دانلود Darkness Reborn 1.0.7 – بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

تبلیغات

دانلود Darkness Reborn 1.0.7 – بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

Dark Avenger II: Darkness Reborn v1.0.7 – بازی شگفت انگیز تولد تاریکی با سبک پرطرفدار MORPG برای اندروید + تریلر نسخه ی دوم بازی فوق العاده زیبای Dark Avenger بازی آنلاین است – آپدیت جدید  ۲۰۱۴-۱۲-۰۴

Darkness Reborn نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و شگفت انگیز Dark Avenger از استودیوی بازیسازی GAMEVIL برای دستگاه های اندرویدیست که نسخه ی اول آن چند ساعت پیش به صورت رایگان در مارکت اندروید عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و آن را حضور کاربران دوستدار بازی های اکشن و آر پی جی معرفی نماییم! داستان بازی همانند نسخه ی پیشین است به گونه ای که شیطان از خواب بیدار می شود و تاریکی ها و ظلم و ستم فزونی می یابد. در بازی تاریکی همه جا را فرا گرفته و ظلم و ستم بیداد می کند و شما باید قهرمانان خود را آماده نبرد کنید و آن ها را به جنگ با شیطان بفرستید! بله … باید به صورت مداوم با آن ها تمرین کنید تا قدرتمند شوند و اجازه ندهید تا اهریمن بر زمین تسلط پیدا کند! این بازی یکی از بهترین و گرافیکی ترین بازی های ترسناک اندرویدی می باشد که اگر علاقه مند به بازی ترسناک هستید، بی هیچ شکی این بازی برایتان لذت بخش خواهد بود. باید دقت داشته باشید که شیطان در همه جا وجود دارد و ممکن است در هر لحظه به شما آسیب برساند. پس از هر پیروزی امتیاز کسب می کنید و به شما پاداش داده خواهد شد. همین الان گروه خود را بسازید و …!

برخی از ویژگی های بازی اکشن Darkness Reborn اندروید :

* امکان تشکیل یک تیم قدرتمند از قهرمانان برای شروع نبرد

* مبارزه در انواع مکان ها و محیط های واقعی و بی نظیر

* سفارشی سازی قهرمان خود با هزاران مورد از اقلام

* صدها مورد از دستاوردهای مختلف برای افزایش چالش

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Darkness Reborn هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید نسخه ی اول آن را  معرفی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار میدهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Darkness Reborn آنلاین است و برای اجرا اینترنت مورد نیاز می باشد. از طرفی هنگام اجرای بازی از ۰ تا ۱۰۰ مگابایت دیتای اضافی دانلود می شود.

تغییرات نسخه ی v1.0.7 :

* رفع باگ های بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Darkness Reborn - بازی تولد تاریکی اندروید + دیتا

 



دانلود Zombie Defense 8.8 – بازی دفاع زامبی اندروید + مود

Zombie Defense v8.8 + Mod – بازی پرطرفدار دفاع زامبی اندروید – نسخه معمولی + مود شده به صورت جداگانه

Zombie Defense – دفاع زامبی یک بازی جدید در سبک بازی های استراتژی و زامبی از استودیوی بازیسازی Home Net Games مخصوص سیستم عامل اندروید است که با صدها هزار دریافت از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ بوده و از برترین بازی های اندرویدی به شمار می رود. داستان بازی را از زبان گوگل پلی اینگونه بیان می کنیم: “هم اکنون ۷ میلیارد انسان در سیاره ما زندگی می کنند و قبلا نیز بیش از ۱۰۰ میلیارد زندگی انسان می کرده اند که از بین رفته اند! اگر فقط یک دهم آن ها زنده شوند چه اتفاقی می افتد؟!” در این بازی شما در نقش یک بازیکن باید سربازان خود را در مکان های مختلفی قرار دهید تا با استفاده از سلاح های خود امواجی از زامبی ها را از بین ببرند و ماموریت های بازی را یکی پس از دیگری پشت سر بگذارید.

در بازی Zombie Defense ویژگی هایی نیز فراهم شده است که بتوانید با بدست آوردن پول در ماموریت ها فن آوری های جدید را خریداری نمایید و یا به ارتقای شخصیت ها بپردازید و یکی از بهترین بازی های Strategy را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیکی Zombie Defense اندروید :

* شامل ۳۳ ماموریت مختلف برای پشت سر گذاشتن

* شامل ۸۴ ارتقاء مختلف و عالی بین هر ماموریت

* شامل ۶ نوع دشمن مختلف برای از بین بردن

* در دسترس قرار گرفتن مواد منفجره، سلاح ها و …

* بازی در انواع محیط های ۳D همچون بزرگراه ها، شهرها و بیابان ها

* به روز رسانی منظم و به صورت رایگان با اضافه شدن ماموریت های جدید

بازی Zombie Defense را ما امروز در فارسروید برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی معرفی می کنیم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب جدیدترین نسخه ی آن را به همراه نسخه ی مود شده دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v8.8:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Zombie Defense - بازی دفاع زامبی اندروید + مود

 



دانلود Kingdom Rush 2.3.6 Mod – بازی استراتژی دفاعی اندروید + دیتا

Kingdom Rush بازی فوق العاده زیبا با گرافیکی خارق العاده و اچ دی در سبک بازی های دفاعی و استراتژیکی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به یک سفر حماسی و دفاع از پادشاهی خود در برابر انبوهی از اورک ها، ترل و جادوگران شیطانی دعوت می کند! در ابتدای بازی مقدار محدودی از سکه های امپراطوری در اختیار شما قرار دارد که می بایستی به ساخت برج ها و ساختمان های مختلف پرداخته و زیر ساخت های آن را تقویت کنید. انواع ساختمان های مختلف در ابتدای بازی برای جلوگیری از ورود دشمنان به قلمروی شما وجود دارد که باید با ایجاد کماندارها و پیاده نظام به مبارزه ی با آن ها پرداخته و از ورود ان ها جلوگیری کنید. برای پیروزی در نبرد مقابل دشمنان باید از دقت و سرعت عمل خوبی بهره مند باشید تا با کم ترین خسارت و در کوتاه ترین زمان ممکن، دشمنان را از سرزمین خود بردارید و ان ها را سرنگون سازید.

مبارزه در جنگل ها، کوه ها و زمین های مختلف صورت می پذیرد و انواع سلاح های متعدد مانند آتش باران کردن دشمنان برای مبارزه وجود دارد.

برخی از ویژگی های بازی Kingdom Rush اندروید :

* امکان ایجاد سربازان و در دست گرفتن فرماندهی ان ها

* بیش از ۵۰ دشمنان مختلف از جمله شیاطین با مهارت های مختلف

* بودن ۹ قهرمان با مهارت های منحصر به فرد برای انتخاب در مبارزات

* بیش از ۱۸ توانایی های برج برای ساخت ساختمان های متعدد

* بودن بیش از ۶۰ دستاورد مختلف برای پیش بردن بازی

* امکان کنترل سربازان برای از بین بردن دشمنان

* بهینه شده برای گوشی های آندروید و تبلت ها

شما باید در بازی شگفت انگیز Kingdom Rush نهایت تلاش خود را کنید که قلمرو و پادشاهی خود را از نیروی تاریکی نجات دهید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. ما در فارسروید نسخه ی فول این بازی را برای شما قرار داده ایم که می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب آن را به همراه فایل دیتا دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v2.3.6:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Kingdom Rush - بازی استراتژی دفاعی اندروید + دیتا

 



دانلود Mental Hospital III 1.0 – بازی ترسناک “بیمارستان روانی 3″ اندروید + دیتا

Mental Hospital III v1.0 – یک بازی اول شخص ترسناک برای اندروید همراه دیتا – آفلاین

Mental Hospital III نسخه ی سوم از بازی ترسناک و بسیار زیبای بیمارستان روانی از استودیوی بازیسازی AGaming برای دستگاه های اندرویدیست که ورژن اول آن چند دقیقه پیش با قیمت ۱.۹۹ دلار در مارکت اندروید (Google Play) عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم ان را در اسرع وقت و همزمان با زمان عرضه شدن خدمت شما کاربران همیشگی معرفی نماییم. این بازی که به صورت اول شخص طراحی شده است شما را به یک بیمارستان روانی دعوت می کند که باید ماموریت هایی را پشت سر بگذارید! بله.. داستان از این قرار است که دوستانتان همگی به طرز مشکوکی به قتل رسیده اند و با استفاده از یک دوربین فیلمبرداری، فیلم هایی از جزئیات مرگ ان ها ذخیره شده است که پلیس بدون در نظر گرفتن این مدارک از قاتل ان ها می گذرد. این دوربین در مکانی مرموز در بیمارستان روانی ها می باشد و برای پیدا کردن آن، شما وارد این بیمارستان شده اید و …! گرافیک اچ دی، صداگذاری مهیج، صحنه های ترسناک و کنترلرهای ساده همگی در این بازی دست به دست هم داده اند تا یک بازی فوق العاده را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی ترسناک Mental Hospital III اندروید :

* ماجراجویی در انواع مکان های ترسناک

* مواجه شدن با انواع پازل های متعدد

* پخش موسیقی های ترسناک در حین بازی

* طراحی شده به صورت کاملا سه بعدی

* بازی به صورت اول شخص در نقش شخصیت اصلی

* گرافیک اچ دی به همراه صحنه های وحشتناک

بازی Mental Hospital III هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به عنوان اولین وبسایت ایرانی و به صورت کاملا رایگان به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد… برای مشاهده ی تصاویری از بازی با ما همراه باشید …

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه ی اول بازی در گوگل پلی.

 

دانلود Mental Hospital III - بازی ترسناک "بیمارستان روانی 3" اندروید + دیتا

 



دانلود Jungle Heat 1.8.3 – بازی پرطرفدار فرماندهی حرارت جنگل اندروید

جدیدترین نسخه ی بازی معروف Jungle Heat برای اندروید – آپدیت ۳ دسامبر ۲۰۱۴ فقط در فارسروید

Jungle Heat به فارسی (جنگل حرارت) بازی جدید، فوق العاده زیبا و پرطرفدار در سبک بازی های استراتژیک و فرماندهی برای سیستم عامل اندروید می باشد که شما را به جنگل های گرمسیری که سرشار از مواد با ارزشی مثل نفت، چوب و طلا می باشد، دعوت می کند. این مواد با ارزش را غارتگران و دزدان دریایی برای خود می برند و شما می بایستی که جلوی آن ها ایستاده و منبعتان را از آن ها پس بگیرید. شما باید پایگاه یک ارتش را وسط جنگل بنا کنید، مقابل دیگر بازیکنان بجنگید، پایگاه‌های آنان را نابود کنید و جواهرات به غارت رفته را بازگردانید. شما باید برای پایگاه خود، برنامه ریزی دقیق و منظمی را انجام دهید و به مرور سربازان و ساختمان های خود را ارتقا دهید و با شکست دادن دشمنان تجربه ی بهترین بازی دفاعی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

این بازی رایگان با دارا بودن امتیاز ۴.۷ از ۵ در پلی استوری از برترین و پرطرفدارترین بازی های دفاعی اندروید به شمار می رود و آن را به همه ی دوستداران بازی های آرکید و اکشن پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی Jungle Heat اندروید :

* امکان ارتقاء ساختمان و سربازان برای افزایش قدرت

* امکان ساخت و ایجاد پایگاه قدرتمند با ابزارهای مختلف

* بازی در میان جنگل هایی فوق العاده زیبا و واقعــی

* ایجاد ابزارهای جنگی مختلف برای شلیک به سمت دشمن

* دارا بودن گرافیک رنگارنگ اچ دی و خیره کننده

* پهش موسیقی هایی شگفت انگیز در فضای گرمسیری جنگل

* امکان بازی به صورت آنلاین و با کاربران دیگر برای کسب امتیاز

* دارا بودن گیم پلی اعتیاد آور + نصب سریع و آسان

بازی فوق العاده زیبای Jungle Heat برای تمام سنین می تواند هیجان انگیز و جالب توجه باشید ؛ ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی این بازی بسیار زیبا را برای شما کاربران همیشگی قرار داده ایم و امیدواریم موردپسندتان واقع گردد…

توجه داشته باشید که : بازی Jungle Heat آنلاین است و برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.8.3:

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Jungle Heat - بازی پرطرفدار فرماندهی حرارت جنگل اندروید

 



دانلود Angry Birds Transformers 1.2.13 – بازی انگری بیرد اندروید!

Angry Birds Transformers v1.2.13 – بازی پرندگان خشمگین ترانسفورمر اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین اپدیت جدید ۱ دسامبر – December 1, 2014

Angry Birds Transformers نسخه ی جدیدی از بازی معروف و پرطرفدار پرندگان عصبانی از استودیوی Rovio برای اندروید است که چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم در سریع ترین زمان ممکن ان را معرفی نماییم. داستان بازی از این قرار است که ربات های بیگانه به سمت جزیره ی شما حمله کرده اند و باید جلوی ان ها بایستید و ان ها را ز بین ببرید! در نسخه ی جدید پرندگان عصبانی فکر نکنید که با شخصیت های جدید مواجه خواهید شد خیر ؛ بلکه دارای گیم پلی ای جدید با داستانی فوق العاده است که بدون شک برای بار دیگر شما دوستداران بازی های انگری بیرد را به وجد می اورد.

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Transformers اندروید :

* جمع اوری انواع قهرمانان مختلف با توانایی های خاص

* انواع مختلفی از وسایل نقلیه مختلف اتومبیل، کامیون، تانک و یا هواپیما

* دریافت سلاح های قوی تر و توانایی های جدید برای هر ترانسفورماتور!

* بازی در انواع محیط ها و مکان های مختلف و متنوع

* دارا بودن گرافیک اچ دی به همراه کنترلرهای عالی + صداگذاری مهیج

بازی Angry Birds Transformers هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را خدمت شما بازدیدکنندگان گرامی معرفی می کنیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

توجه داشته باشید که : بازی Angry Birds Transformers آفلاین است ولی برای برخی از ویژگی های بازی نیاز به اینترنت می باشد.

تغییرات نسخه ی v1.2.13 :

* اضافه شدن ویزگی های جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Angry Birds Transformers - بازی انگری بیرد اندروید!

 



دانلود Gun Master 2 1.0.5 – بازی شبیه سازی تیراندازی “استاد تفنگ 2″ اندروید + دیتا

Gun Master 2 v1.0.5 – بازی شبیه ساز تیراندازی عالی اندروید همراه دیتا – آفلاین

Gun Master 2 نسخه ی دوم از بازی فوق العاده زیبا و پرطرفدار استاد تفنگ ۲ برای دستگاه های اندرویدیست که توسط استودیوی بازیسازی Craneballs به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است و واقع بینانه ترین بازی شبیه ساز تیراندازی را در دستگاه شما به ارمغان می اورد. این بازی زرادخانه ای عظیم از انواع سلاح های واقعی را در اختیار شما قرار می دهد که می توانید به دلخواه از میان آن ها انتخاب کنید و شروع به تیراندازی نمایید! انواع اسلحه های مختلف همچون UMP45 ، MP5 ، SG552 ، G36 ، SPAS12 ، M4A1 ، KSG12 ، MK14 و غیره در این زرادخانه وجود دارد که به صورت کاملا واقع بینانه طراحی شده اند و می توانید از جهات مختلف ان ها را مشاهده نموده و با ان ها به تیراندازی مشغول شوید. اگر به بازی های شبیه سازی اسلحه علاقه مندید به هیچ وجه بازی فوق را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی شبیه سازی Gun Master 2 اندروید :

* ده ها سلاح واقعی و طراحی شده به صورت اچ دی

* تجهیز سلاح ها توسط شما و بازیکنان دیگر

* امتحان سلاح ها با تیراندازی و شلیک تیر به سمت اهداف

* نمایش اطلاعاتی کامل در مورد سلاح ها

* طراحی شده به صورت اچ دی و عالی

بازی Gun Master 2 هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به همراه دیتا در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب اقدام به دانلود ان ها نمایید.

تغییرات نسخه ی v1.0.5 :

* رفع باگ ها و بهبود گرافیک

 

دانلود Gun Master 2 - بازی شبیه سازی تیراندازی

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 13
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline