دانلود اخرین نسخه بازی ها و نرم افزارهای اندروید با لینک مستقیم

تبلیغات

دانلود ONE+ Launcher 2.6.20141112 – لانچر وان پلاس اندروید!

ONE+ Launcher v2.6.20141112 – لانچری سریع، انعطاف پذیر و پرطرفدار برای اندروید – جدیدترین ورژن November, 2014

ONE+ Launcher یک لانچر بسیار سریع، انعطاف پذیر، سبک و آسان از استودیوی colauncher برای اندروید است که با دارا بودن پس زمینه هایی اچ دی اینترفیس اسمارت فون شما را به کلی دگرگون می سازد. این لانچر بر خلاف لانچرهای دیگر اندرویدی همچون نوا، آپکس، سولو، گو و … که به دلیل دارا بودن گرافیک، سرعت عمل پایینی دارند دارای پس زمینه هایی اچ دی و سرعتی باورنکردنی است و به گفته ی طراح از سریع ترین لانچرهای اندرویدی به شمار می رود. اگر از اینترفیس تکراری دستگاه خود خسته شده اید همین الان لانچر پیش رو را دانلود کنید و مطابق با سلیقه ی خود از میان صدها والپیپر اچ دی به دلخواه انتخاب کنید و از دیگر ویژگی هایش استفاده کامل را ببرید. همچنین این لانچر دارای فروشگاهی برای تم ها و والیپرهاست که میتوانید از میان میلیون ها تم و تصویر زمینه انتخاب کنید و تجربه ای جدید از بهترین لانچرهای اندرویدی را در اندرویدفون خود به ارمغان بیاورید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن ONE+ Launcher اندروید :

* ساده و سبک وزن با حجم تنها ۷ مگابایت

* بهینه سازی صفحات به هم ریخته به صورت خودکار

* برنامه ریزی و شخصی سازی صفحه اصلی با تم های متنوع

* انواع ویجت های هوشمند برای قرار دادن در صفحه اصلی

* چندین تصویر پس زمینه ی با کیفیت اچ دی برای انتخاب

* انواع افکت های فوق العاده زیبا و خیره کننده

* استفاده ی بسیار کم از سی پی یو و باتری بدون افت سرعت

اپلیکیشن ONE+ Launcher هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را به درخواست کاربران معرفی و به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v2.6.20141112 :

* رفع مشکلات و باگ ها برای بهبود عملکرد

 

دانلود ONE+ Launcher - لانچر وان پلاس اندروید!

 



دانلود Modern Command 1.5.0 – بازی فرماندهی مدرن اندروید + دیتا

Modern Command v1.5.0 – بازی استراتژی آفلاین فرماندهی مدرن اندروید همراه دیتا

Modern Command – فرماندهی مدرن یک بازی جدید و فوق العاده زیبا و سرگرم کننده در سبک بازی های استراتژی از استودیوی CHILLINGO برای اندروید است که مدت ها قبل برای سیستم عامل IOS عرضه شده بود و چند دقیقه پیش شاهد عرضه شدن نسخه ی اندرویدی ان در گوگل پلی بودیم که به صورت رایگان منتشر شد. در این بازی شما به عنوان یک بازیکن باید انواع پایگاه های نظامی را برای سرکوب کردن تهدید های تروریستی بسازید و با استفاده از سلاح های قدرتمند در مقابل دشمنان بایستید و ان ها را یکی پس از دیگری نابود کنید. نبردهای شما در انواع و اقسام محیط ها و مکان های متنوع از قاره های مختلف اروپا، آسیا و … صورت می پذیرد و در ان گرافیک اچ دی به همراه جلوه های خیره کننده و صداگذاری مهیج همگی دست به دست هم داده اند تا یک بازی استراتژی عالی را تجربه کنید.

برخی از ویژگی های بازی استراتزیک Modern Command اندروید :

* حفاظت از پایگاه خود با انواع سلاح های قدرتمند

* مبارزه با تهدیدات تروریستی در جنوب امریکا، آفریقا، اروپا، آسیا و غیره

* انواع ماموریت های مختلف برای انجام دادن توسط شما

* امکان پیوستن به دوستان از طریق فیسبوک برای افزایش بهره وری

* انواع دستاوردها و ماموریت های روزانه برای تکمیل

* طراحی به صوترا چ دی و سه بعدی + صداگذاری مهیج

بازی Modern Command هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اولین نسخه ی ان را به صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.5.0 :

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Modern Command - بازی فرماندهی مدرن اندروید + دیتا

 



دانلود Age of Warring Empire 2.3.44 – بازی آنلاین پرطرفدار اندروید!

بازی استراتژیک گرافیکی آنلاین Age of Warring Empire v2.3.44 اندروید + تریلر

Age of Warring Empire – عصر جنگ های امپراطوری یک بازی پرطرفدار با بیش از ۱۰ میلیون بازیکن از سراسر جهان در سبک بازی های استراتژیک و نقش آفرینی از استودیوی بازیسازی Silent Ocean مخصوص سیستم عامل اندروید می باشد که در آن شما به عنوان فرمانده ی یک سرزمین می توانید به صورت دلخواه قلمروی خودتان را بسازید و با به کار گیری انواع سلاح های قدرتمند دشمنان خود را که بازیکنانی از جنس خودتان هستند را از بین ببرید.

در هنگام شروع بازی قلعه ای ضعیف با وضعیتی آشفته به شما تحویل داده شده است  و وظیفه ی شما رسیدگی به تمامی بخش های آن خواهد بود و می بایستی با سرعت و دقت بالا قلمروی خودتان را بهبود ببخشید. انواع دشمنان مختلف در همان وضع آشفته به شما حمله می کنند و شما باید با استراتژی های خودتان آن را شکست دهید و به جمع آوری پول بپردازید! شما با کمک پول های بدست آمده می توانید آیتم های جدید را خریداری و قدرت خودتان را چند برابر نمایید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک آنلاین Age of Warring Empire اندروید:

* ساخت قلمروی اختصاصی خود و نبرد برای تسخیر قلمروی دشمنان

* استخدام سربازان و فرماندهانی قدرتمند از یونان باستان، روم و پارس!

* شامل تعداد زیادی از قهرمانان با قدرت ها و مهارت های منحصر به فرد

* امکان ارتقای لباس ها و زره پوش های قهرمانان و قدرتمندسازی آن ها

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده و رنگارنگ + صداگذاری هیجان انگیـز

بازی Age of Warring Empire با ده ها میلیون بازیکن از سراسر دنیا دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین نسخه ی آن را به عنوان اولین وبسایت ایرانی در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که: بازی Age of Warring Empire به صورت آنلاین صورت می پذیرد و برای بازی کردن اتصال اینترنت مورد نیاز است و این اتصال می تواند توسط سیمکارت های ایرانسل، همراه اول و تالیا صورت بپذیرد.

تغییرات نسخه ی v2.3.44:

* اضافه شدن یک قهرمان جدید

* رفع مشکلات و بهبود گرافیک بازی

 

دانلود Age of Warring Empire - بازی آنلاین پرطرفدار اندروید!

 



دانلود Heroes of Order & Chaos 1.7.2a – بازی نظم و آشوب اندروید + دیتا

Heroes of Order & Chaos v1.7.2a November 6, 2014 – جدیدترین و اخرین ورژن بازی نظم و آشوب گیملافت اندروید + دیتا

Heroes of Order & Chaos یکی از پرطرفدارترین و زیباترین بازی های اکشن و جنگی به صورت مولتی پلیر (چند نفره) محصولی از کمپانی پرآوازه ی گیم لافت برای سیستم عامل اندروید می باشد که با دارا بودن گرافیک اچ دی و خیره کننده ی خودش حیرت هر کاربر دوستدار بازی های چند نفره و اکشن را بر می انگیزد! با بازی قهرمانان نظم و آشوب با دوستان خود یک تیم تشکیل دهید و در اولین بازی عرصه جنگ چند نفره کاربران آنلاین (MOBA) برای گوشی های هوشمند، با دشمنان بجنگید! هم تیمی های خود را گرد هم آورید و قهرمانان خود را نیرومند سازید تا بتوانید نیروها و پایگاه های دشمن را از بین ببرید!

در این بازی چند نفره شما می توانید قهرمان دلخواه خود را از بین ۳۰ قهرمان منحصر به فرد انتخاب کنید و این امکان را دارید که قهرمان خود را تعویض کرده و بازی را با قهرمان دیگری تجربه کنید. مهارت ها و تجهیزات خود را می توانید در حین بازی گسترش و ارتقاء دهید تا بتوانید بهتر بر دشمنان غلبه کنید و تجربه ی بهترین بازی جنگی اکشن را در تبلت و یا اسمارت فون خود اندرویدی خود به ارمغان بیاورید.

برخی از ویژگی های بازی Heroes of Order & Chaos اندروید :

* انتخاب از میان ۳۰ نوع از قهرمانان مختلف با مهارت های منحصر به فرد

* امکان ارتقای شخصیت بازی با انواع کارهای مختلف برای افزایش قدرت

* بودن انواع سلاح های مختلف برای نبرد با دشمنان و از بین بردن مخالفان

* امکان بازی به صورت رایگان با شخصیت های مختلف با بهره گیری چرخش در حال جنگ

* امکان مبارزه به صورت انفرادی و یا چند نفره در دو نوع نقشه ی ( ۳v3 یا ۵v5 )

* جنگ و نبرد در انواع مکان های شگفت انگیز از جمله میان جنگل، خط راه آهن و غیره

* دارا بودن گرافیک اچ دی و خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

بازی Heroes of Order & Chaos تا به امروز میلیون ها با از پلی استوری دریافت گردیده و دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ می باشد که می توانید جدیدترین نسخه ی آن رابه همراه فایل دیتا از فارسروید به صورت رایگان و با لینک مستقیم دریافت نمایید. برای مشاهده ی تصاویری از محیط بازی و تریلری از آن با ما همراه باشید …

دقت داشته باشید که : این بازی فقط و فقط به صورت آنلاین اجرا می شود.

توجه : در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید بازی ، بدون شک فارسروید اولین وبسایت ایرانی خواهد بود که نسخه ی جدید ان را در کمترین زمان ممکن در اختیار شما قرار خواهد داد ؛ پس برای اپدیت بازی فارسروید را مدنظر داشته باشید ;)

تغییرات نسخه ی v1.7.2a : (آپدیت شد)

* اضافه شدن پشتیبانی از : Android 5.0

* رفع مشکلات بازی و بهبود گرافیک

 

دانلود Heroes of Order & Chaos - بازی نظم و آشوب اندروید + دیتا

 



دانلود Real Racing 3 2.7.0 – بازی اتومبلیرانی ریل رسینگ 3 اندروید!

بازی ماشین سواری خارق العاده ی Real Racing 3 v2.7.0 Full With All Cars اندروید + تریلر _ آفلاین برای تبدیل شدن بازی به نسخه معمولی پوشه doc موجود در فایل دیتا را حذف کنید

بی شک Real Racing 3 گرافیکی ترین ، محبوب ترین و هیجان برانگیزترین بازی سبک اتومبلیرانی و Racing طراحی شده توسط کمپانی مشهور EA Mobile برای انواع سیستم عامل می باشد که تجربه ی بهترین بازی ماشین مسابقه ای را برای شما به ارمغان می آورد. این کمپانی با عرضه ی نسخه های اول و دوم بازی فوق برای سیستم عامل های ویندوز ، آیفون و آندروید با استقبال بی نظیری روبرو شد و در نهایت نسخه ی سوم را منتشر کرد تا به همه بگوید که همیشه پیشتاز ، برنده و بهترین است ! به دلیل درخواست مکرر کاربران مبنی بر قرار دادن آخرین نسخه ی بازی ریل رسینگ ۳ برای اندروید ؛ ما امروز در فارسروید آن را برای شما قرار داده ایم که نسخه ی تست شده می باشد و بدون هیچگونه مشکلی اجرا خواهد شد !

نسخه ی سوم بازی Real Racing 3 تمام اتومبیل های کمپانی های مشهور  پورشه ، لامبورگینی ، آئودی و بوگاتی را شامل می شود و این قابلیت را دارد که با دوستان خود به صورت آنلاین و در مسابقه ای هیجان آور به رقابت بپردازید و نهایت هیجان را احساس کنید ! ماشین ها و جاده ها در بالاترین کیفیت ممکن و به صورت واقعی طراحی شده اند و این بازی به طور کلی هیچ جایی را برای صحبت باقی نگذاشته و همه را میخکوب خود کرده است !

 

دانلود Real Racing 3 - گرافیکی ترین بازی اتومبلیرانی اندروید + دیتا

 

برخی از ویژگی های بازی Real Racing 3 اندروید :

* بیش از ۹۰۰ رویداد مانند مسابقات جام و رقابت های یک نفری

* در اختیار قرار دادن ۴۵ اتومبیل خارق العاده و شگفت انگیز

* امکان بازی با دوستان در سراسر دنیا به صورت مولتی پلیر

* دارا بودن کیفیت اچ دی

شاید شما هم آن دسته از افرادی هستید که به دنبال جدیدترین نسخه ی بازی Real Racing 3 باشید ؛ فارسروید اخرین نسخه ی بازی فوق را به همراه فایل دیتا در اختیار شما قرار میدهد !

تغییرات نسخه ی v2.7.0 :

Celebrate timeless Italian racing with exclusive Maserati vehicles and Ferrari’s most ambitious project yet, the LaFerrari. • Maserati – The Trident marque joins us with the GranTurismo MC Stradale. • LaFerrari – Discover Ferrari’s first ever production car equipped with the F1-derived hybrid. • Marquis World Championship – Join the race team of a wealthy car aficionado and win a limited edition race-spec Maserati! • New Bonus Series – Over 100 new events!

 



دانلود Mark of the Dragon 1.1.1 – بازی استراتژی اندروید!

Mark of the Dragon v1.1.1 – بازی استراتژیک فوق العاده زیبای نبرد اژدهاها اندروید همراه دیتا از استودیوی بازیسازی معروف GAMEVIL – آنلاین

Mark of the Dragon یک بازی جدید با گرافیک خیره کننده اچ دی در سبک بازی های استراتژی همانند کلش آف کلنز، کستل کلش، کلش آف لرد و … برای دستگاه های اندرویدی است که توسط استودیوی بازیسازی معروف GAMEVIL برای اندروید عرضه شده است و مثل همیشه شاهد منتشر شدن سریع ان در فارسروید هستید! در این بازی شما به عنوان یک بازیکن مدیریت نیروهایی از اژدها ها را بر عهده می گیرید و باید با ساخت یک قلمرو مستحکم تمام تلاش خود را به کار بگیرید و از سرزمین و جان خود محافظت کنید و با پیروزی در جنگ ها به عنوان قدرتمندترین فرمانده استراتژیست انتخاب شوید! اگر به بازی های استراتژی علاقه مندید به هیچ وجه این بازی را از دست ندهید چرا که تجربه ی پرواز با اژدهاهای منحصر به فرد برای نبردهایی نفس گیر بسیار چالش برانگیز است!

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Mark of the Dragon اندروید :

* جمع آوری انواع اژدها با مهارت های منحصر به فرد و تجربه هیجان پرواز

* پرورش اژدهاهای قدرتمند و سوار شدن بر آن ها برای تسخیر دشمنان خود در جنگ های استراتژیک!

* نبرد با دیگر بازیکنان آنلاین سراسر جهان برای ب غارت بردن منابع، افتخار و حتی تخم مرغ اژدها!

* ساخت سرزمین دفاعی خود برای حفاظت از پادشاهی از تهاجم دیگر بازیکنان آنلاین جهانی

* امکان متحد شدن دوستان برای ایجاد یک تیم و یا گروه قدرتمند منحصر به فرد

* شامل بیش از ۷۰ هدف مختلف با چالش های روزانه ی منحصر به فرد و بی نظیــر

* حالت داستان برای برای تبدیل شدن به بهترین victor of an epic campaign!

بازی Mark of the Dragon هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۰ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و اخرین نسخه ی ان را  معرفی و به صورت کاملا رایگان در اختیار شما کاربران عزیز قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که : بازی Mark of the Dragon آنلاین است – برای اجرا اینترنت مورد نیاز می باشد و با اینترنت سیمکارت های ایرانسل و همراه اول نیز کار می کند.

تغییرات نسخه ی v1.1.1 :

* اضافه شدن : Daily Challenges

* اضافه شدن : more Quests

* اضافه شدن : more Achievements

* رفع باگ ها برای تجربه بهتر بازی

 

دانلود Mark of the Dragon - بازی استراتژی اندروید!

 

 

 



دانلود Angry Birds Go! 1.5.2 – انگری بیرد از نوع ماشین سواری اندروید!

بازی انگری بیرد گو Angry Birds Go! 1.5.2 اندروید + فایل دیتا – آپدیت ۶ نوامبر ۲۰۱۴

به مسابقه سراشیبی در جزیره پیگی خوش آمدید!!! بله همانطور که کمپانی بازیسازی ریو مدت ها پیش اعلام کرده بود که روز ۱۱ دسامبر یعنی ۲۰ آذر ۱۳۹۲ بازی جدید و فوق العاده زیبای خود با نام Angry Birds Go! را روانه ی بازار خواهد کرد ؛ به نوعی به قول خودش وفا کرد و چند دقیقه پیش شاهد منتشر شدن بازی انگری بیرد گو در پلی استوری برای کاربران اندرویدی بودیم! بله این بار پرندگان خشمگین وارد مسابقات اتومبیلرانی می شوند ؛ در این بازی شما قادر خواهید بود که با هر پرنده ای مایلید وارد مسابقاتی شگفت انگیز و لذت بخش شوید، با پرندگانی با ویژگی های منحصر به فرد و خاص!

در مسیر حرکت شما انواع دستاوردها و سکه های مختلف برای جمع اوری وجود دارند که می توانید آن ها را جمع اوری کرده و هیجان بازی را دو چندان کنید! با سرعتی بالا حرکت کنید رقیبان خود را پس بزنید و برای پیروزی در مسابقات مختلف و رسیدن به کاپ قهرمانی تا می توانید تلاش کنید!

برخی از ویژگی های بازی Angry Birds Go! اندروید :

* مسابقات مختلف در جاده های متنوع !

* در دسترس بودن قدرت های ویژه برای از جاده خارج رقیبان

* بودن انواع حالت های مختلف برای بازی کردن توسط شما

* امکان ارتقای ماشین خود با کارهای مختلف برای افزایش قدرت

* دارا بودن گرافیک اچ دی خیره کننده به همراه صداگذاری هیجان انگیز

جاده های پر خطر، رقبای موذی و بدجنس، و قدرت های ویژه برای پشت سر گذاشتن خطرات و موانع بازی Angry Birds Go! همگی دست به دست هم داده اند تا تجربه ی بهترین بازی پرندگان عصبانی را در اندرویدفون شما به ارمغان بیاورند! هم اکنون می توانید با مراجعه به ادامه ی مطلب علاوه بر مشاهده ی عکس هایی از محیط بازی، آن را با یک کلیک دریافت نمایید..

تغییرات نسخه ی v1.5.2:

It’s here! Multiplayer racing has arrived on Piggy Island! Race against other players from around the world to be the fastest bird or piggy on the track!
NEW MULTIPLAYER! Race other players from around the world, or connect to Facebook to race your own friends!
NEW CHALLENGES! Boast about your super-speedy times and challenge others to be faster than you!
MORE COMING SOON! More fast-feathered multiplayer action on the way – watch this space!

 

 

دانلود Angry Birds Go! - انگری بیرد از نوع ماشین سواری اندروید!

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 82
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline