دانلود اخرین نسخه بازی ها و نرم افزارهای اندروید با لینک مستقیم

تبلیغات

دانلود Epic Adventures:Cursed Onboard 1.1 – بازی ماجراهای حماسی اندروید!

Epic Adventures:Cursed Onboard v1.1 – بازی ماجراجویی جدید اندروید همراه دیتا – آفلاین

Epic Adventures:Cursed Onboard یک بازی جدید در سبک بازی های اشیاء پنهان و ماجراجویی از استودیوی بازیسازی معروف G5 Entertainment برای اندروید است که نسخه ی جدید ان چند ساعت پیش به صورت کاملا رایگان در گوگل پلی عرضه گردید و تصمیم گرفتیم مثل همیشه ان را در اسرع وقت خدمت شما دوستدارن بازی های هیدن آبجکت معرفی نماییم. این بازی نیز همانند دیگر بازی های جی فایو دارای گرافیک اچ دی است و داستان ان از این قرار است که کشتی بزرگ Jangada در سال ۱۹۷۰ میلادی در جنگل های امازون مخفی شده است و شما به عنوان شخصیت اصلی بازی و یک کاراگاه باید ماجراجویی خود را برای یافتن راز و رمزهایی در مورد خدمه و دیگر اعضای این کشتی اغاز نمایید و ساعت ها خود را سرگرم سازید.

برخی از ویژگی های بازی ماجراجویی Epic Adventures:Cursed Onboard اندروید :

* ماجراجویی در ۲۵ مکان بسیار ترسناک

* شامل ۱۰ مینی گیم منحصر به فرد و چالش برانگیز

* شامل ۸ فصل باشکوه

* تجربه یک داستان شگفت انگیز و غم انگیز

* گرافیک اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی Epic Adventures:Cursed Onboard هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۱ از ۵.۰ است که ما امروز در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به صورت کاملا رایگان در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد…

تغییرات نسخه ی v1.1 :

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Epic Adventures:Cursed Onboard - بازی ماجراهای حماسی اندروید!

 



دانلود Sky Force 2014 1.32 – بازی نیروی آسمان 2014 اندروید!!

بازی فوق العاده هیجان انگیز و عالی Sky Force 2014 v1.32 + Mod اندروید به همراه فایل دیتا + تریلر رسمی نسخه معمولی + مود شده با تجهیزات بی نهایت به صورت جداگانه

استودیوی بازیسازی معروف و نام آشنای Infinite Dreams نسخه ی اول بازی فوق العاده زیبا و هیجان انگیز Sky Force 2014 – نیروی آسمان ۲۰۱۴ را به افتخار دهمین سالگرد بازی نیروی آسمان امروز در گوگل پلی به صورت کاملا رایگان در دسترس عموم کاربران اندرویدی سراسر جهان قرار داد! شاید بدانید که در سال ۲۰۰۳ بازی Sky Force ابتدا برای سیمبین عرضه شد که امروز نیز شاهد عرضه شدن نسخه ی ۲۰۱۴ بازی برای اندروید هستیم.این بازی با دارا بودن یک سبک اکشن کلاسیک و تیراندازی با صحنه های خیره کننده و گرافیک اچ دی تجربه ی بهترین بازی تیراندازی shoot-’em-ups را در اندرویدفون شما به ارمغان می آورد.

اگر دوست دارید که بر سفیه ی خود سوار شوید و با تیراندازی تمامی دشمنان پیش رو را از بین برده و یکی از زیباترین بازی های اندرویدی را تجربه کنید بازی مهیج Sky Force 2014 را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی هیجان انگیز Sky Force 2014 اندروید :

* شامل انواع سطوح بسیار زیبا با ماموریت های چالش برانگیز

* ارتقای سپر، تفنگ، موشک، لیزر، مگابمب و مغناطیس خود

* مسابقات هفتگی جدید در برابر بازیکنان دیگر از سراسر جهان

* دارا بودن گرافیک خیره کننده اچ دی به همراه صداگذاری مهیج

بازی Sky Force 2014 هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید ان را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار می دهیم.

بازی های دیگر کمپانی معروف Infinite Dreams که ما در سایت معرفی نموده ایم عبارتند از :

۱ – Can Knockdown 3

۲ – Let’s Create! Pottery

تغییرات نسخه ی v1.32:

* رفع مشکلات بازی + بهبود های مختلف

 

دانلود Sky Force 2014 - بازی نیروی آسمان 2014 اندروید!!

 



دانلود ONE+ Launcher 2.6.20141105 – لانچر وان پلاس اندروید!

ONE+ Launcher v2.6.20141105 – لانچری سریع، انعطاف پذیر و پرطرفدار برای اندروید – جدیدترین ورژن November, 2014

ONE+ Launcher یک لانچر بسیار سریع، انعطاف پذیر، سبک و آسان از استودیوی colauncher برای اندروید است که با دارا بودن پس زمینه هایی اچ دی اینترفیس اسمارت فون شما را به کلی دگرگون می سازد. این لانچر بر خلاف لانچرهای دیگر اندرویدی همچون نوا، آپکس، سولو، گو و … که به دلیل دارا بودن گرافیک، سرعت عمل پایینی دارند دارای پس زمینه هایی اچ دی و سرعتی باورنکردنی است و به گفته ی طراح از سریع ترین لانچرهای اندرویدی به شمار می رود. اگر از اینترفیس تکراری دستگاه خود خسته شده اید همین الان لانچر پیش رو را دانلود کنید و مطابق با سلیقه ی خود از میان صدها والپیپر اچ دی به دلخواه انتخاب کنید و از دیگر ویژگی هایش استفاده کامل را ببرید. همچنین این لانچر دارای فروشگاهی برای تم ها و والیپرهاست که میتوانید از میان میلیون ها تم و تصویر زمینه انتخاب کنید و تجربه ای جدید از بهترین لانچرهای اندرویدی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن ONE+ Launcher اندروید :

* ساده و سبک وزن با حجم تنها ۷ مگابایت

* بهینه سازی صفحات به هم ریخته به صورت خودکار

* برنامه ریزی و شخصی سازی صفحه اصلی با تم های متنوع

* انواع ویجت های هوشمند برای قرار دادن در صفحه اصلی

* چندین تصویر پس زمینه ی با کیفیت اچ دی برای انتخاب

* انواع افکت های فوق العاده زیبا و خیره کننده

* استفاده ی بسیار کم از سی پی یو و باتری بدون افت سرعت

اپلیکیشن ONE+ Launcher هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به درخواست کاربران معرفی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.6.20141105 :

* رفع مشکلات و باگ ها برای بهبود عملکرد

 

دانلود ONE+ Launcher - لانچر وان پلاس اندروید!

 



دانلود Pho.to Lab PRO – photo editor 2.0.190 – آزمایشگاه عکس اندروید

اپلیکیشن آزمایشگاه عکس Pho.to Lab PRO – photo editor v2.0.190 pro آندروید – جدیدترین نسخه- نسخه ی آنلاک شده با تمامی امکانات

اگر بخواهیم یکی از قدرتمندترین، پرطرفدارترین و بهترین برنامه ویرایش افکت گذاری عکس را برای سیستم عامل اندروید معرفی کنیم که با دارا بودن امکانات بی نظیر شما را متعجب سازد بدون شک اپلیکیشن Pho.to Lab PRO این شایستگی را دارد که از آن به عنوان قدرتمندترین برنامه ی ویرایش تصویر یاد شود! این نرم افزار با در اختیار قرار دادن یک آزمایشگاه عکس شگفت انگیز شما را قادر می سازد که عکس هایی خلاق را ایجاد کنید و از میان صدها افکت، فریم و استایل به دلخواه برروی عکس هایتان اعمال کنید. دوست دارید عکس های خود و یا دوستانتان را به کاریکاتور تبدیل کنید؟! آیا مایلید که عکس انسان را به حیوانات مختلف مونتاژ بزنید !؟ آیا می خواهید کارت پستال های کم نظیر و فوق العاده زیبا و حرفه ای را بدون هیچ دانش خاصی طراحی کنید و برای دوستانتان بفرستید !؟ بله، پس اپلیکیشن Pho.to Lab مخصوص شما طراحی شده است که با داشتن آن بتوانید تجربه ی بهترین فوتو ادیتور را در اندرویدفون خود تجربه کنید!

از قابلیت ها و امکانات نسخه ی حرفه ای برنامه ی Pho.to Lab که با قیمت ۲.۹۹ دلار در مارکت اندروید به فروش می رود می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* امکان تبدیل تصاویر شما به کاریکاتور

* امکان افزودن متن هایی فوق حرفه ای با فونت های زیبا برروی عکس ها

* امکان مونتاژ عکس و چهره انسان به حیوان

* دارا بودن بیش از ۵۰۰ افکت فوق العاده زیبا برای اعمال برروی عکس ها

* امکان ساخت و ایجاد عکس های کلاژ

* در اختیار قرار دادن صدها قاب زیبا برای دور عکس ها

* امکان طراحی زیباترین و بهترین کارت پستال ها

* به اشتراک گذاری مستقیم عکس ها در شبکه های اجتماعی

برنامه ی بی نظیر Pho.to Lab PRO دارای امتیاز ۴.۴ از ۵ می باشد که نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران اندرویدی است و فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به صورت رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهد …

تغییرات نسخه ی v2.0.190: (نسخه ی پچ شده!)

* اضافه شدن ویژگی های جدید

* رفع اشکالات و بهبود عملکرد برنامه

 

دانلود Pho.to Lab PRO - برنامه آزمایشگاه عکس اندروید!

 



دانلود Yahoo Aviate Launcher 2.1.3 – لانچر فوق العاده یاهو اندروید!

Yahoo Aviate Launcher یک لانچر جدید و فوق العاده از کمپانی معروف یاهو برای سیستم عامل اندروید است که بر خلاف لانچرهای دیگر همچون گو، آپکس، نوا و … به صورت کاملا هوشمندانه طراحی شده است به گونه ای که قادر است به صورت خودکار و هوشمندانه سازماندهی حرفه ای اسمارت فون و یا تبلت اندرویدی شما را در دست بگیرد، در طول روز برنامه ها و اطلاعات مورد نیاز را به صورت هوشمند در اختیارتان قرار دهد و تجربه هوشمندترین لانچر اندرویدی را برای شما به ارمغان بیاورد. اگر از طاهر تکراری اینترفیس موبایل خود خسته شده اید و دوست دارید یک اینترفیس جدید و هوشمندانه را تجربه کنید پیشنهاد ما به شما لانچر یاهو است که بدون شک ارزش امتحان کردن را خواهد داشت و شاهد هوشمندی ان خواهید بود.

لانچر یاهو که با عنوان Yahoo Aviate Launcher عرضه شده است کاملا رایگان است و بدون نیاز به هیچگونه خرید تمامی ویژگی های ان در دسترس هستند و از تمامی آیکون پک های منتشر شده برای لانچرهای گو، آپکس، نوا و … پشتیبانی می نماید و یاهو قول این را داده است که بزودی آیکون پک هایی اختصاصی و شیک را روانه ی مارکت نماید.

برخی از قابلیت ها و امکانات لانچر عالی Yahoo Aviate Launcher اندروید :

* دارا بودن ناوبری ساده و آسان برای حرکت بین صفحه ها به آسان ترین شکل ممکن

* سازماندهی خودکار برنامه ها و بازی ها نصب شده بر اساس پارامترهای مختلف

* امکان سفارشی سازی لانچر با کارهایی همچون انتخاب پوسته، تغییر والپیپر و ..

* دارا بودن اینترفیسی بسیار زیبا و حرفه ای به همراه توابع کاربردی و عالی

اپلیکیشن Yahoo Aviate Launcher هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین نسخه ی ان را که مربوط به August , 2014 می باشد را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.1.3: (آپدیت شد)

* اضافه شدن : new wallpaper picker

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد و کارایی

 

دانلود Yahoo Aviate Launcher - لانچر فوق العاده یاهو اندروید!

 

 

 



دانلود Snap Camera HDR 5.5.1 – برنامه قدرتمند دوربین حرفه ای اندروید

Snap Camera HDR اپلیکیشنی قدرتمند با طرفداران زیاد در زمینه ی دوربین برای اندروید می باشد که با آن می توانید امکانات بسیار زیادی را به بخش دوربین اسمارت فون خود هدیه دهید و با قابلیت هایی بی نظیر زیباترین عکس ها را بگیرید. این برنامه تمام امکانات لازم برای گرفتن بهترین عکس ها از جمله تنظیم حالات تصویر برداری، افکت گذاری حرفه ای تصاویر، تنظیم کنتراست عکس ها، قطع صدای شاتر دوربین و … را در اختیار شما قرار می دهد. این اپلیکیشن که با قیمتی حدود ۳ دلار در پلی استوری به فروش می رود دارای امتیاز بالای ۴.۵ می باشد که خود نشان دهنده ی محبوبیت آن نزد کاربران است و از قابلیت های آن می توان به موارد زیر اشاره کرد:

* دارا بودن حالت عکس برداری متوالی (پی در پی)

* دارا بودن تایمر برای گرفتن عکس پس از چند ثانیه دلخواه

* امکان عکس برداری به صورت پانوراما یا همان ۳۶۰ درجه

* دارا بودن ویرایشگر عکس اختصاصی برای ویرایش تصویر

* دارا بودن افکت ها و اثرات مختلف و متنوع برای افزایش زیبایی عکس ها

* دارا بودن قابلیت انتخاب سایز تصویر و ویدئو براس عکس ها و فایل های ویدئویی

* امکان خاموش کردن صدای شاتر دوربین با یک کلیک

* دارا بودن حالت Auto torch برای فیلم برداری در محیط با نور کم

ما امروز در فارسروید نسخه ی فول و پولی برنامه ی کاربردی Snap Camera HDR را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را با یک کلیک دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v5.5.1: (نسخه ی پچ شده با تمامی امکانات)

* اضافه شدن ویژگی ها و قابلیت های جدید

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد

 

دانلود Snap Camera HDR - برنامه قدرتمند دوربین حرفه ای اندروید

 



دانلود GO Weather Forecast & Widgets 5.22 – برنامه هواشناسی اندروید

GO Weather EX بهترین و محبوب ترین نرم افزار هواشناسی برای سیستم عامل اندروید می باشد که یکی دیگر از شاهکارهای گروه مطرح GO می باشد . با این برنامه می توانید به آسانی به آب و هوای ده ها هزار شهر و کشور دسترسی داشته باشید. . این نرم افزار که از ده ها هزار شهر کره خاکی پشتیبانی می کند قادر است اطلاعات آب و هوایی به روز را در قالب هایی بسیار زیبا و در یک محیط ساده به نظر شما برساند . اگر از برنامه های آب و هوایی پیش فرض گوشی خود خسته شده و می خواهید تا فضایی جدید را تجربه کنید این برنامه را از دست ندهید .

برخی از ویژگی های نرم افزار GO Weather Forecast & Widgets اندروید :

* پیش بینی وضعیت هوا تا ۵ روز آینده

* نمایش وضعیت آب و هوا در ۲۴ ساعت آینده

* ویدئوهای ۳ بعدی حیرت‌انگیز آب و هوا

* دسترسی به ده‌ها هزار نقطه از جهان

* نمایش وضعیت آب و هوا با جزئیات

* پشتیبانی از تم های متعدد

* پشتیبانی از ویجت های لانچر GO

* محیط کاربری آسان و ساده

برای دانلود جدیدترین و آخرین ورژن اپلیکشن هواشناسی GO Weather Forecast & Widgets  به صورت رایگان و با لینک مستقیم از فارسروید به ادامه ی مطلب مراجعه کنید .

تغییرات نسخه ی v5.22: (نسخه ی پرمیوم و کرک شده با تمامی امکانات)

* رفع مشکلات دیگر و بهبود عملکرد (بهینه سازی)

 

GO Weather EX Android

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 82
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline