دانلود Kung Fu Pets 1.0.9 – بازی حیوانات کونگ فو کار اندروید

تبلیغات

دانلود Kung Fu Pets 1.0.9 – بازی حیوانات کونگ فو کار اندروید

Kung Fu Pets v1.0.9 – بازی حیوانات دوست داشتنی کونگ فو کار اندروید – دانلود بیش از ۵۰۰.۰۰۰ بار در کمتر از ۵ روز از Google Play

Kung Fu Pets – حیوانات کونگ فو کار یک بازی جدید و بسیار زیبا با انیمیشن های دوست داشتنی از استودیوی بازیسازی معروف Com2uS برای اندروید است که چند روز پیش شاهد عرضه شدن آن به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی بودیم و تصمیم گرفتیم مثل همیشه پیش قدم شویم و ان را خدمت شما کاربران عزیز معرفی نماییم. این بازی که به صورت آنلاین و رقابتی با دیگر کاربران سراسر جهان می باشد، شما را به مکان هایی متنوع برای پرورش بیش از صد حیوان خانگی دعوت می نماید که می توانید با انتخاب یکی از آن ها و تقویت مهارت هایش آن را تبدیل به یک استاد کونگ فو کنید! شما قادر خواهید بود با ترکیب آیتم های مختلف حیوانات مختلفی را بسازید و به مبارزه و جنگ با کاربران و دوستان جهانی بپردازید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. به طور کلی بازی با حجم زیر پنجاه مگابایت خود به صورت عالی طراحی شده است و در ان صداگذاری عالی، انیمیشن های دوست داشتنی، گرافیک رنگارنگ و گیم پلی منحصر به فرد دست به دست هم داده اند تا یک بازی شبیه سازی عالی اندروید را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Kung Fu Pets اندروید :

* جمع اوری و پرورش انواع حیوانات مختلف و دوست داشتنی

* ترکیب حیوانات برای ایجاد یک حیوان کونگ فو کار جدید !

* پرورش حیوانات کوچک برای تبدیل شدن به استاد کونگ فو

* آموزش و تغذیه حیوانات خانگی خود در طی ۳ مرحله برای تکامل

* شرکت در جنگ های استراتژیکی با دیگر کاربران سراسر جهان

* توسعه و تزئین دهکده اختصاصی خود با هزاران ایتم متعدد

* پشتیبانی از زبان های مختلف دنیا همچون انگلیسی، فرانسوی و غیره

بازی Kung Fu Pets در کمتر از ۵ روز بیش از ۵۰۰ هزار بار توسط بازیکنان سراسر جهان از گوگل پلی دریافت شده است و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که ما در فارسروید ان را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Kung Fu Pets برای اجرا به اینترنت نیاز دارد.

تغییرات نسخه ی v1.0.9:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

دانلود Kung Fu Pets - بازی حیوانات کونگ فو کار اندروید

 



دانلود Zombie Harvest 1.0.8 – بازی فوق العاده زامبی و نباتات اندروید!

Zombie Harvest v1.0.8 Original – بازی زامبی و نباتات فوق العاده زیبا و هیجان انگیز اندروید – یک بازی فوق العاده !

Zombie Harvest یک بازی فوق العاده زیبا و سرگرم کننده با حجمی ناچیز در سبک بازی های اکشن و زامبی از Creative Mobile’s برای اندروید است که به صورت رایگان در پلی استور عرضه شده و تا به این لحظه میلیون ها بار توسط کاربران اندرویدی سراسر جهان دانلود گردیده و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و این بازی بسیار سرگرم کننده و زیبا را برای شما معرفی نماییم. در این بازی جنگی بزرگ میان نباتات و زامبی ها شکل گرفته است و شما باید با استفاده از انواع نباتات مختلف و به صورت هایی بسیار جالب زامبی های پیش رو را با شلیک تیرها گلوله باران کنید و انها را یکی پس از دیگری از بین ببرید و ساعت ها خود را سرگرم سازید. انواع نباتات متعدد همچون گل آفتابگردان، گوجه فرنگی، ذرت و .. که بصورت انیمیشن هایی بسیار زیبا طراحی شده اند دارای ابزارهای تیراندازی اند که شما می توانید از ان ها برای از بین بردن زامبی ها استفاده کنید و یکی از بهترین بازی های زامبی اندرویدی را تجربه نمایید.

برخی از ویژگی های بازی Zombie Harvest اندروید :

* انواع مختلفی از نباتات برای از بین بردن زامبی ها

* بیش از ۲۵ نوع دشمن نفرت انگیز برای نابود کردن

* بازی کردن در ۳ مکان مختلف با ۹۰ سطح هیجان انگیز

* طراحی شده به صورت رنگارنگ با گیم پلی اعتیاداور

* انواع قدرت های یو پی اس متعدد برای استفاده

* دارا بودن گرافیک بسیار عالی و صداگذاری مهیج

بازی Zombie Harvest هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۴.۲ از ۵.۰ می باشد که ما در این ساعت از فارسروید اخرین نسخه ی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.0.8:

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک

 

دانلود Zombie Harvest - بازی فوق العاده زامبی و نباتات اندروید!

 



دانلود Into The Dead 1.9.3 – بازی ترسناک به سوی مرگ اندروید

Into The Dead v1.9.3 – یک بازی ترسناک فوق العاده زیبا با بیش از ۵۰ میلیون دانلود از گوگل پلی و امتیاز ۴.۳ از ۵.۰

Into the Dead از سری بازی های ترسناک و هیجان انگیز برای دستگاه های اندرویدی می باشد و قضیه ی آن از این قرار است که در جهانی که اکنون مرده ها در آن تاخت و تاز کرده اند و تمامی انسان ها را به قتل رسانده اند ؛ تنها شما جان سالم به در برده اید و اکنون زنده هستید و زمان آن فرا رسیده است تا علیه زامبی ها اقدام کنید. شما باید سعی کرده تا زامبی ها را از سرزمین خود بیرون رانده و آن ها را برای همیشه ریشه کن کنید. زامبی ها به صورت وحشتناک ، به توده های مردم حمله می کنند و آن ها را مورد تاخت و تاز قرار می دهند. اگر می خواهید که زنده بمانید ، باید زامبی ها را برای همیشه نابود کنید. تعداد زامبی ها روز به روز بیشتر شده و قدرت آن ها هر روز زیادتر می شود و تنها کسی که می تواند جهان را از شر زامبی نجات دهد فقط شما هستید و چشم امید همه به شماست !

برخی از ویژگی های بازی Into The Dead اندروید :

* دارا بودن گیم پلی بسیار عالی

* به چالش کشیدن شما و ماموریت های ویژه

* به روز رسانی مداوم و دائمی بازی

* استفاده از سلاح های قدرتمند و جدید

* پشتیبانی از تبلت های اندرویدی

اگر به دنبال یک بازی ترسناک و کم حجم هستید فارسروید به شما کاربر گرامی بازی Into The Dead را پیشنهاد می دهد که می توانید آن را با یک کلیک و به صورت رایگان دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v1.9.3:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Into The Dead - بازی ترسناک به سوی مرگ اندروید

 



Angry Birds Star Wars II Free 1.8.0 – پرندگان عصبانی جنگ ستارگان اندروید

Angry Birds Star Wars II Free به فارسی (پرندگان عصبانی جنگ ستارگان II) نسخه ی دوم بازی اعتیادآور و مهیج پرندگان عصبانی برای سیستم عامل اندروید می باشد که امروز در پلی استوری به صورت رایگان منتشر شد و ما در فارسروید نسخه ی سالم و تست شده ی آن را برای شما کاربران عزیز قرار داده ایم. در نسخه ی دوم بازی پرندگان عصبانی با مکان هایی جدید روبرو هستیم که تغییرات در ظاهر پرنده ها نیز باعث لذت بخش تر شدن بازی گردیده است .

 

Angry Birds Star Wars II Free - پرندگان عصبانی جنگ ستارگان

 

به عقیده من نیازی به توضیح بازی نیست چرا که همه ی کاربران برای یک بار هم که شده نام این بازی پرطرفدار به گوششان خورده است ولی به طور کلی در این بازی شما باید با پرتاب پرنده ها به سمت موانع مختلف آن ها را خراب کرده تا باعث منفجر شدن و راه یافتن به مراحل بعدی شوید. بازی در ابتدا بسیار آسان می باشد ولی با پشت سر گذاشتن مرحله ها چنان غرق در بازی خواهید شد که برای هر مرحله بالای ۱ ساعت وقت شما را خواهد گرفت که بسیار چالش برانگیز است.

ویژگی جالب و متفاوت بازی پرندگان عصبانی بی پایان بودن مرحله های آن است و تا می توانید بازی کنید و نگران تمام شدن مراحل نباشید. در این نسخه از بازی علاوه بر حضور داشتن پرندگان قبلی شاهد افزوده شدن +۳۰ شخصیت جدید هستیم که بسیار جالب هستند و همین امر موجب افزایش هیجان بازی گردیده است.

 

Angry Birds Star Wars II Free - پرندگان عصبانی جنگ ستارگان

 

به طور کلی و خلاصه از ویژگی های بازی پرندپان عصبانی نسخه ی  Star Wars II می توان به موارد زیر اشاره کرد :

* افزوده شدن +۳۰ شخصیت جدید از جمله Yoda ، pod-racing Anakin ، Mace Windu و Jango Fett

* استفاده از خوک شرور prequel در بازی برای اولین بار در بازی های پرندپان عصبانی

* پشتیبانی از تکنولوژی جدید TELEPODS راهی جدید برای گسترش تجربه فراتر از برنامه

* افزوده شدن مرحله هایی فوق العاده زیبا در مکان هایی شگفت انگیز

* کیفیت صداگذاری حرفه ای و عالی همانند نسخه های پیشین برای لذت بیشتر هنگام بازی

* پشتیبانی کامل از تبلت ها و اسمارت فون ها با صفحه نمایش بزرگ

* دارا بودن گرافیک خیره کننده ی اچ دی با تصاویری کیفیت بالا

اگر از طرفداران بازی های انگری بیرد هستید پیشنهاد می دهیم بازی خیره کننده و جذاب Angry Birds Star Wars II Free را از دست ندهید و اخرین نسخه ی آن را با لینک مستقیم از فارسروید برای اندرویدفون خود دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v1.8.0:

* اضافه شدن تعدادی زیادی مرحله جدید

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 



دانلود Godfire: Rise of Prometheus 1.0 – بازی بی نظیر خدای آتش اندروید + دیتا

Godfire: Rise of Prometheus v1.0 – بازی شگفت انگیز و بی نظیر خدای اتش برای اندروید همراه دیتا حجم دیتا پس از خارج شدن از حالت فشرده = ۲۱۸۰ مگابایت بالاخره پس از مدت ها یک بازی فوق العاده برای اندروید عرضه گردید معرفی برای اولین بار در میان تمامی وبسایت های ایرانی

پس از مدت ها انتظار برای عرضه یک بازی گرافیکی و خوب برای اندروید ؛ این بار شاهد عرضه شدن یک بازی بی نظیر و نام آشنا و صد البته گرافیکی با نام Godfire: Rise of Prometheus از استودیوی بازیسازی  Vivid Games برای اندروید هستیم که امروز و چند دقیقه پیش نسخه ی اول ان به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و باز هم مثل همیشه تصمیم گرفتیم برای اولین بار ان را حضور شما کاربران عزیز و همیشگی معرفی نماییم. این بازی بسیار زیبا در سبک اکشن و جنگی ساخته شده است و به صورت سوم شخص بوده و داستانش مربوط به روم باستان و خدایانش می باشد! داستان بازی به روم و خدایان باستانی اش مربوط می شود! جایی که شما با کارکتر اصلی بازی باید آن ها را برای بهتر شدن زندگی انسان ها نابود کنید. بله … شما انواع سلاح های قدرتمند را در دست می گیرید و به مبارزه هایی تن به تن می پردازید و یکی از بهترین بازی های اندرویدی را تجربه می کنید! باید اعتراف کرد که بازی Godfire: Rise of Prometheus واقعا با کیفیت است. گرافیک این بازی بسیار بالا است و صحنه های سه بعدی زیبایی را در آن شاهد خواهید بود و علاقه مندان به سبک جنگی و اکشن همیشه کشتن دشمنان خود در محیط سعه و باگرافیک بالا را دوست داشته و دارند و ما این بازی فوق العاده را به شما پیشنهاد می دهیم.

برخی از ویژگی های بازی اکشن Godfire: Rise of Prometheus اندروید :

* در اختیار قرار دادن انواع سلاح های قدرتمند

* انواع دستاوردهای متعدد برای بدست اوردن

* مبارزه در انواع مکان ها و محیط های شگفت آور

* صداگذاری بسیار مهیج و عالی به همراه گرافیک خیره کننده اچ دی

بازی Godfire: Rise of Prometheus هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا و بصورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.0 :

* انتشار نسخه ی اول در گوگل پلی.

 

دانلود Godfire: Rise of Prometheus - بازی بی نظیر خدای آتش اندروید + دیتا

 



دانلود Subway Surfers 1.32.0 – بازی موج سواران مترو اندروید – England

Subway Surfers v1.32.0 + Mod- بازی پرطرفدار موج سواران مترو اندروید – سفر به England نسخه معمولی + مود شده با پول بی نهایت به صورت جداگانه

اگر از طرفداران بازی های موبایلی باشید، بدون شک بازی اعتیادآور و پرطرفدار Subway Surfers را می شناسید، همان بازی ای که در آن جک و دوستانش در کشورهای مختلف جهان در خط مترو از دست ماموران فرار می کنند! در بازی موج سواران مترو شما در نقش پسر بچه ای با نام جک هستید که با دوستانتان در حال فرار از دست مامور هستید و باید به آن ها کمک کنید تا بتوانند از دست مامور فرار کنند! فرار از دست ماموران به همین سادگی ها که فکر می کنید نیست ؛ چرا که در بین راه با موانعی روبرو می شوید که باید با سرعت عمل خود آن ها را پشت سر گذاشته و به راه خود ادامه دهید! در طول مسیر سکه هایی وجود دارد که که با جمع آوری آن ها می توانید هیجان را بالا برده ، بازی را به سادگی بکشانید و آپگرید ها را بخرید!

امروز نیز شاهد منتشر شدن نسخه ی لندن بازی فوق برای اندروید بودیم که با نام Subway Surfers به صورت رایگان در پلی استوری در دسترس دوستداران بازی های اکشن تفریحی قرار گرفت! در این بازی شما در نقش جک در متروهای کشور لندن به ماجراجویی مشغول می شوید و ساعت ها خود را سرگرم ین سازید! اگر از دوستداران بازی های ساب وی سرفرس هستید پیشنهاد می دهیم نسخه ی لندن آن را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی Subway Surfers اندروید :

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده (HD) و رنگارنگ

* امکان باز کردن شخصیت های جدید بازی

*  امکان دادن مسابقه با دوستان به صورت آنلاین

* بودن انواع دستاوردهای مختلف در مسیر بازی برای هیجان بیشتر

* انجام حرکات آکروبایتک توسط جک برای افزایش جذابیت

* گیم پلی اعتیادآور

بازی Subway Surfers هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۵ از ۵.۰ می باشد که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان در اختیار شما کاربران همیشگی قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد….

تغییرات نسخه ی v1.32.0 :

*  سفر به England با تور جهانی ماموران مترو!

* اضافه شدن چالش ها و ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Subway Surfers 1.21.0 - بازی موج سواران مترو اندروید - مکزیکو سیتی

 



دانلود Clash of Clans 6.322.9 – بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

جدیدترین ورژن بازی کلش آف کلنز- آپدیت جدید اگر در اجرای اولیه به مشکل برخوردید فیلت-رشکن را فعال کنید مشکل حل خواهد شد

Clash of Clans بازی جدید و فوق العاده زیبای آنلاین در سبک بازی های استراتژیک برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن امتیاز ۴.۸ از ۵ در پلی استوری از پرطرفدارترین بازی های اندروید به شمار می رود که به صورت رایگان عرضه شده است. در این بازی شما باید با ابزارهای در دسترس یک دهکده ی منحصر به فرد را بسازید، آن را رونق ببخشید و در جنگ های مختلف بر دهکده های دیگر مغلوب شوید و در جنگ های مختلف بین قبایل با پیروزی بیرون آیید. شما این امکان را در اختیار دارید که دهکده و امپراطوری خود را با سلیقه ی خودتان بنا کنید. البته بنای دهکده به این آسانی ها هم نیست چرا که در هنگام کمبود ابزارها، دشمنان مختلف به شما حمله ور می شوند که باید با استراژیتان آن ها را سرکوب کنید.

در بازی فوق، اگر از پایه ساختمان های خود را اصولی بچینید و دیوار ها را درست تعبیه کنید، بدون شک دشمن رو ناکام خواهید گذاشت و البته در حمله هم همین طور است، برنده یا بازنده بودن شما در یک نبرد تماما به فکر استراتژیک در حمله شما بستگی دارد. بازی به صورت کاملا آنلاین صورت می پذیرد و اگر شما را به خودش وابسته نکند و به گونه ای معتاد ان نشوید، شانس اورده اید! شما در بازی با انواع دهکده ها روبرو هستید و با دیگر کاربران جهان به رقابت می پردازید و تجربه ی اعیتادآورترین و مهیج ترین بازی استراتژیک را در اندرویدفون خود به ارمغان خواهید آورد.

برخی از ویژگی های بازی فوق العاده ی Clash of Clans اندروید :

* امکان ساخت دهکده ای منحصر به فرد و سفارشی توسط بازیکن

* امکان نبرد با کاربران آنلاین دیگر و دریافت امتیاز برای باز کردن آیتم ها

* امکان دفاع از دهکده با ابزارهایی همچون توپ ها، برج ها، خمپاره ها، بمب ها، تله ها و دیوارها

* امکان مبارزه با پادشاه جن در مبارزات حماسی مختلف

* امکان بازی به صورت مولتی پلیر و چند نفره با دوستان

* امکان خرید تجهیزات مختلف با جمع آوری امتیاز با پیروزی در نبردها

* دارا بودن گرافیک مطلوب اچ دی به همراه صداگذاری حرفه ای

اگر به بازی های آنلاین استراتژی علاقه مندید، پیشنهاد می کنم بازی اعتیاد آور Clash of Clans را از دست ندهید و جدیدترین نسخه ی ان را به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید دریافت کنید و ساعت ها خود را سرگرم سازید…

فارسروید در اسرع وقت جدیدترین نسخه های این بازی را منتشر می کند پس برای دانلود نسخه ی جدید فارسروید رو فراموش نکنید!

تغییرات نسخه ی v6.322.9:

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک

 

 

دانلود Clash of Clans - بازی آنلاین جنگ قبیله ها اندروید + تریلر

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 13
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline