دانلود Worms™ 3 2.00 – بازی پرطرفدار جنگ کرم ها 3 اندروید!

تبلیغات

دانلود Worms™ 3 2.00 – بازی پرطرفدار جنگ کرم ها 3 اندروید!

بازی محبوب و هیجان انگیز Worms™ ۳ v2.00 اندروید + فایل دیتا + تریلر (تست شده)

Worms™ ۳ – کرم ها™ سه نسخه ی سوم از بازی پرطرفدار و فوق العاده زیبای جنگ کرم ها از استودیوی بازیسازی Team 17 مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که بالاخره پس از مدت ها نسخه ی اول آن چند ساعت قبل با قیمت ۴.۹۹ دلار در مارکت اندروید برای فروش قرار داده شد و تصمیم گرفتیم مثل همیشه سریع تر از همه و به عنوان اولین وبسایت ایرانی آن را خدمت شما کاربران فهیم معرفی نماییم. همانطور که مستحضرید سری بازی های Worms یکی از معروف ترین و زیباترین سری بازی های پلفتورم موبایل، تبلت و کامپیوتر هاست که دارای گیم پلی فوق العاده جذابی است  که در آن به چند گروه ۵-۴ کرمی تبدیل می شوید و باید گروه های دیگر را با اسلحه های مختلفی مثل آر پی چی، موشک، نارنجک و بمب های مختلف نابود سازید!

نسخه ی سوم بازی Worms نیز همانند نسخه ی های پیشین دارای حالت های مختلفی برای بازی است که از آن ها می توان به حالت Body Count اشاره کرد که در آن با انبوهی از کرم ها مواجه می شوید و کارتان کمی دشوار می شود و در عوض جذابیت بازی چند برابر خواهد شد .

برخی از ویژگی های بازی اکشن Worms™ ۳ اندروید :

* در اخیتار داشتن انواع سلاح های مختلف الکترومغناطیس، بمب آتش زا و غیره

* سفارشی کردن تیم خود با تعداد زیادی از عناصر سفارشی مختلف

* امکان بازی به صورت آنلاین با هزاران کاربر و بازیکن از سراسر دنیا

* دارا بودن یک گیم پلی منحصر ب هفرد، گرافیک عالی و صداگذاری مهیج

بازی Worms™ ۳ هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۸ از ۵.۰ می باشد که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ی آن را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.00 :

* ویژگی های جدید کریسمس

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Worms™ 3 - بازی پرطرفدار جنگ کرم ها 3 اندروید!

 

 

 



دانلود Rooster Teeth vs. Zombiens 1.0.3 – بازی زامبی ها و خروس اندروید + دیتا

Rooster Teeth vs. Zombiens v1.0.0 – بازی اچ دی زامبی ها و خروس اندروید همراه دیتا – آفلاین

Rooster Teeth vs. Zombiens یک بازی جدید با گرافیک اچ دی در سبک بازی های اکشن-استراتژی از استودیوی بازیسازی Team Chaos برای اندروید است که نسخه اول آن چند ساعت پیش با قیمت ۳.۹۹ دلار در مارکت اندروید (گوگل پلی) عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه آن را در سریع ترین زمان ممکن حضور شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. داستان بازی را از زبان گوگل پلی بیان می کنیم: “سفینه ی فضایی ناشناسی در استودیو Rooster Teeth فرود آمد و موجودات عجیب الخلقه به همراه زامبی ها شروع به نابود کردن همه چیز کردند! در این میان تیم هشت نفره ی ویژه استودیو که شما یکی از همان ها هستید، می بایست برای نجات خود و اطرافیان، تلاش کنند و زامبی ها و دشمنان دیگر را یکی پس از دیگری از بین ببرند!” بله شما باید برای نابود سازی آدم های فضایی و زامبی ها از تمام راه های ممکن استفاده نموده و استودیو را از وجود ان ها پاک سازید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Rooster Teeth vs. Zombiens اندروید:

* یک تیم ۸ نفره برای پاک سازی مکان ها از دشمنان

* در اختیار قرار دادن بیش از ۲۵ نوع مختلف از سلاح ها

* امکان ساخت بیش از ۱۰ تله های مختلف برای از بین بردن دشمنان

* امکان بازی به صورت آنلاین با دیگر کاربران (بازی در اصل آفلاین است)

* از بین بردن دشمنان در انواع مکان ها و محیط های مختلف

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالــی

بازی Rooster Teeth vs. Zombiens هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه اول ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم که کاملا تست شده و آفلاین است. برای مشاهده ی تصاویری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.0.3 :

* رفع اشکالات جزئی بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Rooster Teeth vs. Zombiens - بازی زامبی ها و خروس اندروید + دیتا

 



دانلود THE DEAD: Beginning 1.16 – بازی ترسناک اندروید !

THE DEAD: Beginning v1.16 + Mod – بازی ترسناک فوق العاده زیبای اندروید همراه دیتا خود را برای تجربه ترسناک ترین بازی اندرویدی آماده سازید! آپدیت جدید ۱ دسامبر – December 1, 2014

THE DEAD: Beginning یک بازی جدید با گرافیک اچ دی از استودیوی بازیسازی Kedoo Entertainment در سبک بازی های اکشن و ترسناک برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و در اسرع وقت ان را خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. این بازی شما ر ا به مکان هایی واقعا ترسناک و متنوع برای از بین بردن زامبی ها دعوت می کند! شما باید با سلاح های مختلفی که در اختیار دارید طیف گسترده ای زامبی ها را از بین ببرید و برای زنده ماندن خود تلاش کنید! امواجی از دشمنان و زامبی های ترسناک به سمت شما حمله ور می شوند که شما باید با چاقو، تفنگ و دیگر سلاح های مختلف ان ها را نابود کنید و نگذارید که شما را از پای در آورند! اگر به بازی های اکشن زامبی و ترسناک علاقه مندید به هیچ وجه بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن THE DEAD: Beginning اندروید :

* دارا بودن سیستم کنترل لمسی ۳D شگفت انگیز جدید

* در اختیار قرار دادن انواع مختلفی از سلاح های متعدد

* انواع مختلفی از آیتم های مختلف برای کمک به شما مثل نارنجک

* انواع ماموریت ها و سطوح مختلف برای پیش بردن

* طیف عظیمی از رئیسان و زامبی های مختلف برای از بین بردن

* صداگذاری واقعا ترسناک به همراه گیم پلی اعتیادآور

* گرافیک فول اچ دی طراحی شده بر اساس جدیدترین تکنولوژی ها

بد نیست که داستان بازی THE DEAD: Beginning را نیز بدانید! مرد جوان بازی ما برای پیدا کردن یک پناگاه امن به یک کابین در کوه پناه می آورد که به صورت کاملا اتفاقی زامبی ها به سمت این پناگاه هجوم می آورند و هم اکنون باید از دختر و همسر خود در مقابل ان ها محافظت نماید و …! ما امروز در فارسروید اولین نسخه ی عرضه شده ی بازی را معرفی و به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.16:

* رفع ده ها مشکل مختلف بازی و بهبود گرافیک برای تجربه بهترین بازی ترسناک اندرویدی!

 

دانلود THE DEAD: Beginning - بازی ترسناک اندروید !

 



دانلود Shadow Fight 2 1.8.0 – بازی مبارزه سایه اندروید + دیتا + تریلر

بازی فوق العاده زیبا و محبوب مبارزه سایه Shadow Fight 2 v1.8.0 اندروید همراه دیتا + تریلر (کاملا تست شده)

Shadow Fight 2 به فارسی (مباره سایه) یک بازی جدید و فوق العاده زیبا از استودیوی بازیسازی Nekki یا همان سازنده ی بازی پرطرفدار وکتور برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن بیش از ۴۰ میلیون کاربر از سراسر جهان در صدر برترین بازی های اندرویدی قرار دارد! در این بازی شما به عنوان یک مبارز باید با کمک انواع سلاح ها و زره های متعدد شخصیت بازی را مجهز نمایید و با انجام حرکات رزمی واقعی و ضربات شمشیر دشمنان پیش رو را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید! ابتدا کار خودتان را با آسان ترین مبارزه ها شروع خواهید نمود و می بایستی در هر مرحله رئیس شیاطین را برای پیش بردن سطوح از بین ببرید و تجربه ی بهترین و مهیج ترین بازی RPG را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید!

سبک این بازی بصورت مبارزه های تن به تن می باشد و گرافیک بسیار بالا و جالبی را دارد ؛ از طرفی شما و حریفتان به صورت سایه هستید و سلاح های شما نیز سلاح هایی هستند که در میان سامورایی ها و نینجاها مورد استفاده است!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Shadow Fight 2 اندروید :

* مبارزه و نبرد در انواع مکان های متنوع و مختلف

* امکان نابود کردن دشمنان پیش رو با کنترل های لمسی و بصری

* سفر به شش نقطه ی مختلف از جهان برای مبارزه با شیاطین شوم

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری عالی و مهیج

* امکان سفارشی سازی جنگنده خود با شمشیرهای متنوع، لباس ها و زره ها و قدرت های جادویی

بازی اکشن و آرکید Shadow Fight 2 به صورت کاملا رایگان عرضه گردیده و در پلی استوری دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را برای شما قرار داده ایم و می توانید آن را با یک کلیک دریافت نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.8.0:

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Shadow Fight 2 - بازی مبارزه سایه اندروید + دیتا + تریلر

 



دانلود Elements: Epic Heroes 1.1.5 – بازی گرافیکی قهرمانان حماسه اندروید

بازی نقش آفرینی آنلاین و پرطرفدار Elements: Epic Heroes v1.1.5 اندروید همراه دیتا + تریلر آپدیت جدید ۳۰ نوامبر – November 30, 2014

Elements: Epic Heroes – محیط طبیعی: قهرمانان حماسه یک بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های آر پی جی و ایفای نقش از استودیوی بازیسازی معروف GAMEVIL مخصوص دستگاه های با سیستم عامل اندروید می باشد که چند ساعت قبل در گوگل پلی به صورت رایگان منتشر گردید. نیروهای تاریکی کنترل قلمروی شما را به دست گرفته اند و شما باید قهرمانان حماسی را جمع آوری کرده و با گروهی از آن ها Dark Lord را شکست دهید و جهان و قلمروی خودتان را از چنگ آن ها بیرون بکشید و یکی از بهترین بازی های نقش آفرینی را تجربه کنید!

گرافیک اچ دی خیره کننده، صداگذاری بسیار مهیج، محیط های کاملا طبیعی و واقعی، کنترلرهای ساده و عالی به همراه گیم پلی منحصر به فرد همگی دست به دست هم داده اند و بازی زیبای Elements: Epic Heroes را ساخته اند.

برخی از ویژگی های بازی حماسی Elements: Epic Heroes اندروید :

* کنترلرهای عالی برای حمله به سمت دشمن با لمس صفحه نمایش

* تشکیل یک تیم چهار نفره برای شکست دادن دشمنان مختلف

* به دست آوردن بالاترین امتیاز ممکن برای دریافت پاداش های شگفت انگیز

* امکان صحبت کردن (چت) با دوستان از طریق سرویس Skyrock به صورت واقعی

* جمع آوری جواهرات موجود در بازی برای ارتقاء قهرمانان و افزایش قدرت آن ها

* پشتیبانی از گوشی ها و تبلت های اندرویدی با صفحه نمایش بزرگ و کوچک

بازی Elements: Epic Heroes با ده ها هزار دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید آن را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Elements: Epic Heroes برای اجرا به اتصال اینترنت نیاز دارد و این اتصال می تواند اینترنت سیمکارت های اهمراه اول، رایتل و ایرانسل و حتی وای فای باشد.

تغییرات نسخه ی v1.1.5:

* رفع مشکلات متعدد و بهبود گرافیک

 

دانلود Elements: Epic Heroes - بازی گرافیکی قهرمانان حماسه اندروید



دانلود Iron Tanks 0.73 – بازی تانک های آهنین اندروید!

Iron Tanks 0.73+ Mod – بازی آنلاین تانک های آهنین برای اندروید – نسخه معمولی + مود شده با پول بی نهایت آپدیت جدید ۲۸ نوامبر – November 28, 2014

Iron Tanks – تانک های آهنین یک بازی جدید و فوق العاده زیبا در سبک بازی های اکشن و نبرد تانک ها برای اندروید است که توسط استودیوی بازیسازی Extreme Developers به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه شده است و به درخواست کاربران تصمیم گرفتیم ان را خدمت شما معرفی نماییم. در این بازی شما می توانید گروهی از تانک های مختلف را تشکیل دهید و به نبرد با دشمنان که کاربران آنلاین واقعی از سراسر جهان هستند بروید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. اگر دوست دارید گروهی از تانک را تشکیل دهید و به جنگ با دوستان خود بروید پیشنهاد ما به شما بازی آنلاینِ تانک های اهنین است که در ان ویزگی هایی عالی همچون بودن انواع تانک ها، شخصی سازی تانک های خود و … به همراه گرافیک و صداگذاری عالی تجربه ای متفاوت از بازی های اکشن انلاین را برای شما به ارمغان می اورد.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Iron Tanks اندروید :

* شرکت در جنگ های آنلاینِ واقعی

* فیزیک واقع گرایانه + مخالفان واقعی

* انتخاب از میان گستره ای از تانک های علمی تخیلی

* انواع ایتم های مختلف برای ارتقاء مختلف

* بسیاری از روش های استتار و عکس برگردان

* امکان ساخت تیم توسط دوستان (بزودی ...)

بازی Iron Tanks هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ است و بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط کاربران سراسر جهان دریافت شده است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Iron Tanks آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v0.73 :

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Iron Tanks - بازی تانک های آهنین اندروید!

 



دانلود Iron Knights 1.2.7 – بازی شوالیه های آهنی اندروید!

 

بازی اچ دی آنلاین شوالیه های آهنی Iron Knights v1.2.7 + فایل دیتا + تریلر  (درخواستی کاربران) بازی نسبت به حجم خود دارای گرافیکی واقعا خیره کننده است! آپدیت جدید ۲۶ نوامبر – November 26, 2014

Iron Knights – شوالیه های آهنی یک بازی جدید و فوق العاده زیبا با گرافیک خیره کننده در سبک بازی های اکشن از استودیوی بازیسازی Actoz Soft مخصوص سیستم عامل اندروید است که به صورت رایگان عرضه شده و با بیش از ۵۰۰ هزار بازیکن از سراسر جهان از پرطرفدارترین بازی های اکشن اندرویدی به شمار می رود. داستان بازی را اینگونه از زبان گوگل پلی بیان می کنیم: “پس از قرن ها صلح با حاکم امپراطوری آرمروس و سقوط بالموستات دروازه ای به سمت دنیای مردگان باز و پادشاه تاریکی احضار می شود و ارتش خود را به همراه خودش می آورد!در زمین هرج و مرج ایجاد می شود و مکی بایستی باید پادشاه تاریکی را شکست بدهید و جهان را از شر تاریکی خلاص کنید و …”

بازی شوالیه های آهنی (Iron Knights) شما را در نقش شخصیت اصلی بازی قرار می دهد که با استفاده از سلاح های قدرتمند خود به نبرد و مبارزه با دشمنان بروید و ان ها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و در نهایت دنیا را از تاریکی نجات دهید!

بازی Iron Knights دارای ویژگی هایی کم نظیر است که ان ها را در زیر به صورت فهرست وار لیست کرده ایم:

* بازی با چهار نفر و احضار دوستان قهرمان خود به این حماسه ی خطرناک

* جمع آوری انواع همراهان مختلف و تشکیل ارتشی قدرتمند و حماسی تا ۲۰۰ نفر

* از بین بردن دشمنان پیش رو برای باز کردن راه از طریق داستان های حماسی

* به چالش کشیدن مهارت های خود در مراحل بی نهایت با هزاران سطح !

* در اختیار قرار دادن بیش از ۱۰۰۰ آیتم مختلف برای ارتقای تجهیزات خود

* امکان مبارزه با دیگران بازیکنان در سراسر جهان در حالت PVP

* مبارزه با دوستان خود به شکار کردن کارفرمایان و رئیس ها

* شامل بی شاز صد نوع رئیس ها، هیولاها و دشمنان متعدد برای شکست دادن

* امکان ترکیب مهارت های شخصیت ها برای وارد کردن حداکثر خسارت به دشمن!

* دارا بودن گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و عالی

بازی Iron Knights هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Iron Knights به صورت انلاین است و برای اجرا همیشه اتصال اینترنت مورد نیاز می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.2.7:

* اضافه شدن : Guild system

* اضافه شدن : ۵ زبان جدید

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهینه سازی های متعدد

 

دانلود Iron Knights - بازی شوالیه های آهنی اندروید!

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 13
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline