دانلود اخرین نسخه بازی ها و نرم افزارهای اندروید با لینک مستقیم

تبلیغات

دانلود VidTrim Pro – Video Editor 2.4.7 – ویرایشگر ویدئو اندروید

VidTrim Pro – Video Editor نرم افزاری قدرتمند، پرطرفدار و پیشرفته در زمینه ی ویرایش فایل های ویدئویی برای سیستم عامل اندروید می باشد که با ان می توانید به آسانی بر روی فایل های  ویدئویی خود عملیات ویرایش، کاهش حجم، تغییر فرمت، فشرده سازی و بسیار موارد دیگر را به راحتی هر چه تمام تر بر روی گوشی و تبلت اندرویدی تان انجام دهید. این اپلیکیشن که با قیمت ۱.۹۹ دلار در پلی استوری به فروش می رود دارای امتیاز بالای ۴.۴ می باشد که نشان دهنده ی محبوبیت ان نزد کاربران است.

از قابلیت ها، ویژگی ها و امکانات اپلیکیشن VidTrim Pro – Video Editor اندروید :

* امکان اعمال افکت های حرفه ای و بسیار زیبا برروی کلیپ ها

* امکان تغییر فرمت فایل های ویدئویی به فرمت های دیگر

* امکان فشرده سازی فیلم های دلخواه برای کاهش حجم ان ها

* امکان اضافه کردن موسیقی های دلخواه برروی کلیپ ها

* امکان قرار دادن فریم (قاب) های بسیار زیبا برای حاشیه ی ویدئوها

* امکان تبدیل فایل های ویدئویی به فایل های صوتی MP3

* به اشتراک گذاری کلیپ های ویدیوئی در یوتیوب

* پخش فایل های ویدئویی به صورت مستقیم از طریق برنامه

* تغییر نام، حذف و انتقال فایل های ویدئویی

اگر به دنبال یک ویدئو ادیتور قدرتمند و ساده هستید، فارسروید نرم افزار کاربردی VidTrim Pro – Video Editor را به شما پیشنهاد می دهد که می توانید آن را به صورت رایگان از فارسروید برای دیوایس خود دریافت کنید .

تغییرات نسخه ی v2.4.7:

* اضافه شدن ترجمه جدید: German, Italian, Greek, Russian, Portuguese

* رفع مشکلات و بهبود عملکرد برنامه

 

دانلود VidTrim Pro - Video Editor - ویرایشگر ویدئو اندروید

 



دانلود TickTick – To-do & Task List 1.9.11 – سازماندهی کارهای روزانه اندروید

تا به این لحظه و این ساعت از فارسروید ده ها نرم افزار مختلف در زمینه ی مدیریت و سازماندهی کارهای روزانه را برای اندروید معرفی نموده ایم و با استقبال خوب شما روبرو گردیده است ؛ امروز نیز قصد معرفی یک اپلیکیشن عالی در همین زمینه با نام TickTick – To-do & Task List را داریم که با آن می توانید در محیطی ساده و کلاسیک کارهای روزانه و وظایف خودتان را ثبت کنید و در زمان دلخواه از انجام آن ها با زنگ ها و یاداوری های مختلف باخبر شوید! این نرم افزار که یرای سیستم عامل آی اُ اس نیز منتشر گردیده است لیست کارهای شما را در یک سرور ابری قدرتمند ذخیره می کند و به شما این امکان را می دهد که از طریق وبسایت نرم افزار با آدرس www.ticktick.com از یادداشت های خود نسخه ی پشتیبانی تهیه کنید و تنظیمات مختلفی را در اختیار داشته باشید.

یکی دیگر از ویژگی های کاربردی برنامه ی تیک تاک دارا بودن یک پلاگین مخصوص گوگل کروم با نام TickTick Extension می باشد که به شما این امکان را می دهد از طریق مرورگر Google Chrome به مدیریت مستقیم کارهای خود بپردازید.

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن TickTick – To-do & Task List اندروید:

* امکان همگام سازی تمام وظایف ایجاد شده شما با دستگاه های مختلف

* دارا بودن ویجت اختصاصی برای مدیریت آسان وظایف ایجاد شده

* امکان مرتب سازی وظایف بر اساس پارامترهای تاریخ، نام و غیره

* امکان اضافه کردن یادداشت های مورد نظر به وظایف ایجاد شده

* امکان مرتب سازی وظایف و کارهای ایجاد شده با درگ کردن (کشیدن)

* امکان ایجاد وظایف تکرارشونده و یا زیر شاخه برای وظایف شما

* دارا بودن توابع کاربردی دسته بندی وظایف، جستجو بین وظایف، ویرایش دسته ای وظایف، یادآور زمان و مکان و غیره

اپلیکیشن TickTick – To-do & Task List به صورت رایگان عرضه شده و با هزاران دانلود دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ می باشد که ما امروز در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی آن را با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم.

تغییرات نسخه ی v1.9.11:

* رفع اشکالات و بهبود عنلکرد برنامه

 

دانلود TickTick – To-do & Task List - سازماندهی کارهای روزانه اندروید

 



دانلود Clash of Gangs 1.2 – بازی برخورد باندها اندروید!

Clash of Gangs v1.2 + Mega Mod – بازی استراتژی آنلاین کلش آف گنگز اندروید همراه دیتا نسخه معمولی + مگا مود با امکانات بی نهایت ! آپدیت جدید

Clash of Gangs یک بازی جدید با گرافیک اچ دی خیره کننده در سبک بازی های استراتژی از استودیوی معروف IGG.COM برای اندروید است که شما را به نبردهایی واقعا مهیج در مقابل کاربران سراسر جهان دعوت می نماید! این بازی دارای سبک استراتژی همانند بازی کلش آف کلن است اما دارای گیم پلی متفاوت و جدیدی است! در این بازی شما به ساخت گَنگ اختصاصی خود می پردازید و با ایجاد انواع گروه های نظامی و سربازان وفادار به جنگ با دیگر بازیکنان آنلاین سراسر جهان می روید. هدف در این بازی شهرت می باشد به گونه ای که برای قدرتمندترین بودن باید به کاربران دیگر حمله کنید و ان ها را شکست دهید. اگر به بازی های استراتژی علاقه مندید و دوست دارید که یکی از زیباترین بازی های استراتژیک را تجربه کنید پیشنهاد می دهیم بازی فوق را از دست ندهید.

برخی از ویژگی های بازی استراتژی Clash of Gangs اندروید :

* انجام انواع جنگ های مختلف به صورت سه بعدی

* از کردن ۲۰+ کارفرمایان مختلف برای ساخت باند اختصاصی

* امکان متحد شدن با کاربران دیگر و یا حمله به ان ها

* نبردهایی در خیابان های شهر به صورت کاملا واقعی

* انیمیشن های جالب و عالی برای همه قسمت ها

* گرافیک اچ دی رنگارنگ به همراه صداگذاری مهیج و عالی

کمپانی سازنده بازی Clash of Gangs هم اکنون برای اضافه کردن ویژگی های جدید بازی را در نسخه ی بتا قرار داده است تا بهترین بازی استراتژی را عرضه کند و ما امروز در فارسروید نسخه جدید ان را معرفی و به همراه دیتا صورت رایگان در اختیار شما قرار می دهیم.

توجه داشته باشید که :

—- بازی Clash of Gangs آنلاین است و برای اجرا اینترنت مورد نیاز است – This game requires an internet connection

—- در صورت منتشر شدن نسخه ی جدید ؛ نسخه قبلی از کار می افتد و فارسروید بدون شک اولین وبسایت قرار دهنده آپدیت بازیست پس این صفحه را بوکمارک مرورگر خود نمایید.

—- در نسخه مود شده امکانات زیر وجود دارد : – Large dmg/range – Hero Invicibility- Full energy, 1sec cd on skills- Temporary unban- Arena win

تغییرات نسخه ی v1.2:

* اضافه شدن : Replay function

* اضافه شدن ۳ تله جدید

* اضافه شدن : The 5 remaining Backups

* بهینه سازی های مختلف و رفع مشکلات

 

دانلود Clash of Gangs - بازی برخورد باندها اندروید!

 



دانلود Epic War TD 2 v1.00 – بازی جنگ حماسی اندروید + دیتا

Epic War TD 2 v1.00 – بازی استراتژیک “جنگ حماسی برج دفاعی” اندروید همراه دیتا – تست شده و آفلاین

Epic War TD 2 مخفف Epic War Tower Defense یک بازی استراتژیک بسیار زیبا از استودیوی بازیسازی AMT Games برای اندروید است که نسخه اول آن چند ساعت قبل با قیمت ۲.۹۹ دلار در گوگل پلی عرضه گردید و مثل همیشه تصمیم گرفتیم پیش قدم شویم و ان را در اسرع وقت حضور شما دوستداران بازی های برج دفاعی و استراتژیک معرفی کنیم! در این بازی شما در انواع مکان ها و محیط های مختلف باید با کمک سلاح ها و برج های دفاعی مستحکم در مقابل طیف عظیمی از دشمنان مختلف بایستید و ان ها را با سرعتی بالا نابود سازید و نگذارید که از مسیرهای مشخص عبور کنند و وارد منطقه شما شوند! ۹ ابزار دفاعی مختلف برای استفاده وجود دارد که شما می توانید ان ها را در مکان دلخواه قرار دهید و با ان ها دشمنان را سر به نیست کنید! اگر به بازی های دفاعی اندروید علاقه مندید و دوست دارید یکی از بهترین و جدیدترین های این سبک با +۱۰۰ ساعت گیم پلی را تجربه کنید به هیچ وجه Epic War TD 2 را از دست ندهید!

برخی از ویژگی های بازی استراتژیک Epic War TD 2 اندروید :

* ۹ برج دفاعی مستحکم و قوی برای استفاده

* ۴ مگا برج برای قرار دادن در مکان های دلخواه

* ۴۴ نوع از دشمنان مختلف با قدرت های منحصربفرد

* بیش از ۵۰ ماموریت بسیار چالش برانگیز

* گرافیک اچ دی به همراه +۱۰۰ ساعت گیم پلی

بازی Epic War TD 2 هم اکنون در پلی استور دارای امتیاز ۵.۰ از ۵.۰ می باشد که ما در فارسروید برای اولین بار نسخه ی دوم بازی را به همراه فایل دیتا و کاملا تست شده در اختیار شما کاربران قرار می دهیم که می توانید با مراجعه به ادامه مطلب ان را با یک کلیک دانلود کنید.

تغییرات نسخه ی v1.00 :

* انتشار نسخه اول در گوگل پلی.

 

دانلود Epic War TD 2 - بازی جنگ حماسی اندروید + دیتا

 



دانلود Launcher Lab 1.05 – آزمایشگاه لانچر اندروید !

Launcher Lab v1.05 – آزمایشگاه لانچر فوق العاده با استایل اندروید Lollipop برای شما با این برنامه به آسانی خالق لانچرهای اختصاصی شوید!

Launcher Lab – آزمایشگاه لانچر یک اپلیکیشن عالی و کم نظیر در زمینه ی شخصی سازی دستگاه های اندرویدی است که با استفاده از آن می توانید در محیطی واقعا زیبا و آسان، لانچر اختصاصی خود را بسازید و از ان برای اینترفیس موبایل اندرویدی خود استفاده کنید! نرم افزار Launcher Lab که توسط استودیوی X Apps Team به صورت رایگان در گوگل پلی عرضه شده است به کاربران و شما این امکان را می دهد که به راحتی مدیریتی کلی برروی صفحه های نمایش دستگاه اندرویدی خود داشته باشید و آن را مطابق با سلیقه ی خود شخصی سازی کنید. بله… شما می توانید هر آنچه را که دوست دارید از ساعت، میان بر و حتی ویجت های متعدد را در هر مکانی که مایلید قرار دهید و ظاهرا ان را اختصاصی بسازید. اگر به دنبال یک برناکه ی کم حجم و سریع برای سفارشی سازی اینترفیس دستگاه اندرویدی خود هستید به هیچ وجه اپلیکیشن عالی پیش رو را از دست ندهید چرا که با طراحی منحصر به فرد خود شما را مجذوب خودش خواهد نمود.

برخی از ویژگی ها و قابلیت های اپلیکیشن Launcher Lab اندروید :

* تنظیمات بی نهایت برای سفارشی سازی بخش های متعدد

* نمایش به صورت واقعی هنگام ویرایش صفحه نمایش توسط شما

* دارا بودن استایل های فوق العاده زیبا از اندروید ۵ یا همان آبنبات چوبی

* استفاده از لانچرهای ساخته شده توسط کاربران دیگر سراسر جهان

* فروشگاه تم برای خرید صدها تم های مختلف با ظراحی های عالی

اپلیکیشن Launcher Lab هم اکنون در مارکت اندروید دارای امتیاز ۴.۴ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی عرضه شده ی ان را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.05 :

* اضافه شدن : New music player elements

* اضافه شدن : New style of clock and weather elements

* آیکون های بزرگتر هواشناسی

 

دانلود Launcher Lab  - آزمایشگاه لانچر اندروید !

 



دانلود CleanWiz (Toolwiz Cleaner) 3.0.6200 – بهینه ساز اندروید!

CleanWiz (Toolwiz Cleaner) v3.0.6200 – یک اپلیکیشن بهینه ساز و افزایش سرعت اندرویدی با بیش از ۲۰ ویژگی عالی …

Toolwiz یکی از نام آشناترین استودیوهای سازنده ی نرم افزارهای رایگان PC و Mac است که این بار دست به اقدامی ناباورانه زده و اپلیکیشنی قدرتمند با نام CleanWiz (Toolwiz Cleaner را در زمینه ی پاکسازی و بهینه سازی دستگاه های اندرویدی تولید نموده است! با استفاده از این برنامه ی رایگان قادر خواهید بود که به آسانی حافظه دستگاه خود را تقویت کرده و برنامه ی استارت آپ را مدیریت نمایید علاوه بر این موارد لگ موجود در بازی ها را کاهش داده و بر دمای سی پی یو و باتری نظارت داشته باشید! شما با حذف کش های برنامه های مختلف می توانید سرعت پردازش دستگاه اندرویدی خود را به طرزی چشمگیری افزایش دهید و با نصب یک اپلیکیشن ۴ مگابایتی بیش از ۲۰ ویژگی عالی را به صورت یکجا زیردستان خود داشته باشید!

برخی از امکانات و قابلیت های برنامه CleanWiz (Toolwiz Cleaner اندروید :

* بهینه سازی آسان کل دستگاه با یک لمس!

* مدیریت برنامه اختصاصی برای مدیریت کلی برروی حذف و …

* تقویت حافظه با پاک کردن برنامه ها و کش ها و یا خالی کردن Ram

* پاک کننده عکس مشابه برای حذف عکس های تکراری گالری

* کاملا رایگان با محیط کاربری دوست داشتنی و عالی

اپلیکیشن CleanWiz (Toolwiz Cleaner با صدها هزار دانلود از گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۳ از ۵.۰ است که ما در فارسروید اخرین و جدیدترین ورژن عرضه شده ان را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم که می توانید آن را با یک کلیک دریافت کنید.

تغییرات نسخه ی v3.0.6200 :

* اضافه شدن : preview of photo/video in Big File Manager

* بهینه سازی بخش های مختلف

 

دانلود CleanWiz (Toolwiz Cleaner - بهینه ساز اندروید!

 



دانلود CM Backup – Safe,Cloud,Speedy 1.4.3.111 – نرم افزار بکاپ گیری عالی اندروید !

CM Backup – Safe,Cloud,Speedy v1.4.3.111 – اپلیکیشن پشتیبان گیری عالی اندروید – بدون نیاز به روت بودن دستگاه شما امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ و بیش از ۵ میلیون کاربر جهانی

CM Backup – Safe,Cloud,Speedy نرم افزاری عالی و قدتمند از گروه برناه نویسی معروف Cheetah Mobile Cloud برای دستگاه های اندرویدی است که با استفاده از آن می توانید به راحتی و سریع از تمامی اطلاعات مهم خود همچون مخاطبین، پیام ها، عکس ها و دیگر موارد نسخه پشتیبان تهیه کنید تا در صورت بروز مشکلات ناگهانی همچون حذف شدن اطلاعات قادر باشید به راحتی اطلاعات حذف شده را بدون هیچ مشکلی بازگردانید! هر کاربر اندرویدی بدون شک برای ذخیره اطلاعات باید یک نرم افزار بکاپ گیری برروی گوشی خود نصب داشته باشید که در این میان سی ام بکاپ یک نرم افزار عالی برای تهیه نسخه پشتیبان از مخاطبین دفترچه تلفن ، پیامک ها، تصاویر، تاریخچه ی تماس ها، رویدادهای تقویم، آلارم ها و بوکمارک ها می باشد که تا به این لحظه بیش از پنج میلیون کاربر از سراسر جهان را به سمت خودش کشانده است و همه مجذوب محیط کاربری ساده و دوست داشتنی، قدرت بالا در بکاپ گیری و بازگردانی و رایگان بودن آن شده اند!

برخی از امکانات و قابلیت های اپلیکیشن CM Backup – Safe,Cloud,Speedy اندروید:

* تهیه نسخه پشتیبانی از همه قسمت های گوشی به صورت دلخواه

* ۵ گیگ فضای رایگان از سرورهای امن آمازون برای ذخیره سازی اطلاعات

* امکان تهیه نسخه ی پشتیبان به صورت روزانه و خودکار (بدون دخالت کاربر)

* پشتیبان گیری و بازگردانی سا سرعتی فوق العاده و باور نکردنی

* دسترسی آسان به فایل های پشتیبان خود از طریق cloud.cmcm.com

* محیط کاربری فوق العاده آسان و زیبا + بدون هیچگونه تبلیغات

اپلیکیشن CM Backup – Safe,Cloud,Speedy هم اکنون در گوگل پلی دارای امتیاز ۴.۷ از ۵.۰ است که ما در فارسروید جدیدترین و آخرین نسخه ی ان را به صورت کاملا رایگان و با لینک مستقیم در اختیار شما قرار می دهیم و امیدواریم مورد پسندتان واقع گردد.

تغییرات نسخه ی v1.4.3.111 :

* رفع باگ ها و مشکلات برنامه

 

دانلود CM Backup - Safe,Cloud,Speedy - نرم افزار بکاپ گیری عالی اندروید !

 



ليست صفحات
تعداد صفحات : 82
.

این سایت را در گوگل محبوب کنید:

by:Ketabline