دانلود Clash of Lords 1.0.320 – بازی استراتژی جنگ پادشاهان اندروید

تبلیغات

دانلود Clash of Lords 1.0.320 – بازی استراتژی جنگ پادشاهان اندروید

Clash of Lords به فارسی (برخورد پادشاهان) بازی جدید و بسیار زیبا با گرافیکی خارق العاده در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با نصب آن برروی اندرویدفونتان جنگ های پادشاهی را به ارمغان خواهید آورد. در این بازی شما باید با ایجاد یک امپراطوری قدرتمند و رهبری سربازان امپراطوری های دیگر را شکست داده و سرزمین ان ها را تصاحب گردانید.

شما باید با جمع اوری مواد معدنی مختلف سرمایه ی خود را افزایش داده و از سرمایه برای ارتقای بازی و خرید تجهیزات مختلف بهره ببرید و با قدرتی بیش از پیش همه ی امپراطوری ها را سرنگون سازید!

برخی از ویژگی های بازی Clash of Lords اندروید :

* بودن سربازان و تجهیزات مختلف برای جنگ

* بودن صدها دیوار، برج و ابزارهای مختلف برای ساخت سرزمین خود

* بودن صدها موجودات غیرطبیعی برای از بین بردن

* امکان بازی به صورت آنلاین و مقایسه امتیاز با کاربران دیگر

* گرافیک بالا و گیم پلی اعتیاد آور

بازی سرگرم کننده ی Clash of Lords علی رغم حجم بسیار کم و ناچیز خود دارای گرافیکی عالی می باشد و آن را به تمام کاربران دوستدار بازی های استراتژیکی پیشنهاد می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب این پست از فارسروید اخرین نسخه ی ان را دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v1.0.320:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و  بهبود گرافیک

 

دانلود .Clash of Lords - بازی استراتژی جنگ پادشاهان اندروید

 



دانلود Route Z 1.0.2 – بازی زامبی مسیر Z اندروید!

Route Z v1.0.2 – یک بازی اکشن-زامبی فوق العاده مهیج برای اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین

Route Z – مسیر Z بازی جدید و بسیار هیجان انگیز در سبک بازی های ماشین سواری و زامبی از استودیوی بازیسازی Moonshark Inc برای دستگاه های اندرویدیست که به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و شما را در نقش راننده انواع ماشین های مجهز به سلاح های قدرتمند قرار می دهد که باید در جاده های مختلف علاوه بر رانندگی به سمت زامبی ها تیراندازی کنید و آن ها را از بین ببرید و زنده بمانید! در مسیر حرکت شما زامبی ها به سمت شما حمله ور می شوند و شما باید با چپ و راست رفتن و با کمک موانع موجود در مسیر ان ها را نابود کنید و یکی از بهترین بازی های اندرویدی را تجربه کنید. گرافیک اچ دی، صداگذاری هیجان انگیز، کنترلرهای ساده و گیم پلی منحصر به فرد همگی در بازی فوق دست به دست هم داده اند تا یک بازی فوق العاده طراحی شود.

برخی از ویژگی های بازی ماشین سواری Route Z اندروید :

* ماشین سواری و نبرد با زامبی ها در سه محیط مختلف

* در اختیار قرار دادن ۴ سلاح مرگبار برای از بین بردن دشمنان

* باز کردن ۸ وسیله نقلیه منحصر به فرد با ویژگی های منحصر به فرد

* در اختیار قرار دادن دو نوع کنترل مختلف با امکان انتخاب

* امکان به اشتراک گذاری امتیازهای خود از طریق شبکه اجتماعی فیسبوک

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز و عالی

بازی Route Z هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید مثل همیشه برای اولین بار جدیدترین و اخرین نسخه ی عرضه شده ی ان را به همراه فایل دیتا و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.0.2 :

* رفع بسیاری از مشکلات موجود در نسخه اول بازی

 

دانلود Route Z - بازی زامبی مسیر Z اندروید!

 



دانلود Run Sackboy! Run! 1.00 – بازی معروف سک بوی اندروید + دیتا

Run Sackboy! Run! V1.00 – یک بازی جدید آرکید از کمپانی SONY برای دستگاه های اندروید همراه دیتا – آفلاین

Run Sackboy! Run! 1 بازی جدید و زیبا از کمپانی معروف سونی برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه در اسرع وقت و همزمان با انتشار در گوگل پلی آن را حضور شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. اگر از طرفداران بازی های پلی استیشن باشید بدون شک بازی Little Big planet را می شناسید!؟ این بار بخش سرگرمی کمپانی سونی دست به ساخت بازی جدیدی با نام Run Sackboy! Run! 1 زده است که ماجراجویی های شخصیت معروف سری LBP، «سک بوی» را بازگو می نماید! البته، هیچ داستان خاصی در بازی وجود ندارد و حتی سبک و سیاق این عنوان کاملا متفاوت نسبت به عناوین کنسولی است و سبک بازی الگوبرداری از بازی های مطرحی چون Danger Dash، Temple Run یا Subway surf است که این بار در زاویه ی دید کنار و حالت پلتفرمری دنبال می‌شود. اگر به بازی های آرکید علاقه مندید بازی پیش رو را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی آرکید Run Sackboy! Run! 1 اندروید :

* بازی در سه دنیای The Gardens، Canyonds و Avalonia

* جمع اوری جایزه های موجود در مسیر برای استفاده

* انواع لباس ها و شخصیت های جدید برای باز کردن

* انواع قدرت های یو پی اس مثل Glider برای جمع اوری

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج و خوب

بازی Run Sackboy! Run! 1 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۶ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را مثل همیشه برای اولین بار معرفی و به همراه فایل دیتا به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.00 :

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی

 

دانلود Run Sackboy! Run! 1 - بازی معروف سک بوی اندروید + دیتا

 



دانلود Bruce Lee: Enter The Game 1.0.6.5733 – بازی بروسلی اندروید!

Bruce Lee: Enter The Game v1.0.6.5733 + Mod – بازی رزمی بروسلی برای اندروید همراه دیتا – نسخه ی معمولی + مود شده

Bruce Lee: Enter The Game یک بازی جدید و بسیار زیبا از استودیوی Hibernum Creations برای دستگاه های اندرویدیست که شما را در نقش بزرگترین هنرمند رزمی در تمام دوران یعنی بروسلی قرار می دهد که باید برای برقراری عدالت انواع مبارزه ها را انجام دهید! با هزاران نفر از دشمنان مختلف مبارزه کنید و ان ها را شکست دهید و برای رسیدن به هدف خود یعنی برقراری عدالت در سرتاسر جهان تا پای جان خود بجنگید! بازی دارای انواع و اقسام مرحله های مختلف است که در هر مرحله با یک دشمن مبارزه خواهید کرد و با پیروزی در مبارزات به جمع اوری امتیاز برای ارتقا و خرید آیتم های جدید می پردازید. اگر عاشق بازی های رزمی هستید پیشنهاد می دهیم بازی پیش رو را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Bruce Lee: Enter The Game اندروید :

* شامل ۴۰ مرحله ی بسیار چالش برانگیز و متنـوع

* جمع اوری امتیاز برای باز کردن سلاح های جدید مانند نانچاکو

* حالت استقامت برای مبارزه با دشمنان به صورت بی پایان !

* انجام حرکات مختلف برای از بین بردن دشمنان متعدد

* طراحی شده به صورت اچ دی با گرافیک، کنترلر و صداگذاری عالی

بازی Bruce Lee: Enter The Game هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما در فارسروید آخرین نسخه ی آن را به درخواست کاربران به همراه نسخه ی مود شده و دیتا برای شما قرار داده ایم که امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.0.6.5733 :

* در گوگل پلی تغییراتی ذکر نشده است.

 

دانلود Bruce Lee: Enter The Game - بازی بروسلی اندروید!

 



دانلود Real Boxing 1.9.5 – هیجان انگیزترین بازی بوکس اندروید

Real Boxing v1.9.5 – بازی بوکس واقعی اندروید همراه دیتا – جدیدترین نسخه ی منتشر شده – آفلاین

Real Boxing بهترین و هیجان انگیزترین بازی بوکس منتشر شده برای دیوایس های با سیستم عامل اندروید می باشد که دارای گرافیکی بالا و به صورت سه بعدی همراه با گیم پلی اعتیاد اور است. این بازی یک مسابقه ی بوکس واقعی را در اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما به ارمغان می آورد. در بازی Real Boxing شما یک شخصیت دلخواه را انتخاب می کنید و در عرصه ی مسابقات بوکس قدم می گذارید و به مبارزه با ۳۰ رقیب می پردازید تا در نهایت کمربند قهرمانی را از آنِ خود کنید ! برای تقویت خود مکان هایی تعبیه شده است که می توانید به انجام عملیات طناب بازی و مشت در کیسه های سنگین بپردازید! اگر به بازی های بوکس علاقه مندید و دوست دارید بهترین بازی بوکس اندرویدی را تجربه کنید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی هیجان انگیز بوکس Real Boxing اندروید :

* شامل انواع حالت های مختلف برای بازی کردن

* تشویق تماشاگران و شعارهای آنان برای تجربه یه بازی بوکس واقعی

* شامل انواع شخصیت های معرف و دوست داشتنی بوکسینگ

* امکان سفارشی سازی شخصیت ها با کارهای مختلف

* مبارزه با بیش از ۳۰ شخص با سبک های بوکس منحصر به فرد

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری مهیج

تشویق تماشاچی ها از یک طرف و فیزیک واقع گرایانه ی بازی از طرف دیگر تجربه ی بهترین بازی بوکس را برای شما به ارمغان خواهد آورد. برای مشاهده ی تصاویری از بازی Real Boxing و دانلود آن به صورت رایگان از فارسروئید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

تغییرات نسخه ی v1.9.5:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Real Boxing +Data - هیجان انگیزترین بازی بوکس اندروید

 

 

 



دانلود SoulCraft 2 – Action RPG 1.4.0 – بازی نیرنگ روح 2 اندروید!

بازی گرافیکی نقش آفرینی SoulCraft 2 – Action RPG v1.4.0 اندروید + فایل دیتا + تریلر – نسخه جدید فقط در فارسروید آپدیت جدید ۲ دسامبر – December 2, 2014

SoulCraft 2 – Action RPG : نیرنگ روح ۲ – اکشن آر پی جی نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و گرافیکی نیرنگ روح از استودیوی بازیسازی MobileBits GmbH مخصوص سیستم عامل اندروید است که ساعت ها قبل به صورت کاملا رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید. در این بازی شما می توانید از میان ۷ فرشته ی مختلف یکی را به دلخواه انتخاب کنید و با انواع سلاح های سرد نظیر شمشیر به مبارزه با شیاطین در مکان های واقعی بپردازید و تجربه ی بهترین بازی جنگی و آر پی جی را در اسمارت فون اندرویدی خود به ارمغان می اورید! گرافیک خیره کننده ی اچ دی و گیم پلی بی نظیر این بازی قطعا شما را شگفت زده خواهد کرد و قابلیت بازی کردن به صورت چند نفره با دوستان نیز از طرفی بر محبوبیت این بازی افزوده است که آن را به تمام کاربرانی که علاقه مند به بازی های اکشن هستند، پیشنهاد می کنیم.

نسخه ی دوم بازی SoulCraft به مراتب دارای گرافیک بهتر، مکان های جدید، سلاح های جدید است که بدون شک با نصب ان برروی موبایل اندرویدی خود مجذوب گرافیک دوست داشتنی ان خواهید شد. ناگفته نماند که به دو صورت آفلاین و آنلاین می توانید مشغول بازی شوید.

برخی از ویژگی های بازی نقش آفرینی SoulCraft 2 – Action RPG اندروید:

* حالت Multiplayer League برای به چالش کشیدن دیگر بازیکنان در مسابقات چند نفره

* برنده شدن در لیگ های روزانه برای تبدیل شدن به بهترین و قدرتمندترین بازیکن موجود

* انتخاب از میان ۷ قهرمان مختلف به صورت دلخواه برای پا گذاشتن در بازی هیجان انگیز

* دارا بودن Epic singleplayer campaign برای نجات جهان از شیاطین و نابود سازی ان ها

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده، صداگذاری بسیار مهیج و گیم پلی منحصر به فرد

بازی SoulCraft 2 – Action RPG هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا و به صورت رایگان برای شما قرار داده ایم .

توجه داشته باشید که : بازی SoulCraft 2 – Action RPG آنلاین نیست و به صورت آفلاین می توانید بازی کنید اما برای اجرای اولیه و ثبت نام اینترنت نیاز هست.

تغییرات نسخه ی v1.4.0:

* اضافه شدن : All new team league

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود SoulCraft 2 - Action RPG - بازی نیرنگ روح 2 اندروید!

 



دانلود Magic Rampage 1.6.8 – بازی خشم جادویی اندروید + دیتا

Magic Rampage یک بازی جدید و زیبا در سبک بازی های اکشن و آر پی جی از استودیوی بازیسازی Asantee برای اندروید است که به صورت رایگان عرضه گردیده و تا به امروز صدها هزار بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دریافت گردیده و از محبوب ترین بازی های گوگل پلی به شمار می رود. این بازی که دارای سبکی همانند بازی های کلاسیکی همچون سوپر ماریو می باشد شما را در نقش شخصیت هایی قدرتمند قرار می دهد که باید با کمک ده ها مورد از سلاح های کشنده از جمله چاقو، چکش، تبر و غیره تمامی دشمنان و موجودات قرون وسطی پیش رو را از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. بازی شما در انواع منطقه های مختلف صورت می پذیرد به گونه ای که در هر منطقه و سطح با انواع رئیس ها و موانع مختلف روبرو می شود و برای رسیدن به منطقه بعدی باید سطوح زیادی را پشت سر بگذارید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Magic Rampage اندروید :

* در اختیار قرار دادن انواع سلاح های مختلف

* بازی در انواع مکان ها و محیط های متعدد

* بودن انواع دستاوردهای مختلف برای جمع اوری

* فروشگاه برای خرید انواع ایتم های متعدد

* گرافیک اچ دی و گیم پلی منحصر به فرد

بازی Magic Rampage هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.6.8:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک کلی

 

دانلود Magic Rampage - بازی خشم جادویی اندروید + دیتا

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 13
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline