت های جنگنده

* ارتقا مهارت ها و سفارشی کردن ظاهر خود

* لذت بردن از موسیقی متن شگفت انگیز

* دارا بودن بیش از هشتاد ماموریت مختلف

* ساخت یک تیم گانگستر برای برنده در جنگ های مافیایی

توجه داشته باشید که بازی Gangstar Vegas هم اکنون با قیمت حدود ۷ دلار در مارکت به فروش می رود و فارسروید آن را به صورت تست شده در اختیار شما قرار میدهد و امیدواریم که مورد استقبال شما کاربران قرار بگیرد.

توجه : برای اجرای بدون مشکل بازی باید حداقل ۲.۵ گیگ فضای خالی برروی دیوایس خود داشته باشید.

تغییرات نسخه ی v1.6.0k :

* اضافه شدن سلاح ها، وسایل نقلیه و تجهیزات جدید

* اضافه شدن ویزگی های جدید برای گیم پلی بهتر

*  بهینه سازی عملکرد و ثبات در GPU های مختلف

 



دانلود Into The Dead 1.9.2 – بازی ترسناک به سوی مرگ اندروید

Into The Dead v1.9.2 – یک بازی ترسناک فوق العاده زیبا با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی و امتیاز ۴.۳ از ۵.۰

Into the Dead از سری بازی های ترسناک و هیجان انگیز برای دستگاه های اندرویدی می باشد و قضیه ی آن از این قرار است که در جهانی که اکنون مرده ها در آن تاخت و تاز کرده اند و تمامی انسان ها را به قتل رسانده اند ؛ تنها شما جان سالم به در برده اید و اکنون زنده هستید و زمان آن فرا رسیده است تا علیه زامبی ها اقدام کنید. شما باید سعی کرده تا زامبی ها را از سرزمین خود بیرون رانده و آن ها را برای همیشه ریشه کن کنید. زامبی ها به صورت وحشتناک ، به توده های مردم حمله می کنند و آن ها را مورد تاخت و تاز قرار می دهند. اگر می خواهید که زنده بمانید ، باید زامبی ها را برای همیشه نابود کنید. تعداد زامبی ها روز به روز بیشتر شده و قدرت آن ها هر روز زیادتر می شود و تنها کسی که می تواند جهان را از شر زامبی نجات دهد فقط شما هستید و چشم امید همه به شماست !

برخی از ویژگی های بازی Into The Dead اندروید :

* دارا بودن گیم پلی بسیار عالی

* به چالش کشیدن شما و ماموریت های ویژه

* به روز رسانی مداوم و دائمی بازی

* استفاده از سلاح های قدرتمند و جدید

* پشتیبانی از تبلت های اندرویدی

اگر به دنبال یک بازی ترسناک و کم حجم هستید فارسروید به شما کاربر گرامی بازی Into The Dead را پیشنهاد می دهد که می توانید آن را با یک کلیک و به صورت رایگان دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v1.9.2:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Into The Dead - بازی ترسناک به سوی مرگ اندروید

 



دانلود Contract Killer: Sniper 1.0.5 – بازی تک تیرانداز اندروید!

Contract Killer: Sniper V1.0.5 – بازی تیراندازی با گرافیک عالی اندروید – محصولی جدید از کمپانی GLU آپدیت جدید ۲۲ نوامبر – November 22, 2014

Contract Killer: Sniper بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک اچ دی در سبک بازی های تیراندازی و اکشن از کمپانی بازیسازی معروف GLU MOBILE برای اندروید است که نسخه اول آن چند ساعت قبل به صورت کاملا رایگان در پلی استور عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در سریع ترین زمان ممکن آن را خدمت شما کاربران معرفی نماییم! در این بازی شما در نقش یک قاتل حرفه ای عمل می کنید به گونه ای که باید به صورت پنهانی وارد مکان های مختلف شوید و انواع ماموریت های متعدد کشتن افراد را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید! شما باید اهداف مشخص شده را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. اگر به بازی های تک تیرانداز علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های این سبک را تجربه نمایید به هیچ وجه Contract Killer: Sniper را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی تک تیرانداز Contract Killer: Sniper اندروید :

* بیش از ۲۵۰ ماموریت و مبارزات با اهداف منحصر به فرد

* امکان رتقاء سلاح ها و دفاع از پایگاه اختصاصی خود

* امکان بازی به صورت PvP با دیگر کاربران آنلاین سراسر جهان

* انتخاب مسیر خود در ماموریت های داداه شده به شما

* انواع سلاح های قدرتمند و مخرب برای پیش بردن بازی

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری بسیار عالی

بازی Contract Killer: Sniper هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را معرفی و به صورت کاملا تست شده، رایگان و سالم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

نقد کلی از بازی های کمپانی گلو موبایل : بازی های منتشر شده توسط کمپانی گلو علی رغم حجم بسیار کم خود دارای گرافیک اچ دی بسیار عالی است و بازی فوق نیز از این موضوع مستنثی نیست. این بازی علی رغم حجم کم خود (حدود ۷۰ مگابایت) بسیار عالی طراحی شده است.

تغییرات نسخه ی v1.0.5:

* رفع باگ های بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Contract Killer: Sniper - بازی تک تیرانداز اندروید!

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 13
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline